quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:14 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Examenbundel? , nog niet eerder gezegd, maar er zijn wel 10-15 examenbundels, om die allemaal te kopen (of alleen de genen van welke vakken je hebt) lijkt me niet de bedoeling, (iig , 12,50 per boek, x 6 = 75 euri, nee dank je)
Je meent het.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:04 schreef frizzel het volgende:
rofl... dat antwoord is dus fout.
Een 7.2 is nog niet genoeg voor de HAVO.quote:Op zondag 8 mei 2005 09:07 schreef kokos het volgende:
Het einige struikelblok voor me is duits dat is ook de reden waarom ik van HAVO naar VMBO ben gegaan gemiddeld sta ik een 7.2 voor de rest van de vakken alleen voor Duits sta ik een 5
post jij ook ff of je geslaagd bent naderhands?quote:Op zondag 8 mei 2005 13:15 schreef trebbors het volgende:
wat ik moet leren zie ik op het examen welkan nu toch niet zeggen of ik het niet of wel weet
dus boeiend word toch simpel
zie het dus op het examen wel of ik het had moeten leren
![]()
Verschild per school. Het is wel genoeg.quote:Op zondag 8 mei 2005 09:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een 7.2 is nog niet genoeg voor de HAVO.
Ik stond een 7.7 en mocht niet naar de HAVO.
Welk een kritische en onderbouwde mening.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:42 schreef speedfreak1 het volgende:
Met het gebraak wat sommigen menen hier neer te moeten zetten jegens mensen die VMBO doen, nog altijd 60 % van de bevolking, laat men zien erg dom te zijn.
Met een "cultuur- en maatschappij profieltje" kan men bijvoorbeeld communicatiewetenschap gaan studeren. Hetgeen altijd nog meer is dan, zeg, een MBO ICT diploma.quote:Tuurlijk scheelt het, is dat een reden om mensen af te zeiken? Het zou me trouwens niets verbazen als het van die lutsers zijn die een vaag cultuur en maarschappij-profieltje doen, met alles op het laagste niveau.
Natuurlijk bruis jij al wel van de levenservaring.quote:Hèhè, leerlingen zitten niet op het VMBO omdat ze briljant zijn. Wat mij stoort is het gestigmatiseer dat sommigen menen te moeten doen, dat terwijl ze zelf nog niet eens droog achter de oren zijn.
is dat de broer van tweedehands?quote:Op maandag 9 mei 2005 00:16 schreef cygnusx het volgende:
naderhands
Slagen? ik moet wel heel erg mijn best doen om NIET te slagenquote:Op maandag 9 mei 2005 00:16 schreef cygnusx het volgende:
[..]
post jij ook ff of je geslaagd bent naderhands?
Wij ookquote:Op donderdag 5 mei 2005 09:59 schreef ijsmeis het volgende:
2 jaar geleden kregen we dat gewoon in elke les netjes te horen.
Dus, opletten voortaan.
Hier heb je ook niks aanquote:Op maandag 9 mei 2005 22:39 schreef SHERMAN het volgende:
Economie: Hele boek, alles wat je in de 2de en 3de hebt gehad
Wiskunde: Meetkunde
Ak: Nederland multiculterele samenleving en die module over transport
Geschiedenis: Koude oorlog en Nederland verzorgingsstaat
Nederlands: Brieven en samenvatten
Engels: Brieven en samenvatten
Handel: Vragen over winkels en boekingsstempels
Biologie: Geen idee, heb ik niet
NsK1: Geen idee, heb ik niet
Nsk2: Geen idee, heb ik niet
Pin me er niet op vast, doe het uit mijn hoofd.
Is VMBO-TL.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:15 schreef kokos het volgende:
[..]
Hier heb je ook niks aan, of is het niet per niveau verschillend
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:55 schreef lynnf16 het volgende:
Ps: Iedereen die denkt dat VMBO'ers niet kunnen leren of dom zijn, is zelf dom.. omdat je denkt dat je hoger niveau doet, betekend betekent niet gelijk dat je slimmer bent. Dat is echt onzin!!!!
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En dat VWO'ers slimmer zijn dan VMBO'ers is inderdaad de grootste lulkoek die er bestaat, hoe komen mensen erbij?
Achja ligt eraan he. Vorig jaar stonden er vmbo wiskunde examens op het internet. Ik had hem binnen 20 minuten gemaakt en ik zou een 9.5 gehad hebben, terwijl ik nu 6jes haalquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:51 schreef m021 het volgende:
[..]
Vanuit jouw standpunt misschien niet (de stof die in VMBO-examens voorkomt is voor vwo'ers waarschijnlijk erg simpel). Maar voor iemand die op het VMBO zit is het waarschijnlijk toch nog redelijk veel leerwerk.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:35 schreef Saekerhett het volgende:
En dat VWO'ers slimmer zijn dan VMBO'ers is inderdaad de grootste lulkoek die er bestaat, hoe komen mensen erbij?
Er zijn bedenkers en uitvoerders nodig, true.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:11 schreef lynnf16 het volgende:
blablabla! Jullie moeten niet zo arrogant doen, alsof vwo'ers alles zijn! *NOT* volgens zoeken bedrijven meer mensen met VMBO dan mensen met VWO en waarom? Omdat VWO'ers niks meer te leren valt, omdat ze te veel nadenken!!!!!!! En als jij denkt dat dat niet zo is. Doe dat dan maar.. Nederland gaat toch al naar de klote, omdat er teveel van dat soort arrogante types rond lopen DIE EEN BANDJE DRAGEN MET RESPECT!!!! Leer eerst dit dan maar eens, voordat je je bek open doet!
Serieus, ben je een vmbo'er? Zoja, waarom moeten jullie vmbo'ers altijd van die 'agressieve' (laat ik het zo maar voor het gemakt noemen) dingen posten en kan je niet gewoon op een normale manier zeggen dat mensen met een vmbo diploma ook nodig zijn?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:11 schreef lynnf16 het volgende:
blablabla! Jullie moeten niet zo arrogant doen, alsof vwo'ers alles zijn! *NOT* volgens zoeken bedrijven meer mensen met VMBO dan mensen met VWO en waarom? Omdat VWO'ers niks meer te leren valt, omdat ze te veel nadenken!!!!!!! En als jij denkt dat dat niet zo is. Doe dat dan maar.. Nederland gaat toch al naar de klote, omdat er teveel van dat soort arrogante types rond lopen DIE EEN BANDJE DRAGEN MET RESPECT!!!! Leer eerst dit dan maar eens, voordat je je bek open doet!
Nice, zoals je in een ander bericht zei, is dit voor VMBO TLquote:Op maandag 9 mei 2005 22:39 schreef SHERMAN het volgende:
voor wiskunde moet ik alles leren behalve statistiek.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:39 schreef SHERMAN het volgende:
Daarom zei ik ook dat het uit mijn hoofd is.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:41 schreef Easyedwin het volgende:
[..]
voor wiskunde moet ik alles leren behalve statistiek.
voor geschiedenis moet ik koude oorlog en industriele samenleving in nederland na 1900 (ofzoiets)
en ik doe tl![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |