True, maar naar de kapper vinnik toch iets leuker om te doenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
fris gecoupet bij de dokter is toch ook niets mis mee ?
Redelijk. Ik check altijd eerst op de site: http://www.vcdquality.com/ of er nog goeie releases zijn uitgekomen en vervolgens download ik ze ergens op een bittorrent site.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:43 schreef zjroentje het volgende:
Die 1.5 gig dingen, is dat een beetje fatsoenlijke kwaliteit?
hehe, dvdr is natuurlijk superieur, maar je hebt tegenwoordig van die ts-camera's die speciaal gebouwd zijn om films op te nemen in bioscopen. iedereen is het er eigenlijk wel over eens dat het beeld en geluid helemaal nog niet zo slecht zijn.quote:
heb het programma ook een paar jaar gebruikt, maar het is mij iets te instabiel en het duurt meestal lang voordat je de downloads binnen hebt. ook veel gezeur als je achter een router zit.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:51 schreef PogueMahone het volgende:
soulseek aan de praat, even kijken hoe het werkt
Hal-lo,moet zelfs vrijdag werkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mogguh. Iedereen heeft vakantie behalve ik. Kut stage![]()
Hehe, klopt. Het is niet zo slecht meer qua kwaliteit. Kan me nog wel films herrinneren waar je de mensen na de aftiteling zag weglopen in beeld of tijdens de film zag bewegen onderinquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:55 schreef Spideyman het volgende:
[..]
hehe, dvdr is natuurlijk superieur, maar je hebt tegenwoordig van die ts-camera's die speciaal gebouwd zijn om films op te nemen in bioscopen. iedereen is het er eigenlijk wel over eens dat het beeld en geluid helemaal nog niet zo slecht zijn.
en het is natuurlijk altijd leuk om voordat een film in het theater draait er al over kunnen op te scheppen![]()
quote:
Nieuwsgroepenquote:
Ik niet, en zo wel dan nog niet, dan had ik vrije dag genomen ben dan jarigquote:
aha, wat is een router?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:57 schreef Spideyman het volgende:
[..]
heb het programma ook een paar jaar gebruikt, maar het is mij iets te instabiel en het duurt meestal lang voordat je de downloads binnen hebt. ook veel gezeur als je achter een router zit.
Hmm.. Je kan nieuwe codecs gebruiken? ffdshow is een vrije goede daarin volgens mij.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Nu we het hier toch over divx en die zooi hebben.
Ik heb gisteren Team America gedownload (mpeg file) nu gaat op een gegeven moment het geluid voor lopen (of achter lopen, weet het ff niet zeker meer) dit heb ik wel meer, ook als ik schuif in een film is daar een oplossing voor??
Nieuwste codecs geinstalleerd?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Nu we het hier toch over divx en die zooi hebben.
Ik heb gisteren Team America gedownload (mpeg file) nu gaat op een gegeven moment het geluid voor lopen (of achter lopen, weet het ff niet zeker meer) dit heb ik wel meer, ook als ik schuif in een film is daar een oplossing voor??
Heel simpel gezegd:quote:
Hmmz codecs zou kunnen, heb ik al een tijdje niet meer geupdate, is ook alweer een tijdje geleden dat ik een film gedowned heb.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:06 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nieuwste codecs geinstalleerd?
http://www.tweakzone.nl/downloads/7359
Het kan ook zijn dat je te weinig harde schijf ruimte hebt op je windowspartitie, of je hebt gewoon een trage bak![]()
dat is wanneer je met meerdere computers afhankelijk bent van één internetverbinding, je hebt dan een kastje tussen de plaats waar het internet binnenkomt en de rest van de computers. zo'n kastje heet een router.quote:
Wij ook niet hoor. Dus troost jequote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mogguh. Iedereen heeft vakantie behalve ik. Kut stage![]()
pfff...ben ik niet de enigequote:
ik zal eens kijkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:10 schreef Spideyman het volgende:
[..]
dat is wanneer je met meerdere computers afhankelijk bent van één internetverbinding, je hebt dan een kastje tussen de plaats waar het internet binnenkomt en de rest van de computers. zo'n kastje heet een router.
als ik je een tip zou mogen geven, dan zou zou ik je aan raden om Limewire te gebruiken als download programma: http://www.softpedia.com/(...)LimeWire-Basic.shtml
is toch net ff wat meer te vinden en heel erg gebruiksvriendelijk.
er is al een nieuwere trouwensquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hmmz codecs zou kunnen, heb ik al een tijdje niet meer geupdate, is ook alweer een tijdje geleden dat ik een film gedowned heb.
Kleine aanvulling, Router wordt ook gebruikt om twee netwerken te koppelen (en dat is een netwerk met internet dus ook). Op mijn stage zitten bijvoorbeeld alle lokaties op een andere IP range, en door routers te plaatsen koppelen ze de boel.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:10 schreef Spideyman het volgende:
[..]
dat is wanneer je met meerdere computers afhankelijk bent van één internetverbinding, je hebt dan een kastje tussen de plaats waar het internet binnenkomt en de rest van de computers. zo'n kastje heet een router.
Ik zal vanavond is kijkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:23 schreef Spideyman het volgende:
[..]
er is al een nieuwere trouwens
http://www.tweakzone.nl/downloads/8509
Niet te doen idd.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:38 schreef JaWi het volgende:
Ik weet dus echt geen verjaardagkado's te bedenken.
Nou het d/llen niet, maar dat gebittorent en FTD gebeuren heb ik hier ook allemaal geprobeerd, maar het zoeken en e.e.a. aanklikken, zelfs binnenhalen lukt wel, maar danquote:
Gelukkig heb ik altijd Noca nogquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou het d/llen niet, maar dat gebittorent en FTD gebeuren heb ik hier ook allemaal geprobeerd, maar het zoeken en e.e.a. aanklikken, zelfs binnenhalen lukt wel, maar danIk snapte er de ballen van. Er weer afgegooid dus
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou het d/llen niet, maar dat gebittorent en FTD gebeuren heb ik hier ook allemaal geprobeerd, maar het zoeken en e.e.a. aanklikken, zelfs binnenhalen lukt wel, maar danIk snapte er de ballen van. Er weer afgegooid dus
Hoe zou het met het baaSCHje zijn
heee eilandsjeeeeequote:
ik lees hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |