Goede gokquote:Op maandag 2 mei 2005 14:48 schreef outtayourleague het volgende:
Is het John Leguizamo? Ik doe maar een gok...
d8 ik, EricusMaximus + 1quote:
je mag je post niet editten.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Miyazaki, Studio Ghibli, Princess Mononoke, Sen To Chihiro Kamikakushi, Moving Castle
dat kan natuurlijk altijdquote:Op maandag 2 mei 2005 22:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik had eerst Castle in the Sky maar daarna bedacht ik dat dat fout was.
Asskicker14 +1quote:Op maandag 2 mei 2005 20:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Miyazaki, Studio Ghibli, Princess Mononoke, Sen To Chihiro Kamikakushi, Moving Castle
'k Heb me een tijdje terug nog voorgenomen om niet teveel te gaan tikken, aangezien mij dat meermaals teveel tijd heeft gekostquote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:12 schreef California het volgende:
Doe 't dan goed.
Marc Anthony en Tom Sizemore..
Je moet je realiseren dat ik nog niet zo lang weer hier ben, en met name de gang van zaken van 2003 gewend benquote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:22 schreef California het volgende:
Je dacht dat er om 1:09 iemand je een paar seconden voor zou zijn?.
Waar is Patch eigenlijk??quote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:26 schreef Khalein het volgende:
[..]
Je moet je realiseren dat ik nog niet zo lang weer hier ben, en met name de gang van zaken van 2003 gewend benDaar maakte je je om 05.00 's morgens nog zorgen over de aanwezigheid van ene Patch dan wel Scanman
Sorry, errug laat, maar het was goed!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |