Dat zou ik echt niet proberenquote:Op zondag 26 juni 2005 13:26 schreef bob_the_builder het volgende:
Heeft iemand het ook wel eens geprobeerd tegen zweet voeten? Want ik heb eigenlijk alleen last van zweet voeten.
Safety Five is ook te koop bij de drogist, rond de 11 euro en dat kan je wél gebruiken voor zweetvoeten!quote:Op zondag 26 juni 2005 13:26 schreef bob_the_builder het volgende:
Heeft iemand het ook wel eens geprobeerd tegen zweet voeten? Want ik heb eigenlijk alleen last van zweet voeten.
Ik was vandaag op zoek naar dat odorex extra dry maar het is hier uitverkocht in 3 winkels waar ik ben geweest. Hoezo stormloopquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:31 schreef RedRoses het volgende:
[..]
Safety Five is ook te koop bij de drogist, rond de 11 euro en dat kan je wél gebruiken voor zweetvoeten!
quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:24 schreef pberends het volgende:
Ik zal het ook is kopen, misschien wel handig. Maar als jullie zoveel last van zweetoksels hebben, hebben jullie dan ook geen last van zweetreten?
Als je zweetdijen hebt, heb je toch vast ook wel last van een zweetreet?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Nou, enorm.
Eigenlijk niet. Wel van zweetdijen, aan de binnenkant als ik een rokje aanheb.
Nou, eigenlijk valt dat mee. Maar kick je op zweetreten?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:49 schreef pberends het volgende:
Als je zweetdijen hebt, heb je toch vast ook wel last van een zweetreet?
Misschien eens kijken inderdaad... staat het gewoon in de schappen of moet je het achter de balie vragen (quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:02 schreef zoalshetis het volgende:
etos?
nee in de schappen bij ons. sineo werkt bij mij beduidend beter overigens.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien eens kijken inderdaad... staat het gewoon in de schappen of moet je het achter de balie vragen ()?
DA drogist. Is hier in de stad de enige die het verkoopt.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:01 schreef pberends het volgende:
Ik kan het product echt voor geen meter vinden bij Trekpleister of Kruidvat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |