ja idd. Biertje erbij jointje gerold en ik was de rij al weer vergeten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar als je dan je tent hebt staan en een biertje in je hand hebt ben je alles weer vergeten
[..]![]()
geweldig was dat
2 uur vorig jaar?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:23 schreef Kletz het volgende:
nog ff over die wachtrij.
2 jaar geleden van 12.00 tot 22.30 in de rij gestaan. Had me toen voorgenomen nooit meer te gaan naar dat kut lowlands.
vorig jaar binnen 2 uur binnen. dat was weer goed. Dus hopen dat het dit keer weer zo opschiet.
leuke entertainment van chiel beelen > vriend van mij nog die strings gewonnen door zijn telefoon heel hoog te gooien en op 1 van die dixie plee's te laten landen
haha geweldig!
Ik heb er ook nog 2 uur over gedaanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:50 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
2 uur vorig jaar?
Dan heb je het nog slecht gedaan, want toen wij om 20.00 aankwamen konden we zo doorlopen
ik moet elke keer weer lachen en huilen als ik deze twee bandnamen zie staanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 07:31 schreef maniack28 het volgende:
1e officiele namen Pukkelpop:
No Use for a Name,
!!!
straattheater is er hoor:quote:Op maandag 9 mei 2005 15:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
cabaret komt er wel, geen theater en ballet
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:41 schreef Kletz het volgende:
[..]
ja idd. Biertje erbij jointje gerold en ik was de rij al weer vergeten.
totdat ik constateerde dat er nog spullen in mijn auto lag. Die maar ff opgehaald en wederom van 01.00 tot 02.30 in de rij gewacht :S
heb je het ook nog gezien dan van die telefoon?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:21 schreef koston het volgende:
Hopelijk doen ze dat systeem weer met die hekken, wij stonden vorig jaar als een van de laatsten in dat vak, net achter ons gingen de hekken dicht. Paar uur chillen met lauw bier en jointjes en we konden zo door lopen
Dit jaar voor den 5e maal, de grote "Roellio lowlands express" vanuit Alkmaarquote:Op maandag 9 mei 2005 23:53 schreef Domai het volgende:
[..]
bus?
bus als in vervoersmiddel...?
bus vol allochtonen...?
bus met geld...?
bus met buskruit...?
bus koekjes...?
Toch was dat zo. De theater/toneel- en balletvoorstellingen in de Juliet zaten vanaf dag 1 (in 1999) vol. Het was ook meestal geen klassiek ballet, maar moderne dans op vette muziek (Godflesh bijv. of hiphop). Het was zelfs zo'n succes dat sommige voorstellingen uitweken naar de Golf. Jammer genoeg altijd op zondagochtend, dus die was dan weer veel te groot. Maar toch.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:15 schreef crossover het volgende:
[..]
theater, oké, maar ik kan me niet voorstellen dat er iemand naar een ballet voorstelling wil..
vertel hoe doe je dat qua afzetten bij t terrein?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:12 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dit jaar voor den 5e maal, de grote "Roellio lowlands express" vanuit Alkmaar![]()
[afbeelding]
Geen idee... ze touren wel, maar ik denk dat de kans niet zo groot isquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:15 schreef super-muffin het volgende:
En hoe zit het met Children of Bodom?
Ik wil Alexi zo graag eens live zien
Ah...kom je ook aan huis afhalenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:12 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dit jaar voor den 5e maal, de grote "Roellio lowlands express" vanuit Alkmaar![]()
[afbeelding]
Ik ook niet, kan ik eindelijk zien of mijn voorspellingen kloppenquote:
Zie zijn site www.lowlands2005.tkquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:14 schreef Mystique86 het volgende:
En die voorspellingen zijn....?
Laten we het hopenquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ook niet, kan ik eindelijk zien of mijn voorspellingen kloppen
idd... ik verwacht zelf in ieder geval: Foo Fighters, Basement Jaxx, Viva La Fete, Trail of Dead, Tiga, Pixies (The), Others (The), Me First And The Gimme Gimmes, LCD Soundsystem, Kaiser Orchestra, Fischerspooner, Iggy Pop, Bloc Party, Bettie Serveert, Apocalyptica, Kasabian, The Killers, Kings of Leon, Korn, Mouse on Mars, No Use For A Name, Opeth en Placebo....quote:
We laten ons altijd afzetten op de parkeerplaats bij Six Flags. Vanaf daar is het 5 minuten lopen naar de festivalingang.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vertel hoe doe je dat qua afzetten bij t terrein?
Inderdaad, dat was echt zo'n ongeinspireerd optreden. Ik had toen zoiets van "geef het nu maar op jongens, het wordt toch nooit meer zoals vroeger..."quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:02 schreef greatgonzo het volgende:
Korn mag, maar dan wel wat persoonlijker graag
Vorige keer werd een standaard showtje gedraaid, waarbij alleen op de automatische piloot werd gespeeld. Het publiek werd totaal niet bij de show betrokken, JD zelf zei geen enkel woord, deed een liedje, ging voor 1 a 2 minuten backstage om wat te drinken, kwam weer op, zei geen woord, en deed weer z'n ding.
Kapsonisleier
that makes 2 of us!quote:
hoe doe je dat? want je moet eerst naar de dijk toe lopen. oja als je later komt dan kan het welquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:03 schreef Roellio het volgende:
[..]
We laten ons altijd afzetten op de parkeerplaats bij Six Flags. Vanaf daar is het 5 minuten lopen naar de festivalingang.
Das hetzelfde als een dikke auto kopen en dan er dan lekker niet in gaan rijden. Wel tof voor die gozer dat ie een gaaf weekend had. ik zou het toch wel een beetje jammer vinden als ik niet van de camping af zou komen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:51 schreef Tu5 het volgende:
Lowlands![]()
!
na 5 jaar Lowlands dit jaar kaartjes voor Glastonbury gehaald! Is een van de grootste festivals ter wereld, maar ik kán echt niet zonder LL, dus moet ff een LowLandsLowLife-masterplan bedenken... Desnoods 3 dagen op de camping tjillen. Vorig jaar sprak ik iemand die dat deed, en echt wel een masterweekend had!
Had ik gestart idd!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:58 schreef Massive het volgende:
Heb je kaartjes voor Glastonbury gehaald? Vet relaxed. Dat is echt zo gaaf. Ik was er vorig jaar bij, en het was echt overdonderend, hoe groot en hoe relaxed geregelt het daar is. Er is nog een topic over Glastonbury in dit forum, ergens.
Is zeker jammer, maar liever alleen op de camping, dan het weekend thuis zitten en mezelf van een zelfmoordpoging afhouden.....Ik ga natuurlijk wel proberen een kaartje te regelen (lees: geld bij de IB bijlenen), want ik hoorde dat the prodigy komt.....quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:58 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Das hetzelfde als een dikke auto kopen en dan er dan lekker niet in gaan rijden. Wel tof voor die gozer dat ie een gaaf weekend had. ik zou het toch wel een beetje jammer vinden als ik niet van de camping af zou komen.![]()
Dashof op lowlands: http://www.ongekendtalent(...)tek.asp?clubid=10149quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:14 schreef BeRightBack het volgende:
het gaat over de band DASHOF denk ik..
klik maar op terug naar paspoort
ok.... ik doe mee met verwachtenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
idd... ik verwacht zelf in ieder geval: Foo Fighters, Basement Jaxx, Viva La Fete, Trail of Dead, Tiga, Pixies (The), Others (The), Me First And The Gimme Gimmes, LCD Soundsystem, Kaiser Orchestra, Fischerspooner, Iggy Pop, Bloc Party, Bettie Serveert, Apocalyptica, Kasabian, The Killers, Kings of Leon, Korn, Mouse on Mars, No Use For A Name, Opeth en Placebo....
Zoiets denk ik... maar natuurlijk alle +70% bandjes kunnen komen.... alleen vind ik dit lijstje wel goed passen bij Lowlands
hmmm , beter gezegd... ik doe mee met wachten en verlekkerenquote:
Daar doe ik het wel voor... dan nog een paar leuke minder grote erbij: Bright Eyes, Ray Lamontagne, KT Tunstall, Ron Sexsmith, Steve Reynolds, Kevn Kinny, Molotov... en wat grotere: Ocean Colour Scene, Beautifull South, Nick Cave (die ik zeker wel verwacht), PJ harvey en Mano Chao..quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
idd... ik verwacht zelf in ieder geval: Foo Fighters, Basement Jaxx, Viva La Fete, Trail of Dead, Tiga, Pixies (The), Others (The), Me First And The Gimme Gimmes, LCD Soundsystem, Kaiser Orchestra, Fischerspooner, Iggy Pop, Bloc Party, Bettie Serveert, Apocalyptica, Kasabian, The Killers, Kings of Leon, Korn, Mouse on Mars, No Use For A Name, Opeth en Placebo....
Zoiets denk ik... maar natuurlijk alle +70% bandjes kunnen komen.... alleen vind ik dit lijstje wel goed passen bij Lowlands
quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:50 schreef crossover het volgende:
en Nirvana, die hebben ook al een tijdje niet meer gespeeld he?
ja die heb ik altijd wel eens willen zien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |