Het niveau van je vragen doet me denken dat je uit Tsjernobyl komt. In dat geval gaat je redenering van de baby met 2 hoofden op.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:31 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Dus je zou kunnen zeggen dat het eerder een uitzondering is, net zoiets als een baby wat met 2 hoofden wordt geboren, iets wat op tv gebeurt, maar niet bij jou in de straat, iets wat je dus (gerust kunt zeggen) nooit voorkomt...
Ik ben postbode, vrind. En ik vertel je dat het voorkomt. Zo duidelijk genoeg?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:34 schreef TheMassive het volgende:
Typisch zo'n geval van 'iedereen denkt het, maar heeft er geen directe beweizen voor'. Laat maar eens zien dat het voorkomt, want ik geloof er niks van dat zoiets voor kan komen. Elke straat heeft of even of oneven opvolgende nummers.
ja bij flats. Lees het topic eens door ok??quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben postbode, vrind. En ik vertel je dat het voorkomt. Zo duidelijk genoeg?![]()
Ik woon op nummer 20 en mijn buren links en rechts op 21 en 19.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:31 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Dus je zou kunnen zeggen dat het eerder een uitzondering is, net zoiets als een baby wat met 2 hoofden wordt geboren, iets wat op tv gebeurt, maar niet bij jou in de straat, iets wat je dus (gerust kunt zeggen) nooit voorkomt...
quote:
Hij leest prima.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, dat komt voor. Sukkel.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:07 schreef JDude het volgende:
De meeste straten zijn
1 3 5 7 9 11 13
------------------
- - - - - - - - - - -
-----------------
2 4 6 8 10 12 14
Maar incidenteel willen ze ook wel eens doorlopend genummerd zijn. Met name in hofjes (doodlopende straatjes) en op straten langs singels, kanalen of spoorlijnen waar maar aan één zijde bebouwing is.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:25 schreef Thieske het volgende:
[..]
Kun je nu lezen of niet?
Er zijn wel straten waar de huizen opvolgende nummers hebben. Maar vaak komt dat niet voor!
Dat betekent dus niet dat het NOOIT voor komt.
Snappie?![]()
Ik volg je topic al vanaf het begin muts. Ik heb je gvd zelf verteld dat het bij straten ook voorkomt. Ben je nou echt zo dom als de reet van een varken?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:35 schreef TheMassive het volgende:
[..]
ja bij flats. Lees het topic eens door ok??
bij mij in de straat is het wel zoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:24 schreef TheMassive het volgende:
[..]Nee hoor, ik laat zo gewoon zien dat swetzenegger ongeljik heeft.
Heel even off topic, maar zie jij ook overal samenzweringen in?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:34 schreef TheMassive het volgende:
Typisch zo'n geval van 'iedereen denkt het, maar heeft er geen directe beweizen voor'. Laat maar eens zien dat het voorkomt, want ik geloof er niks van dat zoiets voor kan komen. Elke straat heeft of even of oneven opvolgende nummers.
Ja, zoals je kunt lezen in dit topic woon jij in een flat.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:35 schreef Woepsie het volgende:
[..]
Ik woon op nummer 20 en mijn buren links en rechts op 21 en 19.
In mijn vorige huis stond ook maar aan een kant huizen dus daar woonde ik tussen nummer 12 en 14 dus op nummer 13.
Komt dus niet zo sporadisch voor als je het doet voorkomen.
"Die zijn er gewoon, dat zegt iedereen, kun je niet lezen ofzo?"quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:37 schreef Redman het volgende:
[..]
Heel even off topic, maar zie jij ook overal samenzweringen in?
jaja, je zuigt het uit je duim puur om mij dwars te zitten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:40 schreef anneja het volgende:
Ik woon niet in een flat, maar gewoon in een straat met doodnormale rijtjeshuizen. Links van mijn huis staat nummer 19. Rechts van mijn huis staat nummer 21. Ik woon zelf op nummer 20.
geinig ook trouwens dat je beter weet in wat voor huis ik woon dan ik zelf. Wat knap van jou.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:40 schreef anneja het volgende:
edit: geinig trouwens dat jij beter weet in wat voor nummerrijtje Swets woont dan hijzelf
Bewijzen graag want dit is groter dan de kweeste naar de helige graal!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:40 schreef anneja het volgende:
Ik woon niet in een flat, maar gewoon in een straat met doodnormale rijtjeshuizen. Links van mijn huis staat nummer 19. Rechts van mijn huis staat nummer 21. Ik woon zelf op nummer 20.
Niet per sé.quote:
Een betonnenmuur voor je kop hebben heeft helemaal niks met ruimtelijk inzicht te maken hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:43 schreef JDude het volgende:
Ah... TS is een vrouw. Ruimtelijk inzicht enzo
Foto's, plattegronden, verklaringen van de gemeente, bewijzen willen we zien!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:43 schreef Redman het volgende:
[..]
Bewijzen graag want dit is groter dan de kweeste naar de helige graal!
Laat eens zien dan dat het wel zo is? Want iedereen praat zichzelf als een papagaai na, maar met bewijzen komen, ho maarquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Niet per sé.
Weet je, als jij het maar graag genoeg wil veranderen die doorlopende nummers vanzelf wel. Echt waar.
Precies sommige straten zijn oplopend genummert .quote:
quote:Trouwens als je op zoek bent naar de huisnummers in de Vijzelstraat, Bakkerstraat en Rijnstraat, vergis je dan niet. De straatzijden zijn niet oneven en even genummerd, maar doorlopend. Dus opletten en goed bij het begin van elke straat even naar boven kijken, want daar staat het aangegeven.
Zoeken op MSN.nl naar huisnummers, en de hits tellen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:44 schreef TheMassive het volgende:
Zoek maar eens in msn.nl waar je een straat kunt vinden met opvolgende huisnummers
Ik heb gezocht op:
huisnummers naast elkaar 1,2,3
huisnummers naast elkaar 1,3,5
huisnummers naast elkaar opvolgend
huisnummers flats nast elkaar opvolgend
en daaruit kwam dat opvolgend mimnder hits had dan niet opvolgend.
Berlijnse muurquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zoeken op MSN.nl naar huisnummers, en de hits tellen.
Wat heb jij voor enorme muur voor je kop? Een flat wellicht?
No shit Sherlockquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:44 schreef TheMassive het volgende:
Zoek maar eens in msn.nl waar je een straat kunt vinden met opvolgende huisnummers
Ik heb gezocht op:
huisnummers naast elkaar 1,2,3
huisnummers naast elkaar 1,3,5
huisnummers naast elkaar opvolgend
huisnummers flats nast elkaar opvolgend
en daaruit kwam dat opvolgend mimnder hits had dan niet opvolgend.
Die website heb je net snel gemaakt, vuile propagandist!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:49 schreef Flurry het volgende:
[..]
http://members.lycos.nl/Arneym/212mehuis.html
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:50 schreef Redman het volgende:
[..]
Die website heb je net snel gemaakt, vuile propagandist!!
Eenhotel is een flatquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:55 schreef Redman het volgende:
De Nassaukade im Amsterdam is opeenvolgend genummerd met maar aan 1 kant bebouwing. Want hoe kan het Hotel Tullip In anders de nummers 387 tot 390 bezetten? En er wonen vrienden van me en die wonen ook aan de dezelfde kant maar met even en oneven nummers.
Nee een kloon of eenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:54 schreef C2000 het volgende:
Is dit een grap?
Een hele slechte, in dat geval.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:54 schreef C2000 het volgende:
Is dit een grap?
We kunnen 2 dingen concluderen:quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:55 schreef TheMassive het volgende:
Ok, dus we kunnen best voorzichtig concluderen dat het (bijna) nooit voorkomt? En dan doe ik best een grote stap richting jullie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |