abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26681376
Jong meisje die Franse chansons zingt, ik vind het erg leuk maar ik luisterde dan ook graag naar muziek van Edith Piaff

Ze heeft volgens mij 1 album uitgebracht, Quand tu Dors heet het geloof ik met voor mij als topper 'Paris Canaille'

Meer mensen die haar kennen en/of er ook muziek van hebben? En wat vinden jullie er van?
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_26683274
Ik heb haar vaak gezien bij tvoptredens in Barend en Van Dorp, bij Paul de Leeuw, Joost Prinsen etc. En ik vind zowel haar verschijning als stem en uitvoering erg indrukwekkend. Maar het is verder niet echt mijn muziek of zo. Maar dat ligt zeker niet aan haar.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 00:21:42 #3
52704 Kirke
www.kirke.nl
pi_26683676
Goed!
Heb haar cd, moest ff wennen aan haar stem, maar draai 'm nu grijs!
Hou ook erg van Brel dus dat zit wel goed.
'T best bewaarde geheim van Nederland
pi_26814704
Ik had dus een paar nummers, waaronder Quand tu Dors van haar gedowndload en vond deze erg goed

Nu heb ik de CD voor mijn moeder gekocht als moederdagcadeau, kan ik ze gelijk ook op de computer zetten
Let's plant a tree
  zondag 8 mei 2005 @ 04:54:16 #5
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_26817938
Erg prettige CD
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_26821943
quote:
Op zondag 8 mei 2005 04:54 schreef Mark het volgende:
Erg prettige CD
Dat vindt mijn moeder gelukkig ook
Ze is nu keihard aan het meezingen
Let's plant a tree
pi_29312309
Ik heb jaren geen CD's gekocht (ik luisterde ze toch na een of twee keer niet meer, dus zonde van het geld) maar na een paar MP3-tjes en haar optreden op de Bienvenue en France beurs was ik verkocht (en de CD dus ook)

Ik vind "La Solitude" wel een van de sterkste nummers die er op staat. Wat me ook opvalt aan de CD is dat de arrangementen zo mooi zijn. De liedjes zijn gewoon "af"

Tip: bij de FAME in Amsterdam en Kroese in Arnhem/Nijmegen is haar CD nog maar 15 euro
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_30187002
Heb ff gekeken bij de FAQ maar kon niet vinden of je iets over een andere web-site hier heen mag zetten want ik heb dus een site over Wende gemaakt en dat wou ik hier gewoon ff melden!
pi_30188829
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 00:36 schreef Marikehazenberg het volgende:
Heb ff gekeken bij de FAQ maar kon niet vinden of je iets over een andere web-site hier heen mag zetten want ik heb dus een site over Wende gemaakt en dat wou ik hier gewoon ff melden!
Ik ben best benieuwd hoor, zolang het niet als spam bedoeld is mag het volgens mij wel gaat toch om een informatieve site en een waardevolle toevoeging in dit topic
Let's plant a tree
pi_30188845
Ik heb je site al gevonden
Let's plant a tree
pi_30188899
en op 19 september haar DVD

en hebben jullie het interview in de volkskrant van vorige week donderdag gelezen? (weinig nieuws, toch leuk)

en hebben jullie haar zien "hangen" voorop het concertgebouw in Amsterdam?
pi_30189156
Nou zie ik wel net op de site van Marike dat ze zondag in Rotterdam is!

Leuke site trouwens Marike
Let's plant a tree
pi_30189164
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 02:00 schreef tim2308 het volgende:
en op 19 september haar DVD

en hebben jullie het interview in de volkskrant van vorige week donderdag gelezen? (weinig nieuws, toch leuk)

en hebben jullie haar zien "hangen" voorop het concertgebouw in Amsterdam?
DVD... hmmzz.... geen moederdag..... geen moeder die jarig is.... hmm... dan maar een cadeau voor mezelf
Let's plant a tree
pi_30222243
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 02:11 schreef Vava het volgende:

Leuke site trouwens Marike

Maar als iemand nog nieuws heeft dan hoor ik 't graag want ik heb alleen nieuws wat ik toevallig tegen kom. Op de officiele site worden alleen maar de echt belangrijk nieuws geplaatst en de agenda gaat alleen maar over optredens in de schouwburgen/theaters en dingen zoals bv de uitmarkt en radioi/tv optredens worden er niet opgezet. (helaas)
pi_30275374
Ik word langzamerhand steeds nieuwsgieriger naar deze zangeres
De naam doet me echter niet zo Frans aan.
Billie Holiday is Lady Day!
pi_30275611
quote:
Op zondag 4 september 2005 23:57 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik word langzamerhand steeds nieuwsgieriger naar deze zangeres
De naam doet me echter niet zo Frans aan.
Ze is ook niet Frans maar Nederlands! Je krijgt de muziek van me
Let's plant a tree
pi_30276040
Oh okay, dank je, vav!
pi_30422568
Ik las laatst dat haar een subsidie is geweigerd met als reden:"We geloven niet dat Wende franstalige chansons op een overtuigende wijze kan brengen"

Maar......... 19 september komt de DVD!

Persbericht

Tracklisting bij Bol.com

Volkskrant interview

[ Bericht 17% gewijzigd door tim2308 op 09-09-2005 14:58:11 ]
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:06:57 #19
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_30423060
quote:
Op maandag 5 september 2005 00:05 schreef Vava het volgende:
Ze is ook niet Frans maar Nederlands! Je krijgt de muziek van me
Wende (Snijders) werd in 1978 geboren in Beckenham, Engeland
http://www.wende.nu/biogr1.html
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_30423698
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:06 schreef Mark het volgende:

[..]

.... van Nederlandse expat-ouders
pi_30440494
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 14:51 schreef tim2308 het volgende:
Ik las laatst dat haar een subsidie is geweigerd met als reden:"We geloven niet dat Wende franstalige chansons op een overtuigende wijze kan brengen"

Maar......... 19 september komt de DVD!

Persbericht

Tracklisting bij Bol.com

Volkskrant interview
Noujaaaaaa...... die lui hebben de muziek vast niet geluister dan
Let's plant a tree
pi_30440512
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:06 schreef Mark het volgende:

[..]

idd van Nederlandse ouders
Let's plant a tree
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:56:14 #23
128686 anjin_g
solo, in more ways than one
pi_30440687
Ik schijn haar vroeger gekend te hebben.. Zodoende kwam mijn moeder met de CD aanzetten. Vond het inderdaad wel een goede cd. Was alleen wel jaloers dat het haar wel lukte en mijn broer met zijn band (nog) niet...
pi_30443059
Ik kende haar niet, maar ik zag een aantal weken geleden toevallig Anderman's Veren met als gast Herman van Veen en hij had het over haar op een gegeven moment in het kader van Jacques Brel vertolkers. En ze lieten toen een optreden van haar zien. Ik moet zeggen dat ook ik erg onder de indruk was van haar verschijning, stem en uitvoering. Ik vond haar toen althans juist wel heel ingeleefd overkomen! Ze had toen trouwens ook een mooi strak topje aan .
pi_30568668
Iemand kaartjes van Wende Snijders kopen?

8 oktober Oosterpoort Groningen, 1e rang rij 6...
God put a smile upon your face
pi_30569039
Wel een hype (al kan ze best goed zingen).
Zo hee
pi_30668779
Maandag is ze te gast bij Barend en van Dorp op Talpa ze zal daar iets zingen en ze schuift aan de tafel voor een gesprek. Het begint zo rond de klok van half 11
pi_30669197
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:56 schreef anjin_g het volgende:
Ik schijn haar vroeger gekend te hebben.. Zodoende kwam mijn moeder met de CD aanzetten. Vond het inderdaad wel een goede cd. Was alleen wel jaloers dat het haar wel lukte en mijn broer met zijn band (nog) niet...
Whaha, zal wel een goede vriendin zijn geweest dan

Maar ze maakt schitterende muziek iig.
http://www.last.fm/user/Teije
CYBERNATIONS! >> Staatsinrichting voor beginners, FOK! style << CYBERNATIONS!
pi_30682586
quote:
Op woensdag 14 september 2005 12:50 schreef paella het volgende:
Wel een hype (al kan ze best goed zingen).
Wat heeft iedereen toch tegen het woord hype tegenwoordig?
Wat maakt het nou uit of je gezien wordt ergens?
pi_30688501
quote:
Op zondag 18 september 2005 00:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Wat heeft iedereen toch tegen het woord hype tegenwoordig?
Wat maakt het nou uit of je gezien wordt ergens?
Het achter mekaar aanlopen van dit is zo goed... terwijl er nog 100 anderen zijn die minstens net zo goed zijn alleen niet de PR machine achter zich hebben. Beste voorbeeld: Anouk. Die is zo overrated... maar goed, dat is offtopic.
Zo hee
pi_30689167
Morgen de DVD Au Suivant!!!!!
pi_30693955
quote:
Op zondag 18 september 2005 09:29 schreef paella het volgende:

[..]

Het achter mekaar aanlopen van dit is zo goed... terwijl er nog 100 anderen zijn die minstens net zo goed zijn alleen niet de PR machine achter zich hebben. Beste voorbeeld: Anouk. Die is zo overrated... maar goed, dat is offtopic.
Mee eens, opeens was Anouk daar en nu moeten we haar allemaal geweldig vinden. Nou sorry, ik vind haar niets! Ze kan niet zingen, haar liedjes zijn saai en ze heeft een verwerpelijke attitude! Bah!
  zondag 18 september 2005 @ 14:01:06 #33
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_30694463
quote:
Op zondag 18 september 2005 09:29 schreef paella het volgende:

[..]

Een gehypete artiest hoeft niet goed te zijn, maar dat betekent niet dat een gehypete artiest per definitie slecht is. Wie zo denkt, is even kortzichtig als wie blind een hype volgt. Ik zag haar op de Uitmarkt, en heb met open mond naar haar staan luisteren.
I am a black hole shitting into the void
pi_30934169
Eén grote glimlach. Met deze drie woorden kan ik de DVD Au Suivant van Wende wel omschrijven. Ik vroeg me natuurlijk wel af wat de meerwaarde van de DVD was en verdacht de platenmaatschappij van makkelijk geld verdienen. Een camera in het theater en klaar is kees. Maar dat is het niet. Een heleboel "nieuwe" liedjes, een kijkje achter de schermen en een verzorgd boekje. De extra CD en de Nederlandse ondertitels maken het af. Niet geheel letterlijk vertaald (het Frans is nou eenmaal wat poetischer en er zijn maar een beperkt aantal karakters per tijdseenheid beschikbaar. En van Chaque Fois hebben ze de originele tekst maar uit de kast getrokken) maar goed genoeg om de lijn van de liedjes te volgen. Kortom de glimlach van Wende en haar medemuzikanten die je soms gewoon ziet genieten maakt van mijn gezicht ook één grote glimlach.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 september 2005 @ 01:33:36 #35
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30934178
wat een stem jammer dat haar stem ook zo kwetsbaar is dat ze er extra op moet letten. En ze is ook nog eens
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 26 september 2005 @ 01:34:10 #36
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_30934187
De muziek trekt me niet, maar zij wel op een bepaalde onverklaarbare manier
  maandag 26 september 2005 @ 01:36:34 #37
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_30934222
Ik zie nu dat ze al 27 is , ik dacht 20 ofzo
pi_30934236
Ik moet die DVD dus ook hebben binnenkort eens kijken
Let's plant a tree
pi_30934387
Ja, Wende is al eens geopereerd aan haar stembanden ofzo... hopelijk houdt ze het lang vol, maar als ik haar op de DVD zie schreeuwen.....
pi_30934427
Ik vind 't een mooie en uitgebreide! dvd, die bewerking van something comming uit West-side story vind ik erg goed gelukt en rip the ribbon vond ik eers niet mooi toen ze het zong op radio 1 maar nu ik 't nog een keer gehoord heb ben ik 't wel mooi gaan vinden
pi_30935927
Ik zou ook graag de DVD hebben, ik ga er niet heen binnenkort, maar ze is wel heel erg goed, aan haar liedjes te horen
pi_31597568
Ik word er hele dagen mee dood gegooid door m'n zusje, maar af en toe kan ik het wel waarderen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:34:48 #43
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31606971
Jij zat toch op kamers?
pi_31609520
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 16:34 schreef PLAE@ het volgende:

Jij zat toch op kamers?
herfstvakantie man
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31615157
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 06:12 schreef cultheld het volgende:
Ik word er hele dagen mee dood gegooid door m'n zusje, maar af en toe kan ik het wel waarderen.
Kan alleen maar zeggen dat je zusje een goede smaak heeft
Let's plant a tree
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 22 oktober 2005 @ 06:45:50 #46
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31621466
leuk zusje?
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31621755
Ik sla als echte broer de jochies van haar af
pi_31622438
Dus wordt ze verliefd op wende

Ff ontopic.
De mensen die de DVD hebben gekocht, wat staat er allemaal op en is het een aanrader?
Er staan al wat posts in het topic hierover, maar graag iets meer info.
pi_31623702
De DVD bevat opnames met het metropoleorkest, opnames in het theater en enkele stukjes uit haar prive-leven. (niet shokking, maar wel leuk om te zien). De liedjes zijn Nederlands ondertiteld. Een hele aardige mogelijkheid! (de vertalingen zijn niet altijd letterlijk maar wel goed. (mocht je al willen weten waar de liedjes over gaat zonder de DVD te kopen: http://chansons.yepcheck.com)

Daarnaast is er een CD bij met alle extra nummers die niet op Quand Tu Dors staan.

De DVD is een hele grote aanrader! Bij van Leest vind je een exclusieve(re) versie, met de opname Quand tu Dors erop. Maar de hoes is daar weer kleiner, dus ik weet niet hoe het boekje van die versie eruit ziet. De DVD moet je trouwens al kunnen krijgen voor EUR 20,- (o.a. bij Kroese in Arnhem/Nijmegen).
pi_31638396
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 10:41 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Dus wordt ze verliefd op wende

Ff ontopic.
De mensen die de DVD hebben gekocht, wat staat er allemaal op en is het een aanrader?
Er staan al wat posts in het topic hierover, maar graag iets meer info.
De muziek van de cd die erbij zit heb ik dus kan ik je wel ff geven binnenkort!
Let's plant a tree
pi_31745864
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 11:52 schreef tim2308 het volgende:
Maar de hoes is daar weer kleiner, dus ik weet niet hoe het boekje van die versie eruit ziet.
De grote hoes ligt achter de kassa, ze hebben 't in een kleiner doosje gedaan omdat 't anders niet op de tafel paste vertelde ze mij.
Maar de van leest dvd is dus anders , mmmm ze hadden mij verteld dat er niks anders aan was dan de dvd die ik al had. Want ik zag op de voorkant staan:met exclusieve bonus track : ne me quite pas en toen ben ik dus ff gaan vragen hoe 't zat en nu lees ik dat 't toch een andere versie is.
Wat ik wel jammer vind is dat 't duet met Jenny Arean er niet op staat want daar was ik best wel nieuwschierig naar.

Ze zal aanstaande zaterdag ook iets zingen in 't radio 2 programma capuccino, van 9:00-12:00 uur
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 10 november 2005 @ 14:19:05 #52
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32147765
gisteren was ze te gast bij de Wereld draait door, nu in de herhaling
DeLuna vindt me dik ;(
pi_32147825
Mijn zusje (en een vriendin) heeft een interview geregeld met Wende Snijders. Ze gaat er morgen naar toe in Amphion en mag tijdens de soundcheck een kwartier lang vragen stellen voor CKV. Heeft iemand nog suggesties?
  donderdag 10 november 2005 @ 14:23:11 #54
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_32147890
Ben wel benieuwd wat voor reacties ze in Frankrijk krijgt
Dommage arachide-fromage
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 10 november 2005 @ 14:23:37 #55
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32147902
ik wil dr telfoonnummer wel
DeLuna vindt me dik ;(
pi_32147968
Vind haar stem heel bijzonder, maar haar uitspraak erg schools. Als ze dat laatste aanpast ... prachtig.
"er zijn er met talent, maar de meeste doen het zonder"
  donderdag 10 november 2005 @ 16:39:49 #57
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32151946
Gisteren zag ze er echt niet uit en bewoog zich ook weer overdreven lomp
Ik ben afgeknapt.
pi_32192740
Vanavond naar show geweest, he-le-maal leuk .
pi_32192833
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 22:55 schreef Airelle het volgende:
Vanavond naar show geweest, he-le-maal leuk .
Mijn zusje heeft haar dus geïnterviewd en ze vond 't ook een prima show. Tijdens de soundcheck heeft ze een kwartier lang met haar gesproken en ze was erg vriendelijk.
pi_32359038
Leuk!, en dat intervieuw komt dat ook nog ergens op internet ofzo te staan?
pi_32359891
Volgens mij is het voor haar ckv verslag bedoeld. Maar wellicht kan ik 't hier nog een keer posten
pi_37146659
Morgen is ze te gast in het radio 1 programma Opium om 19:00 uur tot 20:00 uur , ze zingt dan ook 2 nummers
pi_37147495
quote:
Op donderdag 20 april 2006 23:23 schreef Marikehazenberg het volgende:
Morgen is ze te gast in het radio 1 programma Opium om 19:00 uur tot 20:00 uur , ze zingt dan ook 2 nummers
Hmmzz.... helaas ben ik dan aan het werk en kan ik niet luisteren.
Let's plant a tree
pi_37165065
Bedankt voor de tip!!!
pi_37165181
Edit het is dus zaterdag .
  vrijdag 21 april 2006 @ 17:07:05 #66
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_37165275
vrijwe lalles van de publieke omroepen komt tegenwoordig op internet te staan.
pi_37167148
Dat is waar. Maar niet voordat het uberhaupt op de radio is geweest .
pi_37173839
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 17:07 schreef PLAE@ het volgende:

vrijwe lalles van de publieke omroepen komt tegenwoordig op internet te staan.
Daar heb je gelijk in, ik zal het in elk geval goed in de gaten houden
Let's plant a tree
pi_37226764
Nog meer mensen die naar optredens gaan, waar dan?
pi_37235289
Je Suis Comme Je Suis vind ik een erg mooi nummer van haar.
pi_37834077
Staat weer vanallerlei nieuws op www.wende.nu (ben te lui om 't allemaal over te typen hahaha)
pi_37834168
Mmm.. ze gaat ook in het Nederlands zingen. Wel een beetje jammer hoor... Doet toch een beetje de magie verdwijnen. Je kan je beter specialiseren in iets waar je goed in bent in plaats van alles een beetje vind ik.
pi_44329129
Ik heb de nieuwe cd net gekregen en ben nu voor de eerste keer aan het luisteren. Le plat pays is erg mooi! Er staan idd wel wat Nederlandstalige nummers op de cd, ben er alleen nog niet dus weet nog niet hoe die klinken
Let's plant a tree
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 december 2006 @ 16:35:32 #74
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44329247
quote:
Op maandag 15 mei 2006 01:02 schreef tim2308 het volgende:
Mmm.. ze gaat ook in het Nederlands zingen. Wel een beetje jammer hoor... Doet toch een beetje de magie verdwijnen. Je kan je beter specialiseren in iets waar je goed in bent in plaats van alles een beetje vind ik.
ze zingt juist prachtige Nederlandse nummer
DeLuna vindt me dik ;(
pi_44333903
Een paar Nederlandse nummers gehoord, mooi!! Ze zingt het erg goed!
Let's plant a tree
pi_44334719
Wesley Sneijder?
pi_44390900
quote:
Op maandag 15 mei 2006 01:02 schreef tim2308 het volgende:
Alleen de Wind Weet deed ze samen met Huub vd Lubbe in Paradiso, was prachtig! dat wordt ook de nieuwe single.
pi_44464914
quote:
Op maandag 11 december 2006 18:56 schreef Vava het volgende:
Een paar Nederlandse nummers gehoord, mooi!! Ze zingt het erg goed!
Ook prachtig in het Nederlands inderdaad. Ze is gewoon een geweldige zangeres, maakt niet eens zoveel uit in welke taal ze zingt.
  maandag 5 februari 2007 @ 19:30:53 #79
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_46016879
Zat laatst TV te kijken en toen viel me het volgende op:

http://www.youtube.com/watch?v=9y2yDRoNtLM

Zoekt en gij zult vinden...
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 augustus 2007 @ 01:19:03 #81
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52133076
ik heb kaartjes voor haar optreden in de Agnietenhof in Tiel
DeLuna vindt me dik ;(
pi_52683815
Nu Op Ned 2 op het Uitmarkt, leuke zangeres.
pi_52684327
Yes, ik zit ook te kijken leuk!
Let's plant a tree
pi_52684750
Mooi optreden zeg! Prachtige stem. Vond haar compleet vaag bij Dit was het nieuws, maar zingen kan ze wel.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_52689023
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 23:02 schreef floris.exe het volgende:
Au Suivant
Deze versie vind ik mooier dan die van de Uitmarkt van gisteravond.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 26 augustus 2007 @ 02:39:48 #86
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52691189
stukje zitten kijken was weer heerlijk

en oja wat zag ze er toch uit vandaag
DeLuna vindt me dik ;(
pi_52694450
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 02:39 schreef rubbereend het volgende:
stukje zitten kijken was weer heerlijk

en oja wat zag ze er toch uit vandaag
Ze ging ook even haar jurk opnieuw strikken. Ik dacht toen ze die banden vast heeft, ze draait zich om en laat haar tieten zien, maar dat was een droom, toen werd ik wakker
  maandag 27 augustus 2007 @ 18:07:29 #88
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_52732375
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 00:31 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Deze versie vind ik mooier dan die van de Uitmarkt van gisteravond.
Ik niet, vond de versie op de uitmarkt echt geweldig. Het moment dat de strijkers er volop in gaan is zo mooi.

http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)3098/bb.20070825.asf

(nummer zit op 34:30)
I am a black hole shitting into the void
  vrijdag 9 november 2007 @ 17:00:56 #89
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_54485440
Ze was gisteren bij Pauw en Witteman, naar aanleiding van het winnen van een Edison. Ze zong daar Le Plat Pays van Brel. Geweldig vond ik het. Ik denk dat ik ook maar naar de nieuwe voorstelling ga, al moet ik even kijken waar en wanneer en met wie.

mms://cachemedia.omroep.nl/rambo01/0/id/VARA/serie/VARA_101140969/VARA_101153310/bb.20071108.asf

Interview vanaf 38:30 ofzo, optreden vanaf 47:00.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 9 november 2007 @ 17:33:35 #90
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54486170
ik krijg na het zien van P&W van gisteren krijg ik alleen maar meer zin in de theatershow
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 9 november 2007 @ 17:35:36 #91
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_54486222
Au Suivant trouwens, de link hierboven, geweldig.

Als het goed is heb ik morgen beide cd's in huis. Voor 21:00 besteld, morgen in huis, Bol is tof.
  zaterdag 10 november 2007 @ 13:51:21 #92
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_54503821
Jeej, weer 2 cd's binnen.

Ik vind het wel jammer dat ik er geen moer van versta. Soms heb ik er wel spijt van dat ik Frans heb laten vallen zodra het mocht.
pi_54518665
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 13:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Jeej, weer 2 cd's binnen.

Ik vind het wel jammer dat ik er geen moer van versta. Soms heb ik er wel spijt van dat ik Frans heb laten vallen zodra het mocht.
De meeste liedjes zijn vertaald op chansonwiki.yepcheck.com
pi_54518677
dubbelpost
  zondag 11 november 2007 @ 10:11:27 #95
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_54521108
quote:
Op zondag 11 november 2007 01:47 schreef tim2308 het volgende:

[..]

De meeste liedjes zijn vertaald op chansonwiki.yepcheck.com
Tof.

De cd's zijn erg leuk. Nu nog even op de dvd wachten.
pi_54521377
Jeroen P. deed wel een beetje flauw haha. Ze komt nooit zo goed over in interviews, op het podium lijkt ze een ander mens.
  woensdag 14 november 2007 @ 18:50:04 #97
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_54607351
Ach ja, zo is Jeroen Pauw, ik vond het wel leuk.

De dvd is ook erg goed. Mooie opnames, maar eens kijken of ik iemand mee krijg naar een voorstelling van haar nieuwe theatershow. En even een goede lokatie uitzoeken.
  zaterdag 15 december 2007 @ 13:22:16 #98
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_55289619
Ik heb kaarten besteld voor de voorstelling in De Kampanje in Den Helder.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:13:28 #99
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_56151646
Vanavond naar De Kampanje. Ik heb er zin in. Recensies zijn erg lovend.
  maandag 21 januari 2008 @ 07:41:02 #100
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_56191707
En?
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')