Als ik lang genoeg naar dat plaatje kijk, zie ik precies een tunneltje boven Twente verschijnen.... zal het dan toch.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik zie dat het hier ook niet lang droog zal blijven.
[afbeelding]
fris gecoupet bij de dokter is toch ook niets mis mee ?quote:
ik kan hem nog niet downloaden, ogenblikje...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Krijg je Soulseek wel aan de praat? Als je nog een paar nummers nodig hebt, moet je maar een kick geven, hoewel ik weinig Springsteen / Pogues bezit.
True, maar naar de kapper vinnik toch iets leuker om te doenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
fris gecoupet bij de dokter is toch ook niets mis mee ?
Redelijk. Ik check altijd eerst op de site: http://www.vcdquality.com/ of er nog goeie releases zijn uitgekomen en vervolgens download ik ze ergens op een bittorrent site.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:43 schreef zjroentje het volgende:
Die 1.5 gig dingen, is dat een beetje fatsoenlijke kwaliteit?
hehe, dvdr is natuurlijk superieur, maar je hebt tegenwoordig van die ts-camera's die speciaal gebouwd zijn om films op te nemen in bioscopen. iedereen is het er eigenlijk wel over eens dat het beeld en geluid helemaal nog niet zo slecht zijn.quote:
heb het programma ook een paar jaar gebruikt, maar het is mij iets te instabiel en het duurt meestal lang voordat je de downloads binnen hebt. ook veel gezeur als je achter een router zit.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:51 schreef PogueMahone het volgende:
soulseek aan de praat, even kijken hoe het werkt
Hal-lo,moet zelfs vrijdag werkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mogguh. Iedereen heeft vakantie behalve ik. Kut stage![]()
Hehe, klopt. Het is niet zo slecht meer qua kwaliteit. Kan me nog wel films herrinneren waar je de mensen na de aftiteling zag weglopen in beeld of tijdens de film zag bewegen onderinquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:55 schreef Spideyman het volgende:
[..]
hehe, dvdr is natuurlijk superieur, maar je hebt tegenwoordig van die ts-camera's die speciaal gebouwd zijn om films op te nemen in bioscopen. iedereen is het er eigenlijk wel over eens dat het beeld en geluid helemaal nog niet zo slecht zijn.
en het is natuurlijk altijd leuk om voordat een film in het theater draait er al over kunnen op te scheppen![]()
quote:
Nieuwsgroepenquote:
Ik niet, en zo wel dan nog niet, dan had ik vrije dag genomen ben dan jarigquote:
aha, wat is een router?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:57 schreef Spideyman het volgende:
[..]
heb het programma ook een paar jaar gebruikt, maar het is mij iets te instabiel en het duurt meestal lang voordat je de downloads binnen hebt. ook veel gezeur als je achter een router zit.
Hmm.. Je kan nieuwe codecs gebruiken? ffdshow is een vrije goede daarin volgens mij.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Nu we het hier toch over divx en die zooi hebben.
Ik heb gisteren Team America gedownload (mpeg file) nu gaat op een gegeven moment het geluid voor lopen (of achter lopen, weet het ff niet zeker meer) dit heb ik wel meer, ook als ik schuif in een film is daar een oplossing voor??
Nieuwste codecs geinstalleerd?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Nu we het hier toch over divx en die zooi hebben.
Ik heb gisteren Team America gedownload (mpeg file) nu gaat op een gegeven moment het geluid voor lopen (of achter lopen, weet het ff niet zeker meer) dit heb ik wel meer, ook als ik schuif in een film is daar een oplossing voor??
Heel simpel gezegd:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |