NS, ZOU JE DEZE KLOON NU KUNNEN VOORDRAGEN VOOR EEN BANquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:09 schreef BansheeBoy het volgende:
. Het is al langer dan 50 jaar geleden. Er mag nu neem ik aan toch wel een klein beetje over gegrapt worden. Als je de nabestaanden maar niet op de (eventueel erg lange) tenen trapt
BsB is geen kloon, hij wordt immers al jaren gerespecteerd door zn medeFOK!kersquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
NS, ZOU JE DEZE KLOON NU KUNNEN VOORDRAGEN VOOR EEN BAN
Ik ben in Auschwitz geweest. Heb ik IETS met de holocaust te maken? Nee helemaal niets. Toch geen haar op mn hoofd die eraan denkt rond te gaan rennen. Overigens wel typerend dat hun geloofsgenoten wel degelijk vinden dat ze er "iets mee te maken hebben"want ze staan voorin de rij om de vergelijking te trekken (beiden zondebok)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:38 schreef NorthernStar het volgende:
Je neemt een willekeurige groep marokkaanse jongeren en neemt ze mee naar een plechtige herdenking van iets waar ze echt totaal niks mee hebben en verwacht dat ze zich echt allemaal voorbeeldig zullen gedragen.
ja ik, maar heb echter nooit geroepen "ik breek je camera in tweeen" of andere dreigementen geuit. Heb die agressie niet in me. Ook niet toen ik puber was.quote:En wat hebben ze nu anders gedaan dan een normaal stel pubers? Beetje lachen, wat ouwehoeren, rondhangen, grote bek.. vervelen waarschijnlijk... Niemand hier puber geweest?
Geen vergelijking. Ik doe ook niet echt mee aan zo'n herdenking, maar als je op zo'n plek als Westerbork bent, en bovendien de gruwelverhalen van een overlevende aanhoort, voelt dat toch even iets anders aan en besef je meteen dat ingetogenheid op z'n plaats is.quote:En als je denkt dat Nederlanders zo voorbeeldige 'herdenkers' zijn ben je ook aan het kwartetten met drie kaarten. Morgen om acht uur eens door de straten lopen, ben je gelijk genezen.
Nee dus. Ik ben zelf als puberende kwajongen ook op desbetreffende locatie geweest en zou het niet in mijn hoofd gehaald hebben. Het enige wat daar als norm geldt is respect. Je weet wel... dat woord waar marokanen zo hun mond van vol hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom niet? Het zijn juist puberende kwajongens omdat ze dit overal doen, dit soort kattekwaad.
Prima, laten we het maar vergeten.quote:En ik vind het persoonlijk erg arrogant als op een locatie als deze dit niet zou mogen. Het is inmiddels zo lang geleden die zieke en tevens verschrikkelijke/onmenselijke taferelen/vergrijpen die daar hebben plaatsgevonden. Het is al langer dan 50 jaar geleden.
Nee. En als je dat niet begrijpt hoor je wat mij betreft hier niet thuis.quote:Er mag nu neem ik aan toch wel een klein beetje over gegrapt worden. Als je de nabestaanden maar niet op de (eventueel erg lange) tenen trapt
Gelukkig had je in die tijd nog geen media die er dan ruim een maand lang aandacht aan besteden onder grote schreeuwende krantenkoppenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vroegaaah
Het waren geen 350 probleemjongeren, maar 350 Marokkanen van allerlei leeftijden.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik vind 20 op de groep 350 probleemjongeren, zeker een kleine groep.
Dat het Marokkanen is wel degelijk relevant, want waarom kunnen die 'lieve' marokkanen zich niet aanpassen. Anders is het Terug naar eigen land een plek onder de zon.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Ach, zoeken we weer naar problemen daar waar ze niet zijnNederland begint echt super-zeikland nummer 1 te worden, met stip! Dit zijn gewoon een stel puberende kwajongens, dat ze toevallig Marokkaan zijn is totaal irrelevant
Er zat weldegelijk een groep jeugdigen bij met een criminele achtergrond. Daarnaast waren het inderdaad Marokkanen van allerlei leeftijden, de ouderen hebben ook een aantal keren ingegrepen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:49 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Het waren geen 350 probleemjongeren, maar 350 Marokkanen van allerlei leeftijden.
En 20 vind ik ook niet zo'n kleine groep.
voel je je aangesproken?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Ach, zoeken we weer naar problemen daar waar ze niet zijnNederland begint echt super-zeikland nummer 1 te worden, met stip! Dit zijn gewoon een stel puberende kwajongens, dat ze toevallig Marokkaan zijn is totaal irrelevant
dat ontken ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er zat weldegelijk een groep jeugdigen bij met een criminele achtergrond.
Klopt, maar ik las hier allerlei posts dat al die 350 marokkanen probleemjongeren geweest zouden zijn. Als er dan 'maar' 20 van die relschoppertjes geweest waren was het idd nog wel relatief meegevallen.quote:Daarnaast waren het inderdaad Marokkanen van allerlei leeftijden, de ouderen hebben ook een aantal keren ingegrepen.
Omdat A) de Marokkaanse groep veel groter is dan de "indische of de Koreanen of de Chinezen"quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:49 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Dat het Marokkanen is wel degelijk relevant, want waarom kunnen die 'lieve' marokkanen zich niet aanpassen. Anders is het Terug naar eigen land een plek onder de zon.
Waaromhoren we nou nooit eens iets over Indische of Koreanen, over de hele Oosterse bevolking? Waarom omdat deze wel intigreren en meer dan dat.
dus kun je dan nog even aangeven waarom je over de grond rolt van het lachen nav mijn berekening van 6% van de totale gemeenschap?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er zat weldegelijk een groep jeugdigen bij met een criminele achtergrond. Daarnaast waren het inderdaad Marokkanen van allerlei leeftijden, de ouderen hebben ook een aantal keren ingegrepen.
Aan welke kant ?????quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Aanleiding voor de busreis was volgens medeorganisator Brahim Fattah echter het incident dat twee jaar geleden op de Dam in Amsterdam plaatshad. Marokkaanse jongeren verstoorden toen de dodenherdenking. Hij vermoedt dat dit niet was gebeurd als bij de jongeren bekend was geweest dat ook veel Marokkanen in de oorlog hebben gevochten.
misschien eens tijd om zich dan wat minder met die meest irritante vorm van criminaliteit bezig te gaan houden? dat geeft namelijk zo'n slecht beeld naar mensen die gewoon graag nog op straat lopen. i don't care of mensen uit het criminele milieu elkaar afschieten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat A) de Marokkaanse groep veel groter is dan de "indische of de Koreanen of de Chinezen"
B) Marokkanen vooral vertegenwoordig zijn in de straatcriminaliteit (zichtbare criminaliteit) en de anderen juist bij "onzichtbare" criminaliteit. (daarom vind er ook af en toe een liquidatie van een chinees plaats)
En dan hebben we die andere 330 nog niet eens gesprokenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:24 schreef Kaalhei het volgende:
Ik vind 20 op de 350 bepaald geen kleine groep overigens.
Omdat het compleet nutteloos is om te generaliseren. Miscchien dat er bij een volgend Marokkaans bezoek wel 30 van die gastjes zijn, of 10 of 1, wie zal het zeggen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:53 schreef err het volgende:
[..]
dus kun je dan nog even aangeven waarom je over de grond rolt van het lachen nav mijn berekening van 6% van de totale gemeenschap?
Voetbal, Nederlandse *cultuur*quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:53 schreef desiredbard het volgende:
Die uitdrukking Hamas Hamas alle.. etc etc moet toch ergens vandaan komen ?
Zie een van mijn vorige posts m.b.t Nederlanders in Spanje.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:53 schreef err het volgende:
[..]
dus kun je dan nog even aangeven waarom je over de grond rolt van het lachen nav mijn berekening van 6% van de totale gemeenschap?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:53 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Aan welke kant ?????
De ieren stuurde de duitse piloten die neerstorten vaak terug.... de IRA hielp de duitsers.... die waren tenslotte ook tegen Engeland aan het knokken
Zou me niks verbazen als die Marokanen aan de Duitse kand vochten....
Heb je enig historisch besef?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:53 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Aan welke kant ?????
De ieren stuurde de duitse piloten die neerstorten vaak terug.... de IRA hielp de duitsers.... die waren tenslotte ook tegen Engeland aan het knokken
Zou me niks verbazen als die Marokanen aan de Duitse kand vochten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |