Vandaar dat de onderhandelingen zo lang duren.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:13 schreef Wup het volgende:
ow dat klinkt wel goed....
een zomercliff met Hillard & Stephan lijkt me een mooie Yorin afsluiting
dan mag Veronica met het salaris van de heer Maas gaan stoeien:)
Door een foutje van een mijnenveger komt de boot onbegrijpelijkerwijze niet op de plaats van bestamming aan ....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:18 schreef haagse_elfje het volgende:
Kyra begint wel steeds irritanter te worden, voor haar wordt het ook gauw tijd om de boot te pakken...
sturen we Sanne,Iris en Ilyas ook gelijk met die bootquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:20 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Door een foutje van een mijnenveger komt de boot onbegrijpelijkerwijze niet op de plaats van bestamming aan ....
zodat nu iedereen kan doen of ze dood zijn, maar over 5 jaar komen ze ineens weer terug, want ilias die kon heel goed onderwater zwemmen en die heeft de rest meegenomen en na jaren in de bush te zijn gekidnapped leven ze toch nochquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:20 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Door een foutje van een mijnenveger komt de boot onbegrijpelijkerwijze niet op de plaats van bestamming aan ....
Het was Iris die goed onder water kon zwemmen. Dat demonstreerde ze toen ze Dr. Stinkerd "Knoeilap" Coffeeboy uit het IJ viste. Eerst verpestte ze zijn leven en toen ook nog zijn dood.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:25 schreef marleenhoofd- het volgende:
zodat nu iedereen kan doen of ze dood zijn, maar over 5 jaar komen ze ineens weer terug, want ilias die kon heel goed onderwater zwemmen en die heeft de rest meegenomen en na jaren in de bush te zijn gekidnapped leven ze toch noch
so true....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Eerst verpestte ze zijn leven en toen ook nog zijn dood.
Nu nog leren acteren.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maar Ier blijft natuurlijk een lekker topwijf!
Nelleke Terborgh?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Zei Marnix nou dat z'n ex een keiharde zakenvrouw is? Klinkt als muziek in m'n oren!
Zoals eerder gezegd kan die rol maar door één persoon gespeeld worden.![]()
zeg jij maar niets.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:51 schreef Perrow het volgende:
Heerlijk om al deze breezers te zien genieten van zo`n Breezersoapje.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:59 schreef babette21 het volgende:
zeg nou zelf: kan toch leuk worden?!
[afbeelding]
Dat vroeg ik me ook af. Krijgt Vroman nog een proces aan z'n broek als Joyce daar achterkomt!!!!! Mag pappie opdraven om hem daaruit te redden. Rol van Pa Vroman ook gelijk verklaard.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:05 schreef Viking84 het volgende:
Maarre, ik vroeg me af of dat geheugenverlies van Renee nu ook komt door die behandeling van Chris? Dat hij het wellicht teveel geforceerd heeft? Hugo laat het er wel makkelijk bij zitten, hoor
Ik denk dat ze dat zelf ook niet weten. Het blijven natuurlijk doktertjes van niks.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:05 schreef Viking84 het volgende:
Maarre, ik vroeg me af of dat geheugenverlies van Renee nu ook komt door die behandeling van Chris? Dat hij het wellicht teveel geforceerd heeft? Hugo laat het er wel makkelijk bij zitten, hoor
Hij heeft papa Frommel nog hard nodig als Kyra er achterkomt dat hij Marlon naar de andere wereld heeft geholpen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:08 schreef soapie het volgende:
Dat vroeg ik me ook af. Krijgt Vroman nog een proces aan z'n broek als Joyce daar achterkomt!!!!! Mag pappie opdraven om hem daaruit te redden. Rol van Pa Vroman ook gelijk verklaard.
Ik denk dat pa Vroman er voor gaat zorgen dat Bettina fulltime op haar kleinzoon kan gaan passen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:08 schreef soapie het volgende:
Dat vroeg ik me ook af. Krijgt Vroman nog een proces aan z'n broek als Joyce daar achterkomt!!!!! Mag pappie opdraven om hem daaruit te redden. Rol van Pa Vroman ook gelijk verklaard.
jawel, en Daphne en Jannes ook...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:11 schreef Svensational het volgende:
Claire en Bob hoeven niet per sé terug hoor.
Dat denk ik niet, Bettina IS het AZB..... Dat gaat ze echt niet opgeven voor elke dag een ander kind!!!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:16 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik denk dat pa Vroman er voor gaat zorgen dat Bettina fulltime op haar kleinzoon kan gaan passen.
toen wilde ze Foppele vermoorden...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:25 schreef Svensational het volgende:
Aisha Amal
dat was toch toen met die spin?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:25 schreef Svensational het volgende:
Aisha Amal
En dit is de nieuwe alarmkerel!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:25 schreef babette21 het volgende:
om in het Veronciasfeertje te komen: "Hillard komt naar je toe deze zomer!!"...
oei ze mogen ook wel saampjes terug komenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:28 schreef DarcMarc het volgende:
Van mij mag Sid wel weer terugkomen of Victor
yep...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:32 schreef haagse_elfje het volgende:
dat was toch toen met die spin?
Nee, Babette werd door de spin uit Kalima gebeten! Weet jij dan nou echt niks?quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
En dit is de nieuwe alarmkerel!!!!!!!!!!!!!
Je vergeet Joost.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:33 schreef babette21 het volgende:
Sid was tof ja, kun je van die andere Van Walsum-telgjes niet zeggen...
[afbeelding]
mja toen was ze al verbramd door die suffe Ticho...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee, Babette werd door de spin uit Kalima gebeten! Weet jij dan nou echt niks?
Die gozer is echt lachwekkend al vanaf het begin dat ie er in speeltquote:
no shit!!!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:38 schreef sonjao14 het volgende:
Is het jullie trouwns welis opgevallen dat achter tara haar naam geen achternaam staat(in het begin bij de plaatjes)?? dat kan dus betekenen dat ze geen dochter is van arthur![]()
Doe eens niet zo lullig, niet idereen leest mee.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nieuw leven begonnen in La France...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:49 schreef marleenhoofd- het volgende:
waar is aisha ook alweer gebleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |