Die is lekker hequote:Op maandag 2 mei 2005 20:51 schreef Virus.NL het volgende:
Vorige topic Welk luchtje heb jij vandaag op? #7
Dus dit is deeltje 8
[afbeelding]
Bedoel je deze?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:57 schreef Bob-B het volgende:
Ik heb net de limited edition gehaald van Boss in Motiondie ruikt echt super lekker. Die groene dan, was bij de douglas nog geen eens binnen. Kan er ook géén plaatje van vinden
.
Jean Paul Gaultierquote:
Ruikt die dan niet precies hetzelfde als de gewone Boss In Motion? Dat was bij de Limited edition van "Hugo" namelijk wel het enige verschil.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:57 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Das de blauwe, ik heb dus net die groene gekocht, echt super lekker![]()
Edit: Gevonde!!!
[afbeelding]
Bij de DAquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:14 schreef Tobie-FCG het volgende:
Hey BOB B, waar heb je die groene van Boss in Motion vandaan dan?
Die Grijze was namelijk al erg lekker van Motion, ben benieuwd naar de groene.
Denk je nou echt dat ik luchtjes zo boeiend vind dat ik hele topics erover ga volgenquote:
Owja, die heb ik ook gezien bij de Douglas!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:06 schreef ߨúĐêWyN het volgende:
ik was vandaag in de Bijenkorf en heb daar een doorzichtig plastic koffertje gekocht met 2 x 30 ml.
1 Armani White en 1 Armani Hij
Was stuk goedkoper dan die 2 los en er ging nog eens 10 procent vanaf![]()
Ik weet het. Hoe duur was hij bij Douglas dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:28 schreef miki het volgende:
[..]
Owja, die heb ik ook gezien bij de Douglas!
Bijenkorf is altijd superduur met geuren...
Ik heb er naar gekeken, maar ik zou het niet meer weten eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:18 schreef ߨúĐêWyN het volgende:
[..]
Ik weet het. Hoe duur was hij bij Douglas dan?
was echt zo'n domme impulsaankoop. was de laatste met white en he, dus die moest ik hebben
ok, nou ik vond 45 voor 2 30 ml flesjes nog wel een goede prijs (niet dat ik er in thuis ben)quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:58 schreef miki het volgende:
[..]
Ik heb er naar gekeken, maar ik zou het niet meer weten eerlijk gezegd![]()
Deze:quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:37 schreef elixer het volgende:
Welk luchtje kunnen jullie me aanraden om nu te kopen? Ik wil een fris luchtje voor de zomer. Ik ben nu groot fan van Boss in motion, dus ik zoek iets in die richting.
zoet ern fris zijn Jean Paul Gaultier, die het altijd goed doet bij de dames en Armani White. Maar misschien dat je deze ook te zoet vind... Dat moet je maar ff testenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:37 schreef elixer het volgende:
Welk luchtje kunnen jullie me aanraden om nu te kopen? Ik wil een fris luchtje voor de zomer. Ik ben nu groot fan van Boss in motion, dus ik zoek iets in die richting.
Ik ookquote:
Hier ook weer Sunquote:
Ik heb in Griekenland deze gekocht, voor 3 euro.. 100ml.. ja, zo'n "neppe", maar ruikt hetzelfde, snap niet wat er mis is met die dingen. Heb daar ook nog Hugo Boss Dark Blue meegenomen. Als ik wist dat die kwaliteit van die dingen zo goed waren had ik er wel meer meegenomen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:15 schreef TheSorrow het volgende:
[afbeelding]
Emporio Armani Night for Men ,maar dan een proefmonstertjeGa hem binnekort wel halen, want hij ruikt echt super lekker
Vervliegen te snel en wat er van over blijft gaat stinken...quote:Op zondag 29 mei 2005 15:56 schreef Uddel het volgende:
[..]
Ik heb in Griekenland deze gekocht, voor 3 euro.. 100ml.. ja, zo'n "neppe", maar ruikt hetzelfde, snap niet wat er mis is met die dingen. Heb daar ook nog Hugo Boss Dark Blue meegenomen. Als ik wist dat die kwaliteit van die dingen zo goed waren had ik er wel meer meegenomen.
Wie kan me dat vertellen trouwens..? Wat is er mis met die dingen?
Black Onyx is zo`n bedrijfje. Ze maken het zo goed, door de bestandsdelen zoals patchoulie te gebruiken alleen van een veel mindere kwalitiet. Waar bijvoorbeeld Hugo Boss de blaadjes van een roos gebruikt. Gebruikt Black Onyx een synthetische geur die je ook in wc-verfrissers terug ziet.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:31 schreef ߨúĐêWyN het volgende:
hoe kunnen ze dat dan toch zo goed namaken?
haha zo had ik eens een nepper van Cool Water, spoten we thuis altijd in de wcquote:Op zondag 29 mei 2005 21:51 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Black Onyx is zo`n bedrijfje. Ze maken het zo goed, door de bestandsdelen zoals patchoulie te gebruiken alleen van een veel mindere kwalitiet. Waar bijvoorbeeld Hugo Boss de blaadjes van een roos gebruikt. Gebruikt Black Onyx een synthetische geur die je ook in wc-verfrissers terug ziet.
Moet ik wel erbij zeggen, bij een merk zoals hugo boss, betaal je het merk de parfum uiteraard maar ok het design van het flesje.
En al met al, ruik je toch wel het verschil...
Whehehe de echte Cool Water van Davidoff vind k zelf al naar pleeverfrisser ruikenquote:Op zondag 29 mei 2005 22:04 schreef Mryc het volgende:
[..]
haha zo had ik eens een nepper van Cool Water, spoten we thuis altijd in de wc. Je kan wel raden waar ik aan denk als ik iemand met dat geurtje ruik
![]()
flesje ziet er wel stijlvol uitquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:35 schreef CvB het volgende:
[afbeelding]
Eerste keer dat ik een luchtje heb gekocht, ben niet zo'n luchtjesman eigenlijk. Heb er tot nu toe ook nog geen reacties op gehad
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 07:32 schreef Mirjamke het volgende:
Davidoff - Cool Water (de mannelijke variant)
Hoe ruikt ie??quote:
Die is zoooo lekkurrr er is nu ook een 'pour homme' maar die kan ik nog niet vindenquote:Op donderdag 26 mei 2005 06:56 schreef Mirjamke het volgende:
Tja, ik kan niet achterblijven
[afbeelding]
het is zulk mooi weer, heb hem gewoon weer opgedaanquote:Op maandag 13 juni 2005 23:16 schreef ߨúĐêWyN het volgende:
JeanPaul Gaultier-Le Male
jepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |