Flikker toch op mongooltje ga je mama pesten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:00 schreef Viking84 het volgende:
VMBO en leren?ga maar in de zandbak spelen!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:58 schreef boyv het volgende:
In je PTA en als je slim zou zijn dan zou je dat op school ook kunnen vragen. Maar goed, je hebt VMBO
In mijn PTA staat alles wat ik moet leren voor elk CT, SE en eindexamen aangegeven volgens mij.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:20 schreef cygnusx het volgende:
[..]W doe normaal, alsof wij geen fuck hoeven te leren, in ons pta staan de schoolonderzoeken, geen examens . al gekeken enzo, dus daar valt niks in te vinden, en ja, de school zit dicht in de vakantie (ga ik van uit..)
Je hebt overduidelijk nog veel te leren meid.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:20 schreef cygnusx het volgende:
[..]W doe normaal, alsof wij geen fuck hoeven te leren. In ons pta staan de schoolonderzoeken, geen examens.Ik heb daarin al gekeken enzo, dus daar valt niks in te vinden. En ja, de school is gesloten in de vakantie (ga ik van uit).
Subtielquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:00 schreef Viking84 het volgende:
VMBO en leren?ga maar in de zandbak spelen!
Ik schrijf toch geen brief, wel?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:26 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Je hebt overduidelijk nog veel te leren meid.
Examenbundel? , nog niet eerder gezegd, maar er zijn wel 10-15 examenbundels, om die allemaal te kopen (of alleen de genen van welke vakken je hebt) lijkt me niet de bedoeling, (iig , 12,50 per boek, x 6 = 75 euri, nee dank je)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:02 schreef amaranta het volgende:
Koop een examenbundel, staat alles in. Meestal is dat op school al een keer of zesmiljoen gezegd door de desbetreffende docent.
Naja, ik weet niet hoe het nu zit, maar toen ik examen deed, was het voor de talen NL en ENG gewoon begrijpend lezen en dan multiplegok antwoorden.
Wat betreft economie, alles wat je geleerd heb, en dan ook multiplegok.
WIskunde....vraag het je juf
Beetje onzin dat je een andere opleiding gaat afkraken omdat jij zelf hoger zit of zat,quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het mongooltje hier is TS, die weet niet eens wat 'ie moet leren![]()
eh... ik keek vorig jaar terwijl ik VWO examen deed naar de vragen van VMBO, en je hoeft er idd vrij weinig voor te leren volgens mij:)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Flikker toch op mongooltje ga je mama pesten.
Leren.. wij krijgen voor duits en engels en nederlands een tekst en wiskunde en economie het hele boek.
Zoals ik al zei, 3 examens zijn niet-leer examen,quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:27 schreef frizzel het volgende:
[..]
eh... ik keek vorig jaar terwijl ik VWO examen deed naar de vragen van VMBO, en je hoeft er idd vrij weinig voor te leren volgens mij:)
Vanuit jouw standpunt misschien niet (de stof die in VMBO-examens voorkomt is voor vwo'ers waarschijnlijk erg simpel). Maar voor iemand die op het VMBO zit is het waarschijnlijk toch nog redelijk veel leerwerk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:27 schreef frizzel het volgende:
eh... ik keek vorig jaar terwijl ik VWO examen deed naar de vragen van VMBO, en je hoeft er idd vrij weinig voor te leren volgens mij
Sowieso bij dat soort vakken, dus ook natuur- en scheikunde, altijd het antwoord motiveren, anders 0 punten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:21 schreef Dementor het volgende:
Eco moet je goed doornemen en ook berekeningen maken!
Iddquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:27 schreef frizzel het volgende:
[..]
eh... ik keek vorig jaar terwijl ik VWO examen deed naar de vragen van VMBO, en je hoeft er idd vrij weinig voor te leren volgens mij:)
hoe weet je dat van wiskunde dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:20 schreef Jett het volgende:
wiskunde is meetkunde
nederlands zijn teksten, engels ook en eco het hele boek
wiskunde is dit jaar idd meetkundequote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:33 schreef Easyedwin het volgende:
[..]
hoe weet je dat van wiskunde dan?want ik wist het voor elk vak behalve wiskunde, wist leraar ook niet
![]()
en wat moet ik me daarbij voorstellen, niks van tangens en die zooi hoop ikquote:
SInus cosinus enzquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:38 schreef Easyedwin het volgende:
[..]
en wat moet ik me daarbij voorstellen, niks van tangens en die zooi hoop ik![]()
ik heb maar 6 vakken?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:50 schreef tonks het volgende:
wiskunde mag je laten vallen
ik doe alleen theorie(tl dus)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:23 schreef grunge-metal het volgende:
Ik hoef ook nouwelijks wat te leren voor m'n VMBO examen. Alleen voor Elektrotechniek moet je wel veel leren, maar het scheeld dat ik de praktijk al goed heb gemaakt.
Voor Nederlands en Engels moet je iig een (in)formele brief kunnen schrijven.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:36 schreef cygnusx het volgende:
Ik loop nu wel te leren, maar ik weet eigenlijk niet eens precies wat wel en wat niet, ik heb wel een brief van nsk 1 welke hoofdstukken niet hoeven, dus die weet ik wel, maar wiskunde, economie, engels, nederlands blabla daar weet ik het niet van, wie wel? en waar kan ik dat zien?
wat lul je?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:16 schreef Dementor het volgende:
Hij bestaat uit cellen en weefsel ooooooeh moeilijke vraag
Ik kies voor Orgasme.
Dat is nog wel het makkelijkste wat er te verzinnen valt, desnoods zet je alles in je rekenmachine. Wij hadden daar altijd van die ezelsbruggetjes voor, bij hoeken berekenen in driehoeken waarin een hoek van 90 graden zit heb je bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:48 schreef Easyedwin het volgende:
meen je niet? mag ik wel is naar inloopuur gaan, snap daar niks van![]()
Dat ezelsbrugetje gebruikte wij ookquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:48 schreef boyv het volgende:
[..]
Dat is nog wel het makkelijkste wat er te verzinnen valt, desnoods zet je alles in je rekenmachine. Wij hadden daar altijd van die ezelsbruggetjes voor, bij hoeken berekenen in driehoeken waarin een hoek van 90 graden zit heb je bijvoorbeeld:
SOS --> Sinus hoek alpha = lengte overstaande zijde / lengte schuine zijde
CAS --> Cosinus hoek alpha = lengte aanliggende zijde / lengte schuine zijde
TOA --> Tangens hoek alpha = lengte overstaande zijde / lenge aaliggende zijde
Om maar iets te noemen![]()
Je hebt op het VMBO toch geen Grafische Rekenmachine neem ik aan???quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:48 schreef boyv het volgende:
[..]
Dat is nog wel het makkelijkste wat er te verzinnen valt, desnoods zet je alles in je rekenmachine. Wij hadden daar altijd van die ezelsbruggetjes voor, bij hoeken berekenen in driehoeken waarin een hoek van 90 graden zit heb je bijvoorbeeld:
SOS --> Sinus hoek alpha = lengte overstaande zijde / lengte schuine zijde
CAS --> Cosinus hoek alpha = lengte aanliggende zijde / lengte schuine zijde
TOA --> Tangens hoek alpha = lengte overstaande zijde / lenge aaliggende zijde
Om maar iets te noemen![]()
Sommige mensen hebben daar gewoon moeite mee. Dan hoef je ze nog niet minderwaardig te behandelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:27 schreef frizzel het volgende:
[..]
Mensen die denken met HAVO of VWO al heel wat te zijnquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:36 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben daar gewoon moeite mee. Dan hoef je ze nog niet minderwaardig te behandelen.
Face the facts: het is wel een stuk meer dan een VMBO opleiding..quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:29 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Mensen die denken met HAVO of VWO al heel wat te zijn, het zijn in feite gewoon paupers.
Met het gebraak wat sommigen menen hier neer te moeten zetten jegens mensen die VMBO doen, nog altijd 60 % van de bevolking, laat men zien erg dom te zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:31 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Face the facts: het is wel een stuk meer dan een VMBO opleiding..
Tuurlijk scheelt het, is dat een reden om mensen af te zeiken? Het zou me trouwens niets verbazen als het van die lutsers zijn die een vaag cultuur en maarschappij-profieltje doen, met alles op het laagste niveau.quote:Ook in je toekomst.. Nu kan je gaan schreeuwen dat het niet zo is maar het is toch echt zo..
Hèhè, leerlingen zitten niet op het VMBO omdat ze briljant zijn. Wat mij stoort is het gestigmatiseer dat sommigen menen te moeten doen, dat terwijl ze zelf nog niet eens droog achter de oren zijn.quote:Overigens bedoel ik niet te zeggen dat het VMBO niet moeilijk kan zijn voor bepaalde mensen. Tuurlijk kan dat moeilijk zijn! Veel mensen moeten nog meer moeite doen voor hun VMBO dan anderen voor hun havo/VWO..
JIJ snapt het dus duidelijk NIETquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:16 schreef Dementor het volgende:
Hij bestaat uit cellen en weefsel ooooooeh moeilijke vraag
Ik kies voor Orgasme.
Oh? Volgens mij mag dat bij ons wel, maar dat kan ik fout hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:30 schreef cygnusx het volgende:
nope, op vmbo mag je geen grafische rekenmachine gebruiken, jammer genoeg,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |