correctquote:Op maandag 2 mei 2005 13:44 schreef twentemeisje het volgende:
Disclosure?
Demi Moore
Barry Levinson
Donald Sutherland
Easy, Lock, Stock and Two Smoking Barrelsquote:
Indeed!quote:Op maandag 2 mei 2005 13:51 schreef Zartos het volgende:
[..]
Easy, Lock, Stock and Two Smoking Barrels
Volgens mij hoort dat "easy' er niet bijquote:Op maandag 2 mei 2005 13:51 schreef Zartos het volgende:
[..]
Easy, Lock, Stock and Two Smoking Barrels
Dat is de versie voor beginners!quote:Op maandag 2 mei 2005 13:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij hoort dat "easy' er niet bij
Dit wordt een kunstwerkquote:Op maandag 2 mei 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
Of er komt een héééle lange vraag.. of InTrePidIvity is weg
Goede gokquote:Op maandag 2 mei 2005 14:48 schreef outtayourleague het volgende:
Is het John Leguizamo? Ik doe maar een gok...
d8 ik, EricusMaximus + 1quote:
je mag je post niet editten.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Miyazaki, Studio Ghibli, Princess Mononoke, Sen To Chihiro Kamikakushi, Moving Castle
dat kan natuurlijk altijdquote:Op maandag 2 mei 2005 22:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik had eerst Castle in the Sky maar daarna bedacht ik dat dat fout was.
Asskicker14 +1quote:Op maandag 2 mei 2005 20:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Miyazaki, Studio Ghibli, Princess Mononoke, Sen To Chihiro Kamikakushi, Moving Castle
'k Heb me een tijdje terug nog voorgenomen om niet teveel te gaan tikken, aangezien mij dat meermaals teveel tijd heeft gekostquote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:12 schreef California het volgende:
Doe 't dan goed.
Marc Anthony en Tom Sizemore..
Je moet je realiseren dat ik nog niet zo lang weer hier ben, en met name de gang van zaken van 2003 gewend benquote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:22 schreef California het volgende:
Je dacht dat er om 1:09 iemand je een paar seconden voor zou zijn?.
Waar is Patch eigenlijk??quote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:26 schreef Khalein het volgende:
[..]
Je moet je realiseren dat ik nog niet zo lang weer hier ben, en met name de gang van zaken van 2003 gewend benDaar maakte je je om 05.00 's morgens nog zorgen over de aanwezigheid van ene Patch dan wel Scanman
Sorry, errug laat, maar het was goed!quote:
Zolang als jij mensen niet normaal aan kunt/wilt spreken, lijkt me dat puntje nog het minste probleem...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 02:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Zolang jullie niet alle namen in één post zetten, ken ik het punt toch niet toe
Maar je vraag was toch gewoon welke film het was? Toch niet welke film en welke acteurs erin meededen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 02:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Zolang jullie niet alle namen in één post zetten, ken ik het punt toch niet toe
Je vraag is beantwoord, klaar. Je vraagt om een film, niet meer.quote:
Patch zit ergens op de Canarische Eilnden.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:39 schreef twentemeisje het volgende:
The Patriot?
Chris Cooper
Heath Ledger
Tom Wilkinson
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:21 schreef Atreidez het volgende:
Starship Troopers ?
Oh.. wie? Moet het dan een persoon zijn?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:09 schreef Atreidez het volgende:
Laurence Fishburne?
Deze twee trivia deden 't hem.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:19 schreef Asskicker14 het volgende:
In actuality, the difference in height betweenand
is less than one inch. Among other things, creative camera angles were used to create the illusion that the character of
towered over
.
The movie is a modern retelling of the life of Jesus Christ.is a benevolent person who is able to heal and resurrect and is executed on false charges by the state.
Cool!quote:
Zelf bedacht?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:30 schreef Khalein het volgende:
Rutger Hauer
Soldaat van Oranje, Confessions of a Dangerous Mind, The Osterman Weekend, Blind Fury...
Ophouden met insinueren. Dat is niet gepast.quote:
Gast, dit wordt n beetje vermoeiend! Alsof je zelf zo onschuldig bent...quote:
Yes. Sir!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ophouden met insinueren. Dat is niet gepast.
Had jij die zelf bedacht? Of heeft "Stamm" je wat geholpen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:06 schreef Asskicker14 het volgende:
G.I. Jane?
Nicequote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had jij die zelf bedacht? Of heeft "Stamm" je wat geholpen?
Sinds wanneer kun je initialen opzoeken trouwens
not yetquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:48 schreef Sheridana het volgende:
@Khalein ygm
Marlon Brando was ook goed geweest. Al Pacino niet. Die had zich al aan de vergaming van Scarface verbonden.quote:
Oh ja, daar dacht ik inderdaad aan..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Marlon Brando was ook goed geweest. Al Pacino niet. Die had zich al aan de vergaming van Scarface verbonden.
Outtayourleague +1
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:58 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ja ja... je had zeker foutief gegoogled!![]()
dan is het goedquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:02 schreef scanman01 het volgende:
The Hudsucker Proxy
(en NEE, niet gegoogled)
Geen Barton Fink. Je hebt wel 1 juiste acteur.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Barton Fink?
Turturro uit O'Brother en John Goodman uit Raising Arizona?
Correct.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:35 schreef twentemeisje het volgende:
Miller's Crossing?
Gabriel Byrne
John Turturro
Joel Coen
Albert Finney
?
quote:was one of the first feature films to be cut entirely on a consumer-based desktop PC. Using Adobe Premiere (and other audio/video processing software when needed), the filmmakers were able to create a broadcast quality image at an extremely low price.
It made history when it became the first feature film to be theatrically released digitally via satellite to theaters across the U.S. ... no celluloid!
It has been hailed internationally as a genuine breakthrough in independent filmmaking, and deservedly so. But that's only half the story ... the other half is the content of the movie itself. Critics worldwide have praisedfor its ingenious storyline and brilliant execution.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:59 schreef outtayourleague het volgende:
Vidocq?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:59 schreef scanman01 het volgende:
Moeilijke!
(ik was nieuwsgierig en heb het even opgezocht... zal me benieuwen of iemand die film kent)
quote:I bet you have heard of the film "The Blair Witch Project" which took the world by storm a few years ago. Most people think that it was totally original and a breath of fresh air to the film industry. Unknown to the majority of people,was made a couple of months before "Blair Witch" and is very similar.
quote:presents itself as a mock shokumentary that tries to capture real-life events as they happen. Several years ago, Steven Avkast and Locus Wheeler, two young filmmakers and hosts of the local television show “Fact or Fiction” decided to unravel the mysteries surrounding the Jersey Devil legends in order to bring up their plummeting ratings.
They venture out into the Pine Barrens of New Jersey with the help of Rein Clacking and Jim Suerd. Everything they did was documented through a live television broadcast and a live Webcast as they headed into the woods with shouldered cameras. Strange things begin to happen, frantic camera movements begin to dominate the broadcast, and cries of fear go over the air. Soon they were all dead, except for Jim Suerd, the only survivor of, who managed to find his way out of the barrens alive and is soon convicted for murdering his colleagues and sentenced to life in prison.
After a two day search in the Barrens, the Police found the bodies of the remaining crew members, terribly violated and mutilated, and one year later, filmmaker David Leigh decides to make a documentary about the events. He analyzes the footage from the broadcast, as well as other evidence he can find, and slowly uncovers the grim truth about what really happened in the woods that fateful night.
... een beetjequote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:22 schreef Sheridana het volgende:
of wacht...was het iets met iemand die werd opgehangen? en iets met een tatoeage? of ben ik nu aan het raaskallen...
Zit er wel in... Ze heeft de twee bekendsten eruit gelatenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:35 schreef Sheridana het volgende:
The Gift? SR Sam Raimi?
Jep...geen KR en CBquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zit er wel in... Ze heeft de twee bekendsten eruit gelaten
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:35 schreef Sheridana het volgende:
The Gift? SR Sam Raimi?
Sam Raimi / Giovanni Ribisi / Greg Kinnear / Katie Holmes / Hilary Swankquote:
Maar natuurlijk!!! die heb jij normaal ook helemaal niet nodigquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zit er wel in... Ze heeft de twee bekendsten eruit gelaten
Wel als je eenmaal fout begint te denken. Ik was ervan overtuigd dat KH Kate Hudson wasquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:40 schreef twentemeisje het volgende:
Maar natuurlijk!!! die heb jij normaal ook helemaal niet nodig![]()
Bij mij bleef Kim Holland eerst door mijn hoofd spoken....brrrrrrquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel als je eenmaal fout begint te denken. Ik was ervan overtuigd dat KH Kate Hudson was
quote:
JA!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Robert Duvall?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:10 schreef twentemeisje het volgende:
... A Civil Action?
JAAAHAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:10 schreef twentemeisje het volgende:
... A Civil Action?
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:28 schreef scanman01 het volgende:
KW... niet veel voorkomen initialen...
Kate Winslet, Kari Wuhrer.. .. dan heb je het wel gehad zo ongeveer
Fok... LM moet LN zijn.... maar desalniettemin zijn de overige initialen ook behoorlijk bekende piepels!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:30 schreef Sheridana het volgende:
zo ook met LM...daar verzin ik ook niet zo snel iets mee...
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:30 schreef Chielus het volgende:
MF = Morgan Freeman
MC = Michael Caine
RH = Ron Howard
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:31 schreef Sheridana het volgende:
ken wahl!!
quote:
quote:
Tja.. zit ik me rot te denken welke KW je bedoelt.. over welke LM.. en wordt Batman begins gewoon even simpel ingekopt..quote:
wees eerlijk... zonder Liam 'Meeson' was het ook niet al te lastigquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja.. zit ik me rot te denken welke KW je bedoelt.. over welke LM.. en wordt Batman begins gewoon even simpel ingekopt..
Als ik diequote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:39 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
wees eerlijk... zonder Liam 'Meeson' was het ook niet al te lastig...
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:40 schreef scanman01 het volgende:
Ik oefen dat initialen spel wel eens in de auto. Wordt ik weer ingehaald, dan moet ik een filmster bedenken met de initialen op het nummerbord van die auto.... Tja, gestoord... ik weet het
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:40 schreef scanman01 het volgende:
Ik oefen dat initialen spel wel eens in de auto. Wordt ik weer ingehaald, dan moet ik een filmster bedenken met de initialen op het nummerbord van die auto.... Tja, gestoord... ik weet het
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:46 schreef Sheridana het volgende:
Penguin - Danny devito
Max Shreck - Christopher Walken
Edward Nygma
Sugar - Drew Barrymore
Selina
Jack Napier - Jack Nichlson?
Barbara Wilson
Harvey Dent - Tommy Lee Jones
Dr. Victor Fries - Arnold Schwarzenegger
Dr. Chase Meridan - Nicole Kidman
Dr. Pamela Isley
Vicky Vale - Kim Basinger
....?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Penguin - Danny DeVito
Max Shreck - Christopher Walken
Edward Nygma - Jim Carrey
Sugar - Drew Barrymore
Selina - Michelle Pfeiffer
Jack Napier - Jack Nicholson
Barbara Wilson - Alicia Silverstone?
Harvey Dent - Tommy Lee Jones/Billy Dee Williams
Dr. Victor Fries - Arnold Schwarzenegger
Dr. Chase Meridan - Nicole Kidman
Dr. Pamela Isley - Uma Thurman
Vicky Vale - Kim Basinger
`quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:55 schreef California het volgende:
Is Batgirl niet Barbara Gordon?
Ja, ik had in m'n hoofd dat ze zijn dochter was. Guess not.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Gordon is de chief toch?
Niet In de film Batman & Robin (volgens IMDB iig)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:55 schreef California het volgende:
Is Batgirl niet Barbara Gordon?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Met een beetje jatwerk kom je er wel
Met dank aan Sheridana voor het voorbereidende werk
Even wat bedenken.
Vergeet je nog:quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:15 schreef Sheridana het volgende:
Oke...George Clooney, Solaris, Ocean's 11, O Brother, where art thou en Confessions of a Dangerous Mind
Val Kilmer: The Doors, Wonderland, Mindhunters, Willow
Micheal Keaton: Multiplicity, White Noise, Jack Frost, Out of Sight
Mja, daar zat 'k nog over te twijfelen, maar aangezien de film als Completed aangegeven wordt op IMDb, vind ik dat je hem wel mag meetellenquote:
En das goedquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als de Rembrandtoren in Amsterdam staat, dan is het Jan Decleir.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |