En slowsjetten welquote:Op maandag 2 mei 2005 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Opzoutenpo
Nou weer normaal slowchattenBaggeren is niet okee
quote:Op maandag 2 mei 2005 17:59 schreef tonks het volgende:
Apple is zooo okee
ik had bij dat reperatie formulier ikgevuld dat mijn afstandsbediening kapot is.. kreeg net een nieuwe thuis
Het raare is dat ik er geen heb
Om er 1 gratis te krijgen duhquote:Op maandag 2 mei 2005 18:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]waarom had je dan ingevuld dat je afstandsbediening kapot was?
Ik snap hem niet
En ik ga eten
Nu nog praktijkquote:
Applequote:Op maandag 2 mei 2005 17:59 schreef tonks het volgende:
Apple is zooo okee
ik had bij dat reperatie formulier ikgevuld dat mijn afstandsbediening kapot is.. kreeg net een nieuwe thuis
Het raare is dat ik er geen heb
Is wel een leuk dingetje.. maar je moet er niet te veel van verwachten.. ik vind samsung persoonlijk nogal simpeltjesquote:Op maandag 2 mei 2005 18:45 schreef timbastiaansen het volgende:
heeft er iemand ervaring met de samsung SGH E-330???
ow owkej, heb je hem ook??? hoeveel foto's van de gemiddelde kwaliteit kun je dan opslaan op de gsm???quote:Op maandag 2 mei 2005 18:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Is wel een leuk dingetje.. maar je moet er niet te veel van verwachten.. ik vind samsung persoonlijk nogal simpeltjes
Ik heb em zelf niet maar heb er wel een beetje mee gespeeld op de e330 van iemand die ik kenquote:Op maandag 2 mei 2005 19:07 schreef timbastiaansen het volgende:
[..]
ow owkej, heb je hem ook??? hoeveel foto's van de gemiddelde kwaliteit kun je dan opslaan op de gsm???
ow OKquote:Op maandag 2 mei 2005 19:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik heb em zelf niet maar heb er wel een beetje mee gespeeld op de e330 van iemand die ik ken
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 07:51 schreef tonks het volgende:
[..]
Jawel ik droomde over mijn carrieere als fp-er![]()
Klopt! maar ik ben wel de hele dag moequote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
Verdient wel en je bent er de rest van de dag vanaf...
Succesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:06 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik ga ook maar eens richting badkamer, om vervolgens maar naar de tramhalte te kruipen
Ja. Wel dubbel betaald enzoquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:46 schreef tonks het volgende:
op hemelvaart?
Zoals?quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:59 schreef TimmyAsd het volgende:
En hij barst van de software fouten
Heb ik gisteren gemerkt.
ik vind symbian zoiezo kut maar als ik dat zeg krijg ik ruzie met flashquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:01 schreef TimmyAsd het volgende:
En ik snap dus nog steeds niet waarom Nokia zelf ook zegt dat er een mp3-speler op zit. Dat hij mp-3 kan afspelen ja, maar das wat anders dan een mp3-spelerEn Real Player is geen mp3-speler.
Idem. Het is toch iets anders, en een 6230 werkt net iets lekkerder dan een 3230quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:02 schreef tonks het volgende:
[..]
ik vind symbian zoiezo kut maar als ik dat zeg krijg ik ruzie met flash
Ja ik ben zwaar tevreden met mijn 6230 ik vind die smartphone's altijd te langzaamquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:06 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Idem. Het is toch iets anders, en een 6230 werkt net iets lekkerder dan een 3230
bij "elke" mp3? Of bij zomaar eentje?quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Bij het afspelen v/e mp3 gaf hij al een foutmelding en viel terug naar het beginscherm.
Wat heb je hardware-matig nodig dan? Is een FBUS/MBUS kabel niet genoeg of zo?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:58 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat een vragen allemaal
Flash: heb de hardware nog niet om de 3230 te flashen
Had ik zelf trouwens ook wel ff op kunnen zoeken kom ik nu achterquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:58 schreef TimmyAsd het volgende:
Remzz: Ja, dat heeft hij (http://www.nokia.com/nokia/0,8764,63706,00.html --> Call management --> Integrated hands-free speaker )
Een zogenaamde dongel waar je het toestel indoet, die kabels stop je niet in de telefoon zelf namelijk maar in die dongel. Een soort houder zeg maarquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heb je hardware-matig nodig dan? Is een FBUS/MBUS kabel niet genoeg of zo?
Jaaa duhhhquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:08 schreef Remzz het volgende:
[..]
Had ik zelf trouwens ook wel ff op kunnen zoeken kom ik nu achter![]()
Nouja toch maar voor de SE T630 gegaan voor mams.
Ik weet nu wel waarom ik altijd Nokia telefoons heb gehad.... SE menu's zijn echt niet lekker snel en practisch.
Heey wanneer krijg je te horen of je nieuwsposter word?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:13 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Een zogenaamde dongel waar je het toestel indoet, die kabels stop je niet in de telefoon zelf namelijk maar in die dongel. Een soort houder zeg maar
Is idd jammerquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:34 schreef melanie_the_miss het volgende:mogguh
ik vind het altijd zo jammer dat dit zo een stil forum is
Heb ze nog niet in het echt gezien maar ik vind ze er idd ook niet echt aantrekkelijk uitzienquote:
Waar hebben we het over nokia'squote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:55 schreef TimmyAsd het volgende:
Die functies
En met het uiterlijk zal het wel meevallen
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:33 schreef Geqxon het volgende:
Eeej schatje nog wat te doen vanavond? Filmpje checken? Je weet tochhhhh
Ik krijg geen vergoeding voor me stagequote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:35 schreef Geqxon het volgende:
Kep werk
Beetje ICT-Beheer stage met vergoeding
Ik zou je bijna gaan gelovenquote:
Ben er nogquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:52 schreef TimmyAsd het volgende:
Allemaal? Tonks, Steve-O, Qexqon, Flash
Me matties
Que??quote:
Ja die heb ik dus welquote:
SICKzukiequote:
Waarom ben ik geen crewquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:14 schreef TimmyAsd het volgende:
Nu jij er weer bent komt daar vast en zeker verandering in
En gebande users al helemaal nietquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:35 schreef tonks het volgende:
Uhm ipod-haters mogen geen mod worden
Newbies ook niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:35 schreef tonks het volgende:
Ik haat geen ipod. Ik zeg alleen dat het heel wat functies schortquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:35 schreef tonks het volgende:
Maar jij niet. Je post te weinig.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:41 schreef tonks het volgende:
Ik ga naar bed
En newbies kunnen wel mod worden kijk maar naar sc0rpi0n
Nee hoor.. heb een tijd weinig gepost wegens geen internet,quote:
Boeiend. Je blijft toch een newbie, die geen mod gaat worden, jammer hehe.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:43 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee hoor.. heb een tijd weinig gepost wegens geen internet,
De laatste tijd zit ik aan gemiddeld 80 per dag
/ 2 jaquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:39 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
T/m user 50.000, anders ben je zowiezo kansloos voor een dergelijke positie
En ik ga jullie voortaan gezelschap houden.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:46 schreef tonks het volgende:
hier posten ook echt maar 6 mensen altijd Ik,Timmyasd,Flash,geqxon,Remzz,steve o
He,jammerquote:Op zondag 15 mei 2005 12:47 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En ik ga jullie voortaan gezelschap houden.
Ik vind je gewoon een naar kindquote:Op zondag 15 mei 2005 12:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ben je nog boos op me? Vanwege gister? Sorrie hoor.
quote:Op zondag 15 mei 2005 14:18 schreef tonks het volgende:
[..]
Met mijn andere account kan ik ook topics sluiten dus
Plaats, straat en huisnummer graagquote:Op zondag 15 mei 2005 14:22 schreef tonks het volgende:
Ik heb mijn 6230 voor 175 gekocht en die was nieuw![]()
![]()
Niet om timmyasd te neppen maar op marktplaats heb ik mijne.. gewoon met rembours ontvangenquote:
Aan de bovenkant is er een ministukje vanaf. Zie je nauwelijks iets vanquote:Op zondag 15 mei 2005 14:21 schreef Remzz het volgende:
Simlock vrij en de zwarte uitvoering neem ik aan ?
En alleen gebruikerskrasjes?
Dan heb ik wel interesse
Goeie deal danquote:Op zondag 15 mei 2005 14:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Niet om timmyasd te neppen maar op marktplaats heb ik mijne.. gewoon met rembours ontvangenhelemaal nieuw
Ja ik doe niet aan marktplaats.... Loopt me net wat te dom/onbetrouwbaar volk rond.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Niet om timmyasd te neppen maar op marktplaats heb ik mijne.. gewoon met rembours ontvangenhelemaal nieuw
Je spelt mijn naam in 1 keer goedquote:Op zondag 15 mei 2005 12:46 schreef tonks het volgende:
hier posten ook echt maar 6 mensen altijd Ik,Timmyasd,Flash,geqxon,Remzz,steve o
Moet ik nog kopen..quote:Op zondag 15 mei 2005 15:30 schreef tonks het volgende:
Heb je al een nieuwe mobiel timmyasd of moet je die nog kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |