quote:
Ene yvonne ofzo... dacht ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:42 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Lekker dan... geen idee zeker wie die 'iemand' was?
Noliuuuuuuuuuuuuuusssss! Waar zijn die streams!
Whehe hehe.quote:
Toen ik gisteren luisterde, hadden ze 300% meer luisteraars dan vorige keerquote:
Ooooow, maar die d'r gegevens klopten toch al niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:15 schreef Shark.Bait het volgende:
Ene yvonne ofzo... dacht ik.
Hoezo? Bij mijn weten was het dak van de schuur niet lek hoor...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:29 schreef stinkie het volgende:
Damn, het regent, nu kan ik niet verder klussen
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ooooow, maar die d'r gegevens klopten toch al niet.
Enneh... saai is soms wel erghoor!
Aha... de andere saaiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:29 schreef stinkie het volgende:
Damn, het regent, nu kan ik niet verder klussen
Goede suggestie!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:39 schreef Shark.Bait het volgende:
Klussen? binnen kan je toch wel lekker klussen?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoi
Vlakbij jullie, wat grappig! Op een leuke locatie woon je dan! Ja we zoeken in Groningen. Maar damn wat gaat het hard daar! We gaan nu toch maar naar een makelaar voor een zoekopdracht. Het is particulier bijna niet te doen, alles vliegt weg voor het goed en wel op Funda staat.
Zo zie je maar weer wie de broek in huis meestal aan heeftquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:42 schreef Brighteyes het volgende:
Liefje... anders hang je die ene hele brede plank toch in het zijkamertje ipv de schuur?
Halen we voor de schuur wel een nieuwe!
Moet je denk ik wel even een sterkere boor gaan huren.![]()
Dat is die muur die alleen maar door een Hilti beroerd wil worden.
ik ga een beetje huren wat ik in vlaardingen heb liggenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Goede suggestie!
Liefje... anders hang je die ene hele brede plank toch in het zijkamertje ipv de schuur?
Halen we voor de schuur wel een nieuwe!
Moet je denk ik wel even een sterkere boor gaan huren.![]()
Dat is die muur die alleen maar door een Hilti beroerd wil worden.
Je hebt een echte boor?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:49 schreef stinkie het volgende:
ik ga een beetje huren wat ik in vlaardingen heb liggen
I know...quote:buitendat, ik heb nog genoeg te doen vandaag
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:51 schreef stinkie het volgende:
lul niet, de stofzuiger staat in de gang want daar heb ik 'm gister neergedonderd toen ik klaar was
mijn rep. wat doe ik![]()
zuigen kreng!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:51 schreef stinkie het volgende:
lul niet, de stofzuiger staat in de gang want daar heb ik 'm gister neergedonderd toen ik klaar was
mijn rep. wat doe ik![]()
Hey! Goede mod hè, beetje entertainment verzorgen zo hier en daar...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:08 schreef Shark.Bait het volgende:
over echtelijke ruzies lezen terwijl je op je saaie werk zit is oké
ow, is dit de instelling van de nieuwe mods? eens komen kijken als de dag al bijna voorbij isquote:
Ik moest oppassen en naar de dierentuin. Was niks aan, ben liever hierquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
ow, is dit de instelling van de nieuwe mods? eens komen kijken als de dag al bijna voorbij is
Oi! Doe eens lief tegen mijn nieuwe collega'tje!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:56 schreef stinkie het volgende:
ow, is dit de instelling van de nieuwe mods? eens komen kijken als de dag al bijna voorbij is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |