Ik heb ook een paar spellen die het dan weer wel en dan weer niet doen en 1 (net binnen) die ik niet aan de praat krijg (Yoshi's Cookie). Morgen ook maar van die alcohol kopen en aan de schoonmaak - de binnenkant van de NES (waar het contact zit) ook maar even meenemen dan. Ik begon al te denken dat ik afgezet was met dat spelquote:Op zondag 20 november 2005 15:42 schreef Kiff het volgende:
[..]
NES spellen gaan vrijwel niet stuk.
Schoonmaken: 70% (niet 96%) gedenatureerde alcohol kopen bij de drogist of apotheek. Wattenstaafjes kopen bij de supermarkt/drogist. Doop de wattenstaafjes in de alcohol en rag de contacten eerst schoon met de natte kant van het wattenstaafje. Droog de contacten daarna met de droge kant van het staafje. Vervolgens nog even hard blazen op de contacten (ogen dicht).
Wat doet Bart vs. The Space mutants daartussen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:28 schreef peristilius het volgende:
Ik krijg weer een hele lading NES games binnen.
Mijn games als ik ze allemaal heb:
- Asterix
- Bart vs. the Space Mutants
- Battletoads
- Blaster Master
- Bram Stoker's: Dracula
- Chip 'n Dale: Rescue Rangers
- Ducktales
- Ducktales 2
- Kirby's Adventure
- Megaman 2
- Super Mario Bros./Duckhunt
- Super Mario Bros. 2
- Super Mario Bros. 3
- Teenage Mutant Hero Turtles
- Tiny Toons
- Totally Rad
Ik vond m wel grappig.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:40 schreef OpenDeur het volgende:
[..]
Wat doet Bart vs. The Space mutants daartussen?. De rest van die spellen heb ik met veel plezier gespeeld overigens, maar BvtSM frustreerde mij al te erg na een half uurtje. Ik krijg ook weer zin om e-bay af te struinen
Nintendo Entertainment System [Deeltje 5] Ziehier! Uw toegang tot de MyAT!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:34 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe komt dit topic in m'n MyActives?
Heb trouwens alleen Zelda 1, Mario/Duckhunt combi en Castlvania 1. Morgen of overmorgen krijg ik een nieuwe adapter en een zapper, en dan op zoek naar spellen!
Bubble Bobble, had m'n broer vaak gespeeld, was wel geinig spel
Hmm, je hebt gelijk, het is eigenlijk best een zuigspel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:40 schreef OpenDeur het volgende:
[..]
Wat doet Bart vs. The Space mutants daartussen?. De rest van die spellen heb ik met veel plezier gespeeld overigens, maar BvtSM frustreerde mij al te erg na een half uurtje. Ik krijg ook weer zin om e-bay af te struinen
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hmm, je hebt gelijk, het is eigenlijk best een zuigspel.
Ik kan me een leuk Simpsons spel herinneren, welke was dat dan?
Bart vs. The World misschien. Die heb ik nog en die was best leuk. Niet zo godsmoeilijk ook.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hmm, je hebt gelijk, het is eigenlijk best een zuigspel.
Ik kan me een leuk Simpsons spel herinneren, welke was dat dan?
Ik heb nog een paar oude NESjes liggen. Voor 5 euro per stuk krijg je 3 NESSEN van me, de onderdelen mag je er vervolgens zelf uitslopen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Weet iemand waar ik zo'n 72-pin connector kan kopen?
Wtf, je wilt je 3 NES systemen verkopen voor 5 euro per stuk?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:11 schreef Kiff het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar oude NESjes liggen. Voor 5 euro per stuk krijg je 3 NESSEN van me, de onderdelen mag je er vervolgens zelf uitslopen.
Koperpoets ja?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:54 schreef Wunk het volgende:
overigens gaat het schoonmaken van de contacten beter met een beetje koperpoets en een wattenstaafje dan met alcohol..
Stond de NES wel goed aan? Als het spel er niet goed inzit of de contacten zijn vuil wil het wel eens voorkomen dat de NES een zwart beeld genereert waardoor je wellicht het kanaal niet hebt kunnen vinden.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:32 schreef DeHovenier het volgende:
Via de kabel ja. Ik heb de tvkabel uit de tv getrokken en de RF-switch erin gestopt, daarna automatisch gezocht en handmatig
En ja, de NES was aan
Beste NES muziek ooit.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:56 schreef MaZz_ het volgende:
Beste spel naar mijn mening op de NES:
Megaman (2)
[afbeelding]
Onvergetelijk eenvoudige, maar brilliante graphics. En de sound....."![]()
![]()
Als je dacht dat je 't met alcohol niet schoner kreeg, moet je even met een beetje koperpoets verder gaan.., of je even een schoorsteen uitveegtquote:Op zondag 22 januari 2006 17:57 schreef MaZz_ het volgende:
[..]
Koperpoets ja?hmmmm weet je dat heel zeker?
Dan probeer ik dat ook ff
Kerel, als je zo over Zelda praat, verkoop je console dan maar aan mij.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:10 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb geen enkele Megaman, en Zelda vond ik een kutspel omdat ik niet begreep wat de bedoeling nou was...beetje rond gaan lopen en monsters verslaan?
Er staat overigens op de achterkant van NESspellen dat je dat ding niet mag schoonmaken met alcohol...maar de NES zelf dus wel?
Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem trouwens?
De bedoeling is kastelen zoeken, items in die kastelen (onderwereld) halen en de triforce stukjes verzamelen in datzelfde kasteel. Daarnaast kun je items vinden/kopen in het gewone speelveld (upperworld), die je kunt gebruiken om verder in het spel te komen. Uiteindelijk zul je Ganon moeten vinden, nadat je alle triforce stukjes verzameld hebt en hem verslaan, om prinses Zelda te redden. Veel succes!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:23 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb de eerste Zelda
Wat is eigenlijk de bedoeling van dat spel? Beetje rond gaan lopen en monstrs killen?
Heb vandaag met een vriend een scartkabel gekocht met aan de ene kant de scartaansluiting, en aan de andere kant 3 plugjes voor audio/video. Hoef geen zender meer te zoeken ook!(zit namelijk op av-kanaal
)
De spellen die ik zeker wil hebben zijn Bubble Bobble, Tetris en Shadowgate!
Kun je gewoon bestellen bij Nintendo, die hebben ze nog op voorraadquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Weet iemand waar ik zo'n 72-pin connector kan kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |