Net of ze daar in de randstad wel eens echte friet hebben gezienquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:54 schreef Bigs het volgende:
Randstedelingen denken echt dat er buiten hun stukje Nederland niks is.. hier in het zuiden zegt iedereen gewoon friet hoor
Dus jij zegt niet 'Zullen we naar het cafetaria gaan?' maar 'Zullen we naar de frituur gaan?' ?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:50 schreef zagevent het volgende:
Oh, en cafetaria, wat is dat voor een triestig woord voor frituur.
patatte zijn voete op se belgieschquote:Op maandag 2 mei 2005 20:49 schreef KopieerMachine het volgende:
ga ik naar de cafetaria om wat te vreten te halen
1 frikandel speciaal
en 2 euro patat
staat er zon stomme lelijke kutbelg Zeg ik Doe mij maar 1 frikandel speciaal en 2 euro patat,
vraagt die LUL wat is patat![]()
dus ik zeg patat , die reepjes aardappel die je moet frituren omdat ik honger heb.. weet je wel :')
''OH oH sorry meneer U bedoelt friet''OOK GOED DOE MIJ MAAR FRIET
![]()
Een cafetaria is een lunchruimte op een werkplaats of een school, geen plek waar je friet kan halen.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:38 schreef Eveli het volgende:
[..]
Dus jij zegt niet 'Zullen we naar het cafetaria gaan?' maar 'Zullen we naar de frituur gaan?' ?
Als dat zo is dan vind ik dat raar, want volgens mij is frituur niet eens een zelfstandig naamwoord.
En trouwens, cafetaria is toch een veel mooier woord dan frituur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |