Je weet het bij SBS6 maar nooit. Misschien staat er alleen nog maar wat restspanning op?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze hebben de stekker er toch maar weer ingedaan.
nou toen ze gingen stoppen stond het er anders wel snel opquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou toen ze gingen stoppen stond het er anders wel snel opOok al is het geen zaak van Yorin dat ONM doorgaat bij een andere zender, dat betekent nog niet dat de bezoekers van de site misleid mogen worden
Ik heb nog geen officiële bronnen gezien. Sbs6, Endemol?? BRONNEN!!
dat is waar...quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:06 schreef Wup het volgende:
laat Victor maar lekker onder die brug wegrotten
Arthur moet terug.......
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:06 schreef Wup het volgende:
laat Victor maar lekker onder die brug wegrotten
Arthur moet terug.......
haha... kansloos is het juiste woord hier jaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat pa Vroman de nieuwe Arthur moet gaan worden, kansloze actie natuurlijk.
zucht......quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:27 schreef marleenhoofd- het volgende:
maar arthur was dood
ik heb geen lijk gezien hoor....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:27 schreef marleenhoofd- het volgende:
maar arthur was dood, dan krijg je weer zon vaag verhaal van dat ze een ander lijk hadden ofzo, victor is gewoon verdwenen voor t verhaal zou t logischer en geloofwaardiger zijn als victor terugkwam. buiten dat, zie ik (als enige hier waarschijnlijk) victor ook liever terugkomen als arthur, heb hem allang niet meer gezien!
Arthur is niet dood. Hoe vaak moet ik dat nog zeggen?!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:27 schreef marleenhoofd- het volgende:
maar arthur was dood, dan krijg je weer zon vaag verhaal van dat ze een ander lijk hadden ofzo, victor is gewoon verdwenen voor t verhaal zou t logischer en geloofwaardiger zijn als victor terugkwam. buiten dat, zie ik (als enige hier waarschijnlijk) victor ook liever terugkomen als arthur, heb hem allang niet meer gezien!
ging Chris Tates die rol niet spelen?! over foute casting gesproken.........quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:24 schreef Wup het volgende:
haha... kansloos is het juiste woord hier ja
bovendien: dat zal toch ook wel geen vaste rol zijn?
Ik zei het toch.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:43 schreef babette21 het volgende:
shit he, komt Hillard écht terug?!? Briefjes moeten wel van hem komen!!!!!!
Ik had opgevangen dat ze dat wel van plan waren.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:24 schreef Wup het volgende:
bovendien: dat zal toch ook wel geen vaste rol zijn?
haha dat heb ik niet eens gezien...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:45 schreef soapie het volgende:
Weer zo'n briljante actie van Sanne:
Ze trekt Renee een beker water uit haar handen en vraagt dan "wilt u iets eten?? Drinken misschien??"![]()
nja maar kijk.. hugo heeft wel het lijk gezien enzo en ik ben tegen het iemand uit de dood laten herrijzen!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:31 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Arthur is niet dood. Hoe vaak moet ik dat nog zeggen?!
In B&B hebben ze tot 3 keer toe iemand uit de dood laten herrijzen.![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:45 schreef Novak het volgende:
Misschien is Fathers 4 Justice wat voor Niels...
Ik heb toch al tijden gezegd dat die uitgedroogde pruim weg moet!quote:
Heerlijk om te zien hoe jij hier straks wordt onderuitgehaald!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:51 schreef Perrow het volgende:
Heerlijk om al deze breezers te zien genieten van zo`n Breezersoapje.
Ik denk dat ie het beter doet als Spiderman...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Daar moest ik ook meteen aan denken. Ik zie Niels al als Batman op het dak van het AZB staan.
Hugo kan zoveel vertellen...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:47 schreef marleenhoofd- het volgende:
nja maar kijk.. hugo heeft wel het lijk gezien enzo en ik ben tegen het iemand uit de dood laten herrijzen!
Nee! Maak haar driemaal daags wijs dat Vroman haar liefdespartner is. Voor beiden een terechte straf!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:59 schreef babette21 het volgende:
nou 't lijkt me duidelijk: ONM vanaf nu 3 maal daags herhalen...
is de enige manier om Renée haar geheugen terug te laten krijgen
ik zal het oversized spijkerjack van Yvonne wel missen hoor...
He's back, honey!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:07 schreef Wup het volgende:
is Hillard echt terug of wordt Wup gedold?
ga toch smsjes sturen naar tmf!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:51 schreef Perrow het volgende:
Heerlijk om al deze breezers te zien genieten van zo`n Breezersoapje.
hé ik zou niet durven!! hij's alleen nog niet écht terug...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:07 schreef Wup het volgende:
is Hillard echt terug of wordt Wup gedold?
Jawel, maar ze vergaten 't om 'm af te schieten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:13 schreef marleenhoofd- het volgende:
hebben ze die hillard dan niet opgesloten ofzo?
man naar mijn hartquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:14 schreef Svensational het volgende:
Ik heb liever Victor terug dan Arthur.
En ik heb nu ook het idee dat Hillard terug komt![]()
ja schat ben je nou jaloers...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |