Je vorige gok was beter!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:38 schreef bigshadow het volgende:
Daryll-Ann - Weeps
Johan - Pergola
Meindert Talma & the negroes - Leave Stumper
Caesar - No Rest For The Alonely
Spinvis - Spinvis
??
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:38 schreef peaceman het volgende:
Daryll-Ann - Weeps
Caesar - No Rest For The Alonely
Johan Pergola
Meindert Talma & the negroes - Leave Stumper
Spinvis - Spinvis
Ik heb ergens gelezen dat LCD Soundsystem ook platen heeft geremixed onder de naam DFA. Is dat niet de link.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:05 schreef Z het volgende:
Ik dacht dat LCD Soundsystem gezocht werd ... De link is dan waarschijnlijk het platenlabel? DFA dus?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:44 schreef belsen het volgende:
Sleeper!
Heb ik twee platen van; Louise Wener.
DaisyDuke +1quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:05 schreef DaisyDuke het volgende:
Dat is Echobelly
ik zie de vraag nu pas maar wat een vage foto...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:05 schreef DaisyDuke het volgende:
Dat is Echobelly
Ik ben eigenlijk al opgehouden na het debuut. Mijn broer heeft On nog wel, maar die vind ik al een stuk minder, de rest ken ik niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:08 schreef ranja het volgende:
[..]
ik zie de vraag nu pas maar wat een vage foto...
Overigens bestaat Echobelly nog steeds, brachten vorig jaar hun 5e album uit.
Hm, ik vind On wel erg goed, daarna wordt het wel wat... anders. Maar niet slecht. Overigens heb ik hun 4e nog steeds niet, die is echt nergens te krijgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:11 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk al opgehouden na het debuut. Mijn broer heeft On nog wel, maar die vind ik al een stuk minder, de rest ken ik niet.
De tweede Elastica, dat was pas echt een afknapper, echt heel heel heel slecht.
Ik heb de tweede Elastica, toen ik hem eindelijk eens zag na vijf jaar uitstellen en geknoei, meteen geluisterd en ik vond hem echt om te janken. Klang is inderdaad veel beter.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:14 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm, ik vind On wel erg goed, daarna wordt het wel wat... anders. Maar niet slecht. Overigens heb ik hun 4e nog steeds niet, die is echt nergens te krijgen.
2e Elastica heb ik laatst nog weer eens opgezet, toen viel-ie me nog mee
Maar je kunt dan beter de nieuwe band van Elastica gitariste Donna hebben, Klang. Erg mooi. De muziek ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |