En slowsjetten welquote:Op maandag 2 mei 2005 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Opzoutenpo
Nou weer normaal slowchattenBaggeren is niet okee
quote:Op maandag 2 mei 2005 17:59 schreef tonks het volgende:
Apple is zooo okee
ik had bij dat reperatie formulier ikgevuld dat mijn afstandsbediening kapot is.. kreeg net een nieuwe thuis
Het raare is dat ik er geen heb
Om er 1 gratis te krijgen duhquote:Op maandag 2 mei 2005 18:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]waarom had je dan ingevuld dat je afstandsbediening kapot was?
Ik snap hem niet
En ik ga eten
Nu nog praktijkquote:
Applequote:Op maandag 2 mei 2005 17:59 schreef tonks het volgende:
Apple is zooo okee
ik had bij dat reperatie formulier ikgevuld dat mijn afstandsbediening kapot is.. kreeg net een nieuwe thuis
Het raare is dat ik er geen heb
Is wel een leuk dingetje.. maar je moet er niet te veel van verwachten.. ik vind samsung persoonlijk nogal simpeltjesquote:Op maandag 2 mei 2005 18:45 schreef timbastiaansen het volgende:
heeft er iemand ervaring met de samsung SGH E-330???
ow owkej, heb je hem ook??? hoeveel foto's van de gemiddelde kwaliteit kun je dan opslaan op de gsm???quote:Op maandag 2 mei 2005 18:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Is wel een leuk dingetje.. maar je moet er niet te veel van verwachten.. ik vind samsung persoonlijk nogal simpeltjes
Ik heb em zelf niet maar heb er wel een beetje mee gespeeld op de e330 van iemand die ik kenquote:Op maandag 2 mei 2005 19:07 schreef timbastiaansen het volgende:
[..]
ow owkej, heb je hem ook??? hoeveel foto's van de gemiddelde kwaliteit kun je dan opslaan op de gsm???
ow OKquote:Op maandag 2 mei 2005 19:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik heb em zelf niet maar heb er wel een beetje mee gespeeld op de e330 van iemand die ik ken
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 07:51 schreef tonks het volgende:
[..]
Jawel ik droomde over mijn carrieere als fp-er![]()
Klopt! maar ik ben wel de hele dag moequote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
Verdient wel en je bent er de rest van de dag vanaf...
Succesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:06 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik ga ook maar eens richting badkamer, om vervolgens maar naar de tramhalte te kruipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |