Ik denk dit topic.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:08 schreef JanPoedel het volgende:
Wat en waar heeft ons aller Kaal-"Ik ben geen racist, maar een realist"-hei iets gedaan? Of was het toch een oeuvreprijs?
OMG......quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:12 schreef Harry_Sack het volgende:
uberlol : http://www.speurders.nl/show_ad.php?id=7746974#
Klik op 'bekijk de video'
Ik ging even door zijn postgeschiedenis heen... maar hier ging hij relatief het hardste te keer.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:18 schreef MrX1982 het volgende:
De teksten van Kaalhei in die thread vallen best mee. Ik zie iig geen racisme
Er zijn mooiere ouvre-prijzen te winnen maar het is idd zonde. Hij kan goed posten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:20 schreef Drugshond het volgende:
Ik ging even door zijn postgeschiedenis heen... maar hier ging hij relatief het hardste te keer.
Het zal wel een ouvre-prijs zijn voor al zijn bijdragen.
Ergens jammer, wat inhoudelijk kan die gozert best goed posten.
Ik denk dat je gelijk hebt. Die gozert negeerde ik vanwege dit soort opmerkingen al zolang, dat ik onbewust over dit soort reacties van hem heenlees. Zo zie je maar weer, een racist zal altijd een racist blijven, ook al probeer je het zo mooi te verhullen. Dit maal stak het aapje zijn kop iets te ver uit de mouw en is er (eindelijk) uitgevallen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik denk dit topic.
Turkije bij de EU, deel 15
Dat is geen verrassing. Zo zal een links-extremist ook enkel de personen aan zijn rechterzijde aanvallen en nooit zijn kameraden. Zo zal een rechts-extremist ook enkel personen aan zijn linkerzijde aanvallen en nooit zijn kameraden. Een jood zal zelden andere joden op zijn daden aanspreken, net zoals een christen of een moslim dat niet zal doen. Niemand zal de persoon als fout zien, als jij zelf het zelfde gedachtengoed deelt als die persoon.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:18 schreef MrX1982 het volgende:
Je beticht me hier van hetzelfde (racistische) gedachtegoed als Kaalhei?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:35 schreef JanPoedel het volgende:
Dat is geen verrassing. Zo zal een links-extremist ook enkel de personen aan zijn rechterzijde aanvallen en nooit zijn kameraden. Zo zal een rechts-extremist ook enkel personen aan zijn linkerzijde aanvallen en nooit zijn kameraden. Een jood zal zelden andere joden op zijn daden aanspreken, net zoals een christen of een moslim dat niet zal doen. Niemand zal de persoon als fout zien, als jij zelf het zelfde gedachtengoed deelt als die persoon.
Volgens mij komt DrW nog voor mij... dus ik kijk de kat wel uit de boom.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:54 schreef Sidekick het volgende:
Goed, even zien wie de volgende op de blacklist van rechtse users staat...
Maar blijkt achteraf behoorlijk links te zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:14 schreef Lemmeb het volgende:
Nee, jij hoeft mij geen stemadvies te geven. Ik stem al heel lang SP en die is ook tegen dit soort praktijken .
Niemand stemt op de partij die blanke neger behalve slinkse hippies.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:20 schreef Sidekick het volgende:
Ik stem NieuwRechts.
Ik ben een salonracist.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Niemand stemt op de partij die blanke neger behalve slinkse hippies.
Die post waarover het ging is al verwijderd. Hij laatte zich op z'n zachtst gezegd zeer negatief over mijn achtergrond (allochtoons) uit.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:18 schreef MrX1982 het volgende:
Lemmeb, ja dat is een nationalist pur sang volgens mij. Ik denk dat ie jokt als ie zegt met de SP te sympathiseren.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:04 schreef Drugshond het volgende:
Maar sommige bij sommige users dacht ik... die is rechts.
[..]
Maar blijkt achteraf behoorlijk links te zijn.
Links - Rechts ... wat maakt het uit, het gaat om de inhoud niet om de verpakking.
Lol check die biedingenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:12 schreef Harry_Sack het volgende:
uberlol : http://www.speurders.nl/show_ad.php?id=7746974#
Klik op 'bekijk de video'
Ah op die manier. Dat is niet zo netjes van Kaalhei.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:28 schreef Mutant01 het volgende:
Die post waarover het ging is al verwijderd. Hij laatte zich op z'n zachtst gezegd zeer negatief over mijn achtergrond (allochtoons) uit.
Ja ook dat nogquote:
Oh nee, ben jij ook al zo'n Allochtoniër?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:28 schreef Mutant01 het volgende:
Hij laatte zich op z'n zachtst gezegd zeer negatief over mijn achtergrond (allochtoons) uit.
Ik kan zijn acties ook zeker waarderen. Ik ben het niet altijd eens met zijn visie op bepaalde terreinen maar vind dit toch erg grappig en leuk gevonden.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:43 schreef Drugshond het volgende:
Qua handelsgeest kan hij het nog ver schoppen.
Hmm, ik ga me vandaag nog bekeren.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:44 schreef sizzler het volgende:
Zullen we de ban van Kaalhei laten voor wat het is? Hij kan zich hier neit verdedigen en het is nu een zaak tussen hem en de FA's.
Post liever in mijn topic: Dreigbrief Mohammed B aan Nederlands volk.
Daar is al een thread over in GCquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:44 schreef sizzler het volgende:
Zullen we de ban van Kaalhei laten voor wat het is? Hij kan zich hier neit verdedigen en het is nu een zaak tussen hem en de FA's.
Post liever in mijn topic: Dreigbrief Mohammed B aan Nederlands volk.
Wie komt daar nou?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Daar is al een thread over in GC
mohammed b bedreigt het Nederlandse volk
Jij, Kirmizi, hebt ook alweer wat op Somaliers te mekkeren gehad.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:08 schreef JanPoedel het volgende:
Wat en waar heeft ons aller Kaal-"Ik ben geen racist, maar een realist"-hei iets gedaan? Of was het toch een oeuvreprijs?
Dat topic in GC heeft een waardeloze OP.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:49 schreef sizzler het volgende:
Wie komt daar nou?
kutzooi, weer een dubbeltopic
quote:De plaatser van de foto's van het Onafhankelijke Kamerlid Geert Wilders heeft zich gemeld bij de politie. Dat meldt RTV Rijnmond. Een Rotterdamse kunstenaar heeft de verantwoordelijkheid voor de plaatsing opgeëist. Bij een aantal foto's lagen knuffelbeertjes, rouwbloemen en brandden waxinelichtjes. De man is aangehouden.
De foto's werden op diverse plaatsen in Rotterdam en Den Haag verspreid. Naar eigen zeggen had de kunstenaar geen politiek doel met het plaatsen van de foto's. Het waren volgens hem decorstukken voor een geschiedenis die nooit heeft plaatsgevonden, behalve in de beleving van de toeschouwer.
Lange tijd was onduidelijk wie de foto's had geplaatst. De afbeeldingen schokten Wilders. Hij deed in beide gevallen aangifte bij de politie.
Een kunstenaar, dat had ik nu nooit verwacht. (ik denk niemand eigenlijk).quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:01 schreef Mutant01 het volgende:
Nu MrX1982, NU MOET je toegeven, zeg het!!!!
Dat is een, nu mrx nog.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een kunstenaar, dat had ik nu nooit verwacht. (ik denk niemand eigenlijk).
Kunst wat inslaat als een bom![]()
Zou die kunstenaar vroeger lid zijn geweest van RaRa
Raar verhaal. Kut kunstenaarquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:01 schreef Mutant01 het volgende:
Nu MrX1982, NU MOET je toegeven, zeg het!!!!
[..]
Nee? Waar zijn de excuses? En zal je het nog een keer doen!?!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Raar verhaal. Kut kunstenaar
Maar ik zat er idd naast met mijn uitspraken. Ik was te voorbarig.
zo genoeg door het slijk gegaan
Maar dit getuigt natuurlijk van uitermate weinig inzicht en fatsoen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:07 schreef Harry_Sack het volgende:
kunst is meestal maatschappijkritisch, stelletje apen
Holla, ik hoef geen excusses te maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:06 schreef Mutant01 het volgende:
Dat is een, nu mrx nog.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:41 schreef Drugshond het volgende:
Ben wel benieuwd naar zijn motivatie.....en achtergrond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |