quote:Op maandag 2 mei 2005 17:48 schreef Rasing het volgende:
Iewww Alexis Bledel...
Alexis Bledel is een snothoer!
gilmore girls, Sin City enzoquote:Op maandag 2 mei 2005 17:49 schreef jitzzzze het volgende:
Ze ziet er leuk uit, maar waarvan moet ik haar kennen
Banana phoneeequote:Op maandag 2 mei 2005 17:49 schreef jitzzzze het volgende:
Ze ziet er leuk uit, maar waarvan moet ik haar kennen
*checkt profielquote:Op maandag 2 mei 2005 17:51 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
noooooit van gehoord........ ben ik te oud of zo?
Sin City kom ergens in Juni/Juli in de bioscoop... je moet er zeker naar toe gaanquote:Op maandag 2 mei 2005 17:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Aha, vandaar... Kijk daar nooit naar, misschien moet ik dat maar eens gaan doen
Ik zal het onthoudenquote:Op maandag 2 mei 2005 17:53 schreef DjDev het volgende:
[..]
Sin City kom ergens in Juni/Juli in de bioscoop... je moet er zeker naar toe gaan
Om nog maar niet over die ogen te beginnenquote:Op maandag 2 mei 2005 17:54 schreef Onderbroek het volgende:
dat voorhoofd kan je als ijsbreker gebruiken man
pe·do·fiel1 (de ~ (m.), ~en)quote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1991-01-03
Sorry.
Jij hebt smaak [afbeelding].
jaquote:Op maandag 2 mei 2005 17:58 schreef LSS het volgende:
Ik ben 9 jaar ouder dan de TS en ik vind het ook een mooi meisje, moet ik me nu aanmelden bij Stichting Martijn?
Ah zo heet ze dusquote:Op maandag 2 mei 2005 17:47 schreef DjDev het volgende:
Mensen die Alexis Bledel afkraken![]()
Alexis Bledel kijkt niet eng!
Ze is een mooi meisje (punt!)
[afbeelding]
[afbeelding]
/klaag
zo..heb ik vandaag ook eens geklaagd
onderbouw isquote:Op maandag 2 mei 2005 18:40 schreef BrauN het volgende:
Ze ziet er uit als een afvallige EO trut. Klaar.
Ga es treinen ruikenquote:
Ik zeg er niet bij of ie rijdtquote:
binnekort komt sin city in de bioscoop...ga naar die film danquote:Op maandag 2 mei 2005 18:48 schreef dewd het volgende:
Jammer dat ze in dezelfde serie speelt met een "moeder" die 10 keer lekkerder dan zij is.
die andere foto's zijn ook mooi hoorquote:Op maandag 2 mei 2005 19:10 schreef Avani het volgende:
Je post ook geen mooie foto's
[afbeelding]
Ik vind haar wel een mooi meisje eigenlijk![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:10 schreef Avani het volgende:
Je post ook geen mooie foto's
[afbeelding]
Ik vind haar wel een mooi meisje eigenlijk![]()
[insert alle nare dingen die ik tegen je heb gezegdquote:Op maandag 2 mei 2005 19:24 schreef Cerbie het volgende:
Je moet wel heel wat fotoshoppen wil je er een mooi plaatje van makenBegin maar met een zonnebril en een kleiner voorhoofd
Birthdate: September 16, 1982quote:Op maandag 2 mei 2005 19:22 schreef Toeps het volgende:
Pedo? Dat kind is echt 24 ofzo.
quote:
Valt toch wel mee? vind dat ze wel wat heeft opzich, niet echt knapheid maar gewoon iets. Mjah japanse meisjes blijven toch het bestequote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:34 schreef Kill_em_all het volgende:
Mjah japanse meisjes blijven toch het beste![]()
lol als je gilmore girls kijkt dan ziet ze er echt niet ouders uit dan 16 a 18 ofzo (of is die serie zo oud?)quote:
quote:
die serie is zo oudquote:Op maandag 2 mei 2005 19:36 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
lol als je gilmore girls kijkt dan ziet ze er echt niet ouders uit dan 16 a 18 ofzo (of is die serie zo oud?)
Ik wil een inkoopactie (of inruil actie tegen NL meisjes) voor japanse meisjesquote:
Open ene topicquote:Op maandag 2 mei 2005 19:40 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ik wil een inkoopactie (of inruil actie tegen NL meisjes) voor japanse meisjes
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:40 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:40 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
goed ideequote:Op maandag 2 mei 2005 19:44 schreef BrauN het volgende:
Is dit nu nog steeds niet veranderd in een bash topic voor dat lelijk wicht?
Matig.
Heilige BrauN help onsquote:Op maandag 2 mei 2005 19:44 schreef BrauN het volgende:
Matig.
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:44 schreef BrauN het volgende:
Matig.
Je avatar is weer gereset relnichtquote:Op maandag 2 mei 2005 19:50 schreef DjDev het volgende:
Maik rot op als je het niet leuk vind
de joue wel dan?quote:Op maandag 2 mei 2005 20:05 schreef BrauN het volgende:
[..]
Maar haar gezicht is in ieder geval niet vast komen te zitten tussen een graafmachine.
quote:Op maandag 2 mei 2005 20:06 schreef DjDev het volgende:
[..]
de joue wel dan?
ach gosie [insert aai over de bol smiley]
Ja, en?quote:
Alexis kan goed in films spelenquote:Op maandag 2 mei 2005 20:07 schreef Cerbie het volgende:
Ow Devvie, doe es zoeken op Ayumi Hamasaki, die heeft ook van die ogenMaar die kan tenminste goed zingen,
Alex niet
stiekem geil je gewoon op drquote:Op maandag 2 mei 2005 20:11 schreef BrauN het volgende:
Zijn er geen foto's van haar waar ze nakend op staat?
Daarom, voor een paar keer te n**ken, meer niet.quote:
neequote:Op maandag 2 mei 2005 20:16 schreef Cerbie het volgende:
Wordt er nog gebashed of niet
Schijnwerperogen![]()
een paar keerquote:Op maandag 2 mei 2005 20:17 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Daarom, voor een paar keer te n**ken, meer niet.
Het lichaam is zeker neukbaar, geef toe!![]()
![]()
halfogen kijken je niet doodquote:
Geef nou maar gewoon toe dat ze leuk isquote:Op maandag 2 mei 2005 20:22 schreef BrauN het volgende:
In welke film kan ik dat afzichtelijk secreet trouwens bewonderen?
Sin City wil ik graag zien. Maar ik hoop dat er wel een versie uitkomt waar consequent blokjes voor haar hoofd zijn geplaatst.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:24 schreef DjDev het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat ze leuk is
Binnekort te zien in Sin City (of je download de film gewoon)
quote:Op maandag 2 mei 2005 20:25 schreef BrauN het volgende:
[..]
Sin City wil ik graag zien. Maar ik hoop dat er wel een versie uitkomt waar consequent blokjes voor haar hoofd zijn geplaatst.
Gilmore Girls toch?quote:Op maandag 2 mei 2005 20:25 schreef Kippetje3 het volgende:
Serie komt op Net5 geloof ik.. S'middags
Iedereen met een gezonde smaak vind de moeder lekkerder.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:01 schreef Kippetje3 het volgende:
Owja, haar moeder vind ik lekkerder
[afbeelding]
Jullie zijn gewoon (té) oud om haar ware schoonheid te zienquote:Op maandag 2 mei 2005 20:27 schreef dewd het volgende:
[..]
Iedereen met een gezonde smaak vind de moeder lekkerder.
Wijs es aan danquote:Op maandag 2 mei 2005 20:28 schreef DjDev het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon (té) oud om haar ware schoonheid te zien
Je hebt gewoon geen smaakquote:
Jips.. Heb het (uiteraard) welleens gezien, vooral voor de moederquote:
je vind gothics ok dus is Alexis ook ok?quote:Op maandag 2 mei 2005 20:33 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen smaak
Als je wil dat iemand je doodkijkt zoek je maar een gothic* op
Ik heb niets tegen gothics, die zijn okay [14.gif]
Is Alex gothic dan? Dan maak ik wel een uitzonderingquote:Op maandag 2 mei 2005 20:34 schreef DjDev het volgende:
[..]
je vind gothics ok dus is Alexis ook ok?
dude...
hoe oud is die ma eigenlijkquote:Op maandag 2 mei 2005 20:34 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Jips.. Heb het (uiteraard) welleens gezien, vooral voor de moeder
Maargoed, das net zoiets als Tell-Sell, je kijkt het bijna onbewust, totdat je wakker word en jezelf de vraag stelt: "Wat kijk ik nou eigenlijk?" en dan is het meteen zappentenzij........ de moeder in beeld komt.
Kijk... De dochter heeft best een redelijk lekker lichaam, misschien iets grotere tietjes (groeien vast nog) terwijl de moeder gewoon uhm... Lekkerder is
. Voor 14 jarige jochies is die dochter vast weer lekkerder
![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 20:35 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Is Alex gothic dan? Dan maak ik wel een uitzondering
16 March 1967quote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 20:37 schreef BrauN het volgende:
DjDev, je hebt nog niet eens haar op je piemel en je wordt nu al geil van jonge meisjes. Dat zal wat worden later.
goh jij hebt mijn piemel gezien?quote:Op maandag 2 mei 2005 20:37 schreef BrauN het volgende:
DjDev, je hebt nog niet eens haar op je piemel en je wordt nu al geil van jonge meisjes. Dat zal wat worden later.
quote:Op maandag 2 mei 2005 20:37 schreef BrauN het volgende:
maar je geeft toe dat je een kale snikkel hebt?quote:Op maandag 2 mei 2005 20:41 schreef DjDev het volgende:
[..]
goh jij hebt mijn piemel gezien?
en meestal zit het haar rondom de geslachtsorgaan
vieze pedo flikker gewoon een eind op als het je niet bevalt
moslims houden die plaatsen schoon (oksels ook enzo)quote:Op maandag 2 mei 2005 20:43 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
[..]
maar je geeft toe dat je een kale snikkel hebt?
Je bent moslim én je valt op kindjes!?quote:Op maandag 2 mei 2005 20:44 schreef DjDev het volgende:
[..]
moslims houden die plaatsen schoon (oksels ook enzo)
is veel frisser
Hmm..quote:
Die moeder is idd erg lekker.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:20 schreef BrauN het volgende:
[..]
Alsmede haar grootmoeder, maar daar kan ik zo snel geen foto van vinden.
Voor jou wel jaquote:Op maandag 2 mei 2005 21:20 schreef BrauN het volgende:
[..]
Alsmede haar grootmoeder, maar daar kan ik zo snel geen foto van vinden.
ik ben nog niet zo oudquote:Op maandag 2 mei 2005 20:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
Je bent moslim én je valt op kindjes!?
Eng jong.
* schopt luuk in z'n arsequote:Op maandag 2 mei 2005 22:47 schreef Cerbie het volgende:
*schop voor dev*
LoL ben jij slechtziend ofzo? of heb je gewoon geen smaakt?quote:
kijk door dit soort reacties ben ik dus tegen het verbieden van de doodstrafquote:Op maandag 2 mei 2005 23:13 schreef D1 het volgende:
Kijk, hierom ben ik dus tegen het verbieden van Burkas...
Mijn god, doe daar eens snel een doekje over. Zo'n voorhoofdsplaat heb ik niet meer gezien sinds ik voor het laatst in het Archeon ben geweest en die ogen mogen ook gelijk dichtgenaaid worden. Stel je voor dat je dit ding ergens in de Alpen dumpt en magischer wijze blijft het lichaam intact (voor zover daarvan te spreken is). Dan zouden vele generaties na ons toch een behoorlijk verneukt beeld krijgen van Darwin's evolutie theorie...
Mijn twee cent: afknallen en cremeren (waarbij dat eerste niet eens echt nodig is)
quote:Op maandag 2 mei 2005 23:31 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
LoL ben jij slechtziend ofzo? of heb je gewoon geen smaakt?
[afbeelding]
Daar zou ik geen nee tegen zeggen als die in mijn bed lag.
* DjDev stopt Cerbie tijdelijk in filter lijstquote:Op maandag 2 mei 2005 23:34 schreef Cerbie het volgende:
Je kan het gewoon niet hebben dat mensen der een eng mens met rare ogen en een gigantisch voorhoofd vinden eh
Gefrustreerd?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:38 schreef D1 het volgende:
Mannetje, dat jij nou graag foto's van rotten.com bekijkt vind ik niet erg. Dat vond ik op 13-jarige leeftijd ook leuk... Maar dat je ons daarmee lastig valt vind ik persoonlijk iets minder.
Weet je wat... Print die foto gewoon lekker uit, dan kun je met je vriendjes op het schoolplein lopen opscheppen hoe hard je haar zou nuecken als je moe bent van het tikkertje spelen...
Nah, jappaners met blond haar en krullen klopt imho gewoon niet, ziet er niet uit.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:34 schreef DjDev het volgende:
[..]
Wil je een leuke jappie zien?
Zoek dan naar Ayumi Hamasaki
[afbeelding]![]()
![]()
Man, wat maakt die een kut muziek zeg...quote:Op maandag 2 mei 2005 23:34 schreef DjDev het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
![]()
ik heb 1 nummer van haar gehoordquote:Op maandag 2 mei 2005 23:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Man, wat maakt die een kut muziek zeg...
Welleens een album van euhm... gekocht... viel me zwaar tegen.
Mooie meid nevertheless...
Ik vind haar wel leukquote:Op maandag 2 mei 2005 23:39 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Nah, jappaners met blond haar en krullen klopt imho gewoon niet, ziet er niet uit.
origineel... ik ga een beetje lezen wie ze is... anders google ik d'r ass wel ff hoor... pfffquote:
garpje johquote:Op maandag 2 mei 2005 23:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
origineel... ik ga een beetje lezen wie ze is... anders google ik d'r ass wel ff hoor... pfff
meteen lopen schelden enzo...
Ze is ook niet lelijk. Alleen donker glad haar past gewoon beter bij hun vind ik.quote:
Ben ik niet..quote:
Alexis Bledelquote:Op maandag 2 mei 2005 23:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben ik niet..
Maarre serieus, wie is ze nou??
dude, ga ergens anders huilenquote:Op maandag 2 mei 2005 23:46 schreef D1 het volgende:
Gefrustreerd???
Laten we eens kijken...
- Een gedrocht op mijn beeldscherm waarvan ik het bestaan evolutionar onmogelijk had geacht
- Mijn eetlust die ineens tot -3 is gedaald terwijl ik hier toch een heerlijke quesadilla op mn bordje heb liggen
- Een 13 jarig menneke die het eerdergenoemde gedrocht herhaaldelijk poogt te pimpen
Ach, misschien ietsjes
Nee en weer online komen jijquote:Op maandag 2 mei 2005 23:55 schreef Cerbie het volgende:
Kan dat ook met foto's van haar
Is dat zo'n kind dat te leiden heeft gehad onder Fatman?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:34 schreef DjDev het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
![]()
tjaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:21 schreef Laton het volgende:
Die trut is gruwelijk lelijk, praat irritant en heeft geen vrienden..hoe kun je daar fan van zijn jij kansloze TS.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:40 schreef Cerbie het volgende:![]()
Ik schrok me serieus kapot toen dat in beeld kwam
Drugs helpen niet tegen dat horrorbeeldquote:
Nu kan ik wel happen maar dat is net zo kansloos als Devviequote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:48 schreef Kippetje3 het volgende:
Beter als die lelijke chineesachtige gezichten die langskwamen.. Behalve de foto die Laton poste ja
hap dan luukkiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:48 schreef Kippetje3 het volgende:
Beter als die lelijke chineesachtige gezichten die langskwamen.. Behalve de foto die Laton poste ja
Ik kijk straks/morgen welquote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:01 schreef DjDev het volgende:dude niet leuk topic meer dat andere topic is leuker
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:01 schreef DjDev het volgende:dude niet leuk topic meer dat andere topic is leuker
Wat heeft die grafhoer in godsnaam te zoeken in dit topic!??!?!?!?!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 02:00 schreef Kippetje3 het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik post ze gewoon;
[afbeelding]
Net zoveel als die domme chinezen die je zag...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 02:39 schreef Laton het volgende:
[..]
Wat heeft die grafhoer in godsnaam te zoeken in dit topic!??!?!?!?!![]()
Die waren er om het topic wat op te fleuren voor sommigequote:Op dinsdag 3 mei 2005 02:46 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Net zoveel als die domme chinezen die je zag...![]()
Niet allemaal, Boa is koreaansquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:56 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Die waren er om het topic wat op te fleuren voor sommigeen het zijn trouwens jappies
Ja, ze kan je er mee doodkijkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 02:18 schreef Jeff89 het volgende:
Ik vind haar wel een mooi meiske hoor..Haar ogen hebben iets mysterieus...
Nee maar jij komt uberhaupt niemand tegen in bed dus wil jij alles neuken, ook al is het tante truus.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:31 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
LoL ben jij slechtziend ofzo? of heb je gewoon geen smaakt?
[afbeelding]
Daar zou ik geen nee tegen zeggen als die in mijn bed lag.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 02:18 schreef Jeff89 het volgende:
Ik vind haar wel een mooi meiske hoor..Haar ogen hebben iets mysterieus...
kssstquote:Op dinsdag 3 mei 2005 02:39 schreef Laton het volgende:
[..]
Wat heeft die grafhoer in godsnaam te zoeken in dit topic!??!?!?!?!![]()
Dat word dan een hele mooie doodquote:
Ik pas het binnekort aanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:41 schreef JDude het volgende:
Zeg Dev, heel leuk zo'n avatarkiezer maar zorg dan ook dat ik kan kiezen uit andere plaatjes dan die Olsensletjes
zoals die meid uit de OP
OMFG! wat zou ik die 2 toch eens keihard nemenquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:42 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
OMFG! wat zou ik die 2 toch eens keihard nemenVooral die moeder zou een perfecte milf zijn
Zie het nu al voor me hoe ik haar gezicht onderspuit![]()
[..]
OMFG! wat zou ik die 2 toch eens keihard nemenVooral die moeder zou een perfecte milf zijn
[..]
ik heb vandaag voor het eerst naar Gilmore Girls gekeken (5 minuten)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:24 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik vind overigens dat ze als Rory iets teveel als een burgertrutje gekleed is... Haar karakter word steeds wilder, dan vind ik ook dat ze wel eens andere kleding mag gaan aantrekken...
Des te sneller dat ze kunnen doorslikkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:51 schreef DjDev het volgende:
[..]
ik heb vandaag voor het eerst naar Gilmore Girls gekeken (5 minuten)
omg..wat praten ze veel en snel
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:03 schreef LSS het volgende:
[..]
Ha, dan ben ik dus geen pedo, dat kind is maar 2,5 maanden jonger dan ik!
Je wil dat ze verder gebashed wordt? Kan geregeld wordenquote:
Nee ik verveelde me gewoonquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:45 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je wil dat ze verder gebashed wordt? Kan geregeld worden
Is dat een goede foto?quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:51 schreef Cerbie het volgende:
Had ik al gezegd dat in een gierput zwemmen best goed voor jou kan zijn
M'n bandbreedte en lay-out, wat doe jeW
Wie is trouwens de pa van dat mens, als die ma zo mooi is, hoe ziet hij er dan uit
quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:53 schreef Cerbie het volgende:
Toennet vond je het niet erg en wie zegt dat ik er een volle bedoeGierputten die gevuld zijn met water kun je prima in zwemmen
ja dit topic loopt nog jaquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:54 schreef Avani het volgende:
Loopt dit topic nu nogVerder prima foto's hoor.
uhh echt nietquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:57 schreef Cerbie het volgende:
He, er staat een halfoog in je avatar op dit moment
Toennet welquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:02 schreef Martijn_77 het volgende:
In BH is ook een topic met wel mooie foto's van haar
Alexis Bledel
quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:00 schreef DjDev het volgende:
[..]
helemaal niet
Je kan niet eens een half oog kiezen
Als je BoA kiest dan komt er een avatar van Katharine Isabellequote:Op donderdag 5 mei 2005 01:05 schreef Cerbie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat jij nou zo sneu bent om snel de pagina te editen
En het is nog een kutserie ook zeg...quote:Op maandag 2 mei 2005 18:48 schreef dewd het volgende:
Jammer dat ze in dezelfde serie speelt met een "moeder" die 10 keer lekkerder dan zij is.
DE SERIE IS VET MAN !!111!!1Dquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:40 schreef ijsklont het volgende:
[..]
En het is nog een kutserie ook zeg...
quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:16 schreef Koenz0r het volgende:
OMG, ik zou haar helemaal kaal neukenEn dan haar Kadaver aan DjDev overdragen
ksst er komt een deel 2quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:07 schreef Cerbie het volgende:
Doe es volposten, zijn die ogen ook weer uit de active topics lijst weg
quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:10 schreef Cerbie het volgende:
Wie is nou der pa, als je dochterlief bekijkt en een foto van ma, moet er toch wel een verschil zijn
Ik post helemaal geen ip'squote:Op donderdag 5 mei 2005 21:11 schreef Cerbie het volgende:
Nee, die vraag ik aan jou.
En als je mijn IP op het forum tieft mail ik ff iemand
Photoshop is helemaal NIET okayquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:12 schreef Cerbie het volgende:
Screenshots zijn okay [14.gif]
Kijk jij hebt smaak!!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:13 schreef Tique het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik het een bijzonder aantrekkelijke dame..
Ze heeft van die ogen waar je in verdrinkt en een lichaam die ik wel in me bedje zou willen hebben![]()
zegt de jappies geilerquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:18 schreef Cerbie het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik gewoon dat ze enge ogen heeft
radioactieve? Leg is uitquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:22 schreef Cerbie het volgende:
Ik zie liever halve ogen dan radioactieve ogen
Dat heb ik je net over MSN al uitgelegdquote:
Ik snap het niet leg het HIER nog eens uitquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:23 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat heb ik je net over MSN al uitgelegd
Van die felblauwe schijnwerpers
Deel 2 komt eraanquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:23 schreef Cerbie het volgende:
Oh doe es doorposten, bijna vol
quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:23 schreef DjDev het volgende:
[..]
ik hoef niet te weten dat je moeten poepen
Dude
You sick fuck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |