Ik ben er een keer niet naartoe gegaan omdat ik ze nog niet kendequote:Op woensdag 11 mei 2005 22:20 schreef LintuxCx het volgende:
Jaaa, laat Manu Chao ALSJEBLIEFT komen, ik heb die al twee keer op festivals door irritante omstandigheden moeten missen, de eerste keer mezelf al voor mijn kop geslagen toen ik later op de radio hoorde hoe zo'n feest het was. Deze derde keer zal ik er heen gaan, ook al staat Pink Floyd er tegenover geprogrammeerd!!! (Nu ja, dat nog net niet, maar ik ben bereid heel ver te gaan.)
Ik hoorde dat the Beatles ook kwamen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:50 schreef crossover het volgende:
en Nirvana, die hebben ook al een tijdje niet meer gespeeld he?
ja die heb ik altijd wel eens willen zien..
In 2003 al gezien in de vorm van de Foo Fighters.quote:
jup, en de sex pistolsquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:54 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik hoorde dat the Beatles ook kwamen?![]()
WTF, dat kun je niet menen! Ik kwam er zelf dan niet zo veel, maar ik ken mensen die eigenlijk het hele festival lang daar doorbrachten, omdat daar de leukere onbekende namen altijd zaten. Waar gaan die nu heen dan?quote:
Er komt wel iets anders voor in de plaats, maar dat zal vast die vibe van de HG missen..,Ik vond het altijd een ideale plek om uit te rusten en het THC gehalte in me bloed te doen stijgen...quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:59 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
WTF, dat kun je niet menen! Ik kwam er zelf dan niet zo veel, maar ik ken mensen die eigenlijk het hele festival lang daar doorbrachten, omdat daar de leukere onbekende namen altijd zaten. Waar gaan die nu heen dan?
Dei komen ook Tu5quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:49 schreef Tu5 het volgende:
In de Volkskrant hadden ze het vandaag erover dat The Prodigy en Bad Religion zouden komen....Zou wel super zijn!![]()
En de Higher Ground is weg..![]()
Die waren al bekendquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:49 schreef Tu5 het volgende:
In de Volkskrant hadden ze het vandaag erover dat The Prodigy en Bad Religion zouden komen....Zou wel super zijn!![]()
Ze hadden vorig jaar de Higher Ground al verkracht, en nu gaat ie ook nog weg?quote:
Schijnt dat de organisatie van HG losstond van LL en er geen zin meer in had...quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:58 schreef koston het volgende:
[..]
Ze hadden vorig jaar de Higher Ground al verkracht, en nu gaat ie ook nog weg?
Nou we gaan ze eerst ook nog aanschouwen op Pinkpop maandag... alvast een voorbeschouwing. Heb ook gehoord dat het optreden geweldig moet zijn geweest.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:21 schreef GLO het volgende:
Kaiser Chiefs schoppen kont! Hun optreden op London Calling is deze week elke avond op 3voor12 WebTV te zien, aanrader!. Hoop alleen wel dat ze op LL niet zo lang treuzelen tussen de nummers door. Daar hou ik niet van
Op LL ook, dat vond ik toch minder. Had me net als jij voorbereid op een wat relaxter sfeertje.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:22 schreef crossover het volgende:
ik heb manu chao op pinkpop gezien, we hadden vantevoren al kei veel joints gerookt, speciaal om te chillen bij manu chao.. en toen speelde ze opeens meer punk achtige varianten van hun nummers
Mja, uiteindelijk toch wel ja. Het was toch Manu Chao hèquote:toch was het cool
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou we gaan ze eerst ook nog aanschouwen op Pinkpop maandag... alvast een voorbeschouwing. Heb ook gehoord dat het optreden geweldig moet zijn geweest.![]()
Hahaha ach er moet toch ook wat te zeiken zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:34 schreef GLO het volgende:
[..]Ik zit gewoon te zeiken over die pauzes. De sfeer was helemaal geweldig. Veel stagediven ook, dat zal er op PP en LL niet bij zijn
De zanger nam zelfs een meisje op z'n rug en dook samen met haar het publiek inIs ook gefilmd door 3voor12.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:49 schreef Tu5 het volgende:
Ja.. met de cocktailbar en de apenrots en het minireuzenradje waar je in kon gaan zitten met een bord eten en... en... ach, allemaal verleden tijdquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:54 schreef lubje25 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vond de versie van de HG van vorig jaar al veel minder en hoopte eigenlijk dat ie terugkwam zoals de jaren ervoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |