Hm, ik vind On wel erg goed, daarna wordt het wel wat... anders. Maar niet slecht. Overigens heb ik hun 4e nog steeds niet, die is echt nergens te krijgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:11 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk al opgehouden na het debuut. Mijn broer heeft On nog wel, maar die vind ik al een stuk minder, de rest ken ik niet.
De tweede Elastica, dat was pas echt een afknapper, echt heel heel heel slecht.
Ik heb de tweede Elastica, toen ik hem eindelijk eens zag na vijf jaar uitstellen en geknoei, meteen geluisterd en ik vond hem echt om te janken. Klang is inderdaad veel beter.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:14 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm, ik vind On wel erg goed, daarna wordt het wel wat... anders. Maar niet slecht. Overigens heb ik hun 4e nog steeds niet, die is echt nergens te krijgen.
2e Elastica heb ik laatst nog weer eens opgezet, toen viel-ie me nog mee
Maar je kunt dan beter de nieuwe band van Elastica gitariste Donna hebben, Klang. Erg mooi. De muziek ook.
Je kent hem wel.quote:
ik heb er 3 cds van, mar herkende ze nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:08 schreef ranja het volgende:
[..]
ik zie de vraag nu pas maar wat een vage foto...
Overigens bestaat Echobelly nog steeds, brachten vorig jaar hun 5e album uit.
Vast.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ken ik hem ook, Belsen?
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:37 schreef DaisyDuke het volgende:
Ah, Sioen natuurlijk!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:52 schreef Doc het volgende:
O nee: zo:
Temple of the Dog - S/T
Nirvana - Nevermind
Alice in Chains - Dirt
Pearl Jam - VS
Soundgarden - Superunknown
(Ik had Ten ipv VS in m'n hoofd)
Ik had ze toendertijd ook allemaal gehaald toen ze uit kwamenquote:
maar draai ze tegenwoordig echt zeer zeldenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:00 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik had ze toendertijd ook allemaal gehaald toen ze uit kwamen
The Skidmarksquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:59 schreef Doc het volgende:
Welke Nederlandse band kapt er per 1 augustus mee?
Helaas!quote:
En dan te bedenken dat ze live nog vele malen beter zijn dan op CD!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:11 schreef GLO het volgende:
Idd jammer, want ik zag ze nooit live. Die schade ga ik proberen nog vóór 1 augustus in te halen, want gezien de platen mag ik dat toch niet missen!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:17 schreef ranja het volgende:
Survivor?
Ik had al zo het vermoeden...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:18 schreef Doc het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze live nog vele malen beter zijn dan op CD!
Helaas, slechts 1 naam een beetje goedquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Jackie Wilson
Sean Lennon
Beverly Knight
Frank Ferarri
Jean-Michel Barre
Van redelijk tot barre-slecht
quote:
Tja, wij kunnen het jammer vinden, maar ze stoppen volgens eigen zeggen omdat ze klaar zijn met wat ze met de band wilden. Dat vind ik een hele goede, duidelijke en valide reden; dat besef zouden meer bands moeten hebben.quote:
Een band met veel bezettingswisselingen dus (vanwege dat op volgorde zetten)?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:49 schreef ranja het volgende:
[..]
Helaas, slechts 1 naam een beetje goed
Maar denk aan 1 band.
Maar dan wel de bands waarvan wij vinden dat ze klaar zijnquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:13 schreef GLO het volgende:
Een band met veel bezettingswisselingen dus (vanwege dat op volgorde zetten)?
Heb je misschien nog een tip Ranja? Niemand schijnt een idee te hebbenquote:
Ranja has left the buildingquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:38 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Heb je misschien nog een tip Ranja? Niemand schijnt een idee te hebben![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:05 schreef Z het volgende:
Ik dacht dat LCD Soundsystem gezocht werd ... De link is dan waarschijnlijk het platenlabel? DFA dus?
Dat laatste klopt. Death From Above (DFA) is het producerstrio Tim Goldsworthy, Jonathan Galkin en James Murphy, van wie de laatste ook bekend is als LCD Soundsystem. Death From Above was dus de overeenkomst, maar dat werd door niemand genoemd.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:47 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat LCD Soundsystem ook platen heeft geremixed onder de naam DFA. Is dat niet de link.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |