Helaas, slechts 1 naam een beetje goedquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Jackie Wilson
Sean Lennon
Beverly Knight
Frank Ferarri
Jean-Michel Barre
Van redelijk tot barre-slecht
quote:
Tja, wij kunnen het jammer vinden, maar ze stoppen volgens eigen zeggen omdat ze klaar zijn met wat ze met de band wilden. Dat vind ik een hele goede, duidelijke en valide reden; dat besef zouden meer bands moeten hebben.quote:
Een band met veel bezettingswisselingen dus (vanwege dat op volgorde zetten)?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:49 schreef ranja het volgende:
[..]
Helaas, slechts 1 naam een beetje goed
Maar denk aan 1 band.
Maar dan wel de bands waarvan wij vinden dat ze klaar zijnquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:13 schreef GLO het volgende:
Een band met veel bezettingswisselingen dus (vanwege dat op volgorde zetten)?
Heb je misschien nog een tip Ranja? Niemand schijnt een idee te hebbenquote:
Ranja has left the buildingquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:38 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Heb je misschien nog een tip Ranja? Niemand schijnt een idee te hebben![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:05 schreef Z het volgende:
Ik dacht dat LCD Soundsystem gezocht werd ... De link is dan waarschijnlijk het platenlabel? DFA dus?
Dat laatste klopt. Death From Above (DFA) is het producerstrio Tim Goldsworthy, Jonathan Galkin en James Murphy, van wie de laatste ook bekend is als LCD Soundsystem. Death From Above was dus de overeenkomst, maar dat werd door niemand genoemd.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:47 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat LCD Soundsystem ook platen heeft geremixed onder de naam DFA. Is dat niet de link.
Death From Above is dus weer wat anders dan Death From Above 1979 met Jesse F. Keeler en Sebastien Grainger...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:08 schreef bukgeit het volgende:
[..]
[..]
Dat laatste klopt. Death From Above (DFA) is het producerstrio Tim Goldsworthy, Jonathan Galkin en James Murphy, van wie de laatste ook bekend is als LCD Soundsystem. Death From Above was dus de overeenkomst, maar dat werd door niemand genoemd.
(kut bandquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:21 schreef GLO het volgende:
Toto heeft een lame imago. Maar hun muziek steekt verrekte goed in elkaar.
* GLO koestert zijn Toto-lp's
Ik vind het ook niks. Oh, dat sloeg op Totoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:22 schreef belsen het volgende:
[..]
Death From Above is dus weer wat anders dan Death From Above 1979 met Jesse F. Keeler en Sebastien Grainger...
Handig.
[..]
(kut band)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |