Er zal best wel ergens een uitgang zitten welke je als ingang kunt gebruikenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:15 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
alleen ik vraag me wel af hoe je ze moet neuken
waar zittie dan?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:18 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Er zal best wel ergens een uitgang zitten welke je als ingang kunt gebruiken![]()
wat ben je toch weer stom!quote:Op maandag 2 mei 2005 12:42 schreef Talietje het volgende:
k dacht dat het zou gaan over de sirenes die net af waren gegaan![]()
![]()
Werk'lijk?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:42 schreef Talietje het volgende:
k dacht dat het zou gaan over de sirenes die net af waren gegaan![]()
![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:46 schreef mechatronics het volgende:
T is anders best fris hier
overigens, ik heb em al dit hele jaar nog niet gehoord, is dat een goede zaak?
dankjequote:
Die is mooi!!! Waarom stel je die niet in?quote:Op maandag 2 mei 2005 13:02 schreef woutabest het volgende:
[..]
dankje
Ik heb de W gemaakt, en Foo_niks heeft hem bewegend gemaakt
Ook deze heeft hij gemaakt:
[afbeelding]
dat is een uitermate goed ideequote:Op maandag 2 mei 2005 13:03 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Die is mooi!!! Waarom stel je die niet in?
Zouden ze in Peru naast cavia's ook lama's op de barbecue gooien?quote:
Meid, in Peru gooien ze zelfs oude computers en snelkookpannen op de barbeque. Ik sta er zodoende niet van te kijken als lama's hetzelfde lot wacht.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Zouden ze in Peru naast cavia's ook lama's op de barbecue gooien?
Ik zal er de volgende keer dat ik de zonsondergang op Machu Pichu ga bewonderen eens op letten.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:11 schreef BrauN het volgende:
[..]
Meid, in Peru gooien ze zelfs oude computers en snelkookpannen op de barbeque. Ik sta er zodoende niet van te kijken als lama's hetzelfde lot wacht.
Bespaar jezelf de moeite. De Machu Pichu is vorige week ook zonder pardon op de barbeque beland en schaamteloos opgegeten door de lokale bevolking.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:14 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik zal er de volgende keer dat ik de zonsondergang op Machu Pichu ga bewonderen eens op letten.
welke bevolkingquote:Op maandag 2 mei 2005 13:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
Bespaar jezelf de moeite. De Machu Pichu is vorige week ook zonder pardon op de barbeque beland en schaamteloos opgegeten door de lokale bevolking.![]()
Kut.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
Bespaar jezelf de moeite. De Machu Pichu is vorige week ook zonder pardon op de barbeque beland en schaamteloos opgegeten door de lokale bevolking.![]()
Dat mag ook ja.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:50 schreef zovty het volgende:
Sirenen.
ga huilenquote:Op maandag 2 mei 2005 17:05 schreef Rowdie het volgende:
WAAROM is mijn post verwijderd bovenaan !!!
WAT IS DIT VOOR TERING BULLSHIT
Hoezo? Zijn ze dood?quote:Op maandag 4 juli 2005 12:04 schreef Goldboy het volgende:
Afgelopen.
Echt niet! Die zijn net zo vals en gemeen als alle anderen!quote:Op maandag 4 juli 2005 12:48 schreef HannibalSmith het volgende:
[afbeelding]
deze sirenes zijn tenminste nog aardig
Komen ze helemaal uit het water naar jouw bed toe?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:38 schreef OneStupidDog het volgende:
Ja die kutsirenes wekken me altijd de eerste maandag van de maand om 12 uur. Lig ik net zo lekker te pitten heb je dat gejengel weer!!! Doe dat anders een paar uur later, er proberen ook nog mensen hun roes uit te slapen verdomme!!
Ik ook niet, maar ik sliep ook nog om 12 uur.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:47 schreef Biancavia het volgende:
Hey!
Ik heb ze helemaal niet gehoord vandaag!![]()
Ik niet!quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:03 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik sliep ook nog om 12 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |