Absoluut waar in de meeste gevallen, vooral in de gevallen dat je achter iemand aan loopt die minder voor jou voeltquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:42 schreef MSXUser het volgende:
[..]
... en achteraf toch zo blijkt tegen te vallen dat je je afvraagt waarom je er eigenlijk zoveel tijd aan hebt besteed.
Dit had ik kunnen schrijven.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:17 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
ik heb me altijd "alleen" gevoeld, een Einzelganger, anders...
Onbeantwoorde liefde is echt kut, wetende dat jij gek bent op iemand, maar die ander niet op jou. In dat opzicht is het heerlijk om die verliefdheid tot uitdrukking te brengen, dat is dus belangrijker dan de liefde an sich.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:05 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Wat is er dan zo mooi aan.
En waarom moet het wederzijds zijn?
Verliefdheid is toch een gevoel, dat hangt toch niet af van het gevoel van die ander. Je bent het of niet.
Leren alleen te zijn...? Grijp NU je kans...!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:05 schreef Christine het volgende:
[..]
...en is dit de perfecte tijd voor mij om te leren om alleen te zijn
Zou je moeten doenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:38 schreef EviL_AleX het volgende:
Leren alleen te zijn...? Grijp NU je kans...!
* EviL_AleX denkt erover om een workshop ervoor te ontwikkelen
Één van de ergste dingen die ik ken.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:23 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Onbeantwoorde liefde is echt kut, wetende dat jij gek bent op iemand, maar die ander niet op jou.
Ik ook. Gelukkig heb ik het niet te vaak meegemaakt, maar één keer ben ik twee jaar lang verliefd geweest op iemand die mij totaal niet zag staan. Ik heb er zelfs de vriendschap met één van mijn beste vriendinnen mee verspeeld, toen zij uiteindelijk verkering met hem kreeg.quote:
Mijn eerste keer was dat zo erg, en het heeft ook echt jaaaaren geduurd. Het heeft mijn sociale ontwikkeling ook jaren in de weg gezeten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ook. Gelukkig heb ik het niet te vaak meegemaakt, maar één keer ben ik twee jaar lang verliefd geweest op iemand die mij totaal niet zag staan. Ik heb er zelfs de vriendschap met één van mijn beste vriendinnen mee verspeeld, toen zij uiteindelijk verkering met hem kreeg.
Zo erg als ik op hem verliefd was, dat is me nog nooit overkomen. Ik dacht alléén maar aan die jongen, en kon er niet van eten, niet van slapen...
Zo diep wil ik nooit meer zinken
stelling: Singles zonder seksrelatie zijn over het algemeen einzelgängers.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:53 schreef Metro2005 het volgende:
stelling: Singles met een sexrelatie zijn over het algemeen einzelgangers
Geen idee, is denk ik verschillend. Ik ben in mindere mate ook een einzelganger, maar heb geen seksrelatie.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:53 schreef Metro2005 het volgende:
Onzinstelling.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:53 schreef Metro2005 het volgende:
hahaha, je was me voorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
stelling: Singles zonder seksrelatie zijn over het algemeen einzelgängers.![]()
Oneens, ik ben alles behalve een einzelgangerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:53 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling. Een single met een seksrelatie is een contradictio in terminis.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:53 schreef Metro2005 het volgende:
Mensen met een sexrelatie willen zich niet binden aan een ander, willen gewoon hun eigen gang blijven gaan en geen verplichtingen jegens een ander hebben maar gewoon ongecompliceerde sex hebben.quote:
Je kunt ook gewoon niet verliefd op elkaar zijn en toch zin hebben in seks, hoef je geen einzelganger voor te zijn. Dan neuk je met elkaar totdat je iemand anders tegenkomt op wie je wel verliefd wordt en kap je met de seks.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mensen met een sexrelatie willen zich niet binden aan een ander, willen gewoon hun eigen gang blijven gaan en geen verplichtingen jegens een ander hebben maar gewoon ongecompliceerde sex hebben.
Neemt niet weg dat mensen die geen sexrelatie hebben geen einzelgangers kunnen zijn![]()
Ik denk alleen dat mensen die een sexrelatie hebben over het algemeen wél einzelgangers zijn.
Preciesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:07 schreef nozem het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon niet verliefd op elkaar zijn en toch zin hebben in seks, hoef je geen einzelganger voor te zijn. Dan neuk je met elkaar totdat je iemand anders tegenkomt op wie je wel verliefd wordt en kap je met de seks.
Niet geheel mijn ding, maar toch.. happens a lot.
Ik ook niet, als ik een einzalganger was, had ik uberhaupt geen seksrelatie. Dan deed ik het wel alleen of had ik geen contact willen/durven leggen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Oneens, ik ben alles behalve een einzelganger
Go spread the word!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:19 schreef Frenkie het volgende:
Maar een vaste neukpartner is toch wel iets doms. Zeker als je er dingen voor gaat laten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |