Maar als het wél wederzijds is...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ook... en dan niet-kunnen-eten-verliefd
En helemaal gebroken worden als het niet wederzijds blijkt te zijn
Misschien word ik liever helemaal nooit meer verliefd.
Ik houd het voorlopig maar bij een seksrelatiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar als het wél wederzijds is...
Dat gevoel wil je niet missen en je zal het heus nog wel meemaken (wederzijds of niet) of je nou wil of niet.
Een seksrelatie lijkt mij ook vrijwel onmogelijk als je echt verliefd bent (been therequote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik houd het voorlopig maar bij een seksrelatie
Verliefdheid... brrrr....
Wat is er dan zo mooi aan.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:55 schreef WeirdMicky het volgende:
Daar geloof ik niet in. Misschien zie je dat nu niet zo, maar er zijn weinig dingen mooier dan wederzijdse liefde in mijn ogen.
Verliefdheid mis ik absoluut niet. En het enige wat ik mis, daar hebben we het net over gehad hequote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een seksrelatie lijkt mij ook vrijwel onmogelijk als je echt verliefd bent (been there) maar idd, voor nu kan het een goede oplossing zijn, je hebt toch íets, hoewel ik me voor kan stellen dat je iets blijft missen...
Zoals de echte verliefdheid, een seksrelatie lijkt mij nogal leeg...
Je hebt wel gelijk, maar als je verliefdheid wordt beantwoordt, wordt 'ie daardoor nog veel mooier en intenser dan wanneer je met een onbeantwoorde verliefdheid zitquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:05 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Wat is er dan zo mooi aan.
En waarom moet het wederzijds zijn?
Verliefdheid is toch een gevoel, dat hangt toch niet af van het gevoel van die ander. Je bent het of niet.
Denk daar eens wat vaker aan dan, je hebt in principe alles wat je wil op dit momentquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:05 schreef Christine het volgende:
Dus eigenlijk mis ik nu helemaal niet zoveel, en is dit de perfecte tijd voor mij om te leren om alleen te zijn
Het is mooi als je in elkaars ogen dat bijzondere gevoel ziet en als iedere aanraking raak is. Dat gevoel hangt niet af van het gevoel van de ander, maar kan wel extra sterk worden doordat het wederzijds is.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:05 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Wat is er dan zo mooi aan.
En waarom moet het wederzijds zijn?
Verliefdheid is toch een gevoel, dat hangt toch niet af van het gevoel van die ander. Je bent het of niet.
Dat klopt, maar om die ander dan met een ander te zien lopen is ronduit frustrerend.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:05 schreef Frenkie het volgende:
Weet ik, help me daar af en toe aan herinneren dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Denk daar eens wat vaker aan dan, je hebt in principe alles wat je wil op dit moment
Dat is dus omdat het je een boost zelfvertrouwen geeft. Een beetje in de trant van Doe Maar: "Mannen bij de vleet wachtend in een rij. Het doet me toch geen reet want ze is van mij. Ze is, ze is van mij"quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is mooi als je in elkaars ogen dat bijzondere gevoel ziet en als iedere aanraking raak is. Dat gevoel hangt niet af van het gevoel van de ander, maar kan wel extra sterk worden doordat het wederzijds is.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Weet ik, help me daar af en toe aan herinneren dan?
Neej het heeft niets met zelfvertrouwen te maken, je begrijpt het overduidelijk dus niet. Het is niet van 'ze is van mij, ze is van mij'... het is een soort herkenning in haar ogen waarna je je gewoon urenlang kunt verzuchten. Het overweldigende gevoel dat ze zo compleet is en zo leuk.....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:11 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dat is dus omdat het je een boost zelfvertrouwen geeft. Een beetje in de trant van Doe Maar: "Mannen bij de vleet wachtend in een rij. Het doet me toch geen reet want ze is van mij. Ze is, ze is van mij"
Dat was een verkeerd geformuleerde vraag. Maar wat is het dan wel??quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Neej het heeft niets met zelfvertrouwen te maken, je begrijpt het overduidelijk dus niet.
Je kunt het niet missen als je het niet kent denk ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:15 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dat was een verkeerd geformuleerde vraag. Maar wat is het dan wel??
En is dat iets wat je constant moet missen als je het niet bent??
Ja dat ken ik wel. Maar moet het daar wederzijds voor zijn??quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:14 schreef Tranceptor het volgende:
Het overweldigende gevoel dat ze zo compleet is en zo leuk.....
een affaire vind ik een betere naam.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:05 schreef Christine het volgende:
[..]
De geborgenheid en genegenheid... die ik voor een deel ook weer terugkrijg in mijn seksrelatie (wat een kutbenaming trouwens)
Duurt een verliefdheid niet per definitie langer dan een paar dagen? Is het anders niet gewoon iemand leuk vinden en that's it? Maar goed, dat hangt natuurlijk af van je interpretatie van het begrip verliefdheid.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:11 schreef Frenkie het volgende:
Ik wil overigens niet ontkennen dat het niet leuk is. Verliefdheden. Maar een vakantieverliefdheid kan je toch ook dat gevoel geven? En dat is na een paar dagen doorgaans weer over..
Om dat hele bijzondere gevoel te krijgen dat er niemand anders op de wereld is dan ons twee wel, overigens niet dat ik dat gevoel uit kan leggen...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:16 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ja dat ken ik wel. Maar moet het daar wederzijds voor zijn??
... en achteraf toch zo blijkt tegen te vallen dat je je afvraagt waarom je er eigenlijk zoveel tijd aan hebt besteed.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:14 schreef Tranceptor het volgende:
Het overweldigende gevoel dat ze zo compleet is en zo leuk.....
u riepquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:23 schreef Frenkie het volgende:
Wat een metromannen hier
Ik snap wel ongeveer wat jullie bedoelen. Heb het ook wel eens meegemaakt. Maar ik weet niet. Het is imo meer wat voor vrouwen. Op iemand die me compleet maakt zit ik niet zo te wachten (al mag ze me kamer opruimen en me rekeningen betalen) Ik kan er niet zo veel mee. Stom maar waar...
Ja, kijk op www.davidbeckham. com en je weet het.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:45 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ga ff googlen op metroman en dan wordt het wel duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |