quote:Op maandag 2 mei 2005 21:26 schreef babette21 het volgende:
Huug moet nu trouwens echt naar de kapper...
Ze is al terug geweest.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:57 schreef Svensational het volgende:
Zeg, Aisha moet ook nog een keer terug voor dat kind van Daan.
Samen met echtgenoot Allain en dochtertje Laila woont ze in Parijs, dezelfde stad waar Victor voor het laatst gesignaleerd is. Arme Daan weet nog steeds niet dat hij een dochtertje heeft.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:52 schreef babette21 het volgende:
nieuw leven begonnen in La France...
Heeft ze het toen aan Daan verteld?quote:
Nee, maar wel aan Tante Betje. Daan weet wel dat Aïsha een kind heeft.quote:
Ze moet nog steeds die Lizzy award daarvoor ophalen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ze is al terug geweest.
Elluk lekker wijf moet een Lizzy award krijgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:00 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ze moet nog steeds die Lizzy award daarvoor ophalen.
quote:HILLARD KROON: "De schoonheid van de vrouw is niet van haar alleen. Zij heeft de plicht die te delen."
ja he.... is de Yes van dec. 1997, dus qua leeftijd zou 't ook kunnen.quote:
Volgens mij matchen de oren, de kin en de wenkbrauwen niet helemaal:quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:09 schreef babette21 het volgende:
oké een beetje een rare vraag maar ik ga 'm toch stellen: 'n 18-jarige Kim Pieters of niet?!
[ haar even wegdenken en op 't bekkie letten.... ]
Sid is tof ja, ben hem de laatste maanden een paar keer tegengekomen in Leeuwardenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:33 schreef babette21 het volgende:
Sid was tof ja, kun je van die andere Van Walsum-telgjes niet zeggen...
[afbeelding]
nope heb me suf gezocht [vind 't nogal intrigerend haha]...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:21 schreef marleenhoofd- het volgende:
de neus lijkt anders zeker wel! staat er geen naam in dat boekje ergens dan?
Ik mis alleen de pukkel. Zouden ze die weggefotosoept hebben?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:25 schreef babette21 het volgende:
nope heb me suf gezocht [vind 't nogal intrigerend haha]...
haha daar dacht ik ook al aan!! maar de foto ['t origineel dus] is nogal vaag overbelicht en 't blad zelf ligt nogal in de kreukel.. niet zo duidelijk dusquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik mis alleen de pukkel. Zouden ze die weggefotosoept hebben?
nee bij de Yes zetten ze altijd gewoon 'n mokkel op de cover dat geen fuck met de inhoud te maken heeft...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:34 schreef Svensational het volgende:
Ehm, babsie, staat er geen naam bij het artikel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |