Hey! Goede mod hè, beetje entertainment verzorgen zo hier en daar...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:08 schreef Shark.Bait het volgende:
over echtelijke ruzies lezen terwijl je op je saaie werk zit is oké
ow, is dit de instelling van de nieuwe mods? eens komen kijken als de dag al bijna voorbij isquote:
Ik moest oppassen en naar de dierentuin. Was niks aan, ben liever hierquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
ow, is dit de instelling van de nieuwe mods? eens komen kijken als de dag al bijna voorbij is
Oi! Doe eens lief tegen mijn nieuwe collega'tje!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:56 schreef stinkie het volgende:
ow, is dit de instelling van de nieuwe mods? eens komen kijken als de dag al bijna voorbij is
Ja, zolang het maar in 1 SC topic blijft is het toch oke.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
Rieleks, ik ben met Havoc getrouwd en dus wel wat gewendquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oi! Doe eens lief tegen mijn nieuwe collega'tje!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oi! Doe eens lief tegen mijn nieuwe collega'tje!
Oh ja... stom... vergeten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:41 schreef Tinkerbell het volgende:
Rieleks, ik ben met Havoc getrouwd en dus wel wat gewend
Hoi Dark-Killah![]()
Lijkt mij ook. Goede toevoeging aan het forum!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:22 schreef Dark_Killah het volgende:
Klu moet gewoon blijven, lijkt me vanzelfsprekend toch.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:49 schreef Noca het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Goede toevoeging aan het forum!
Ik post er nu nog niet veel, maar lurken doe ik zeker en dat posten komt wel als we eenmaal een ander huis hebben..en dat is niet in mei..
Als GAD genoeg draagvlak heeft zal KLU dat ook wel hebben lijkt mij.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:00 schreef Dark_Killah het volgende:
Mjah 'k denk dat het niet hard genoeg gaat lopen allowel ik dit een slecht excuus vind. Het wordt dan wel een beetje onoverzichtelijk ja, maar zoveel kwaad kan het nou toch ook weer niet. Ik bedoel of we nou 50 of 100 subfora hebben.
Ja, Oldbies Only idd.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:42 schreef Dark_Killah het volgende:
OLD?
Van OLDbies?
Jezus wat een stelletje oelewappers dan.
én werken... van half 4 tot half 11quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:11 schreef Tinkerbell het volgende:
Ja Kluup ik miste je al. Maar je was aan het klussen![]()
Als het goed is moet dat wel lukken.. een vriendin van me heeft op een muur in haar studeerkamer ook een vlak geschilderd met magneetverf en daarna eroverheen geverft. Werkt perfectquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:31 schreef kantoorslaaf het volgende:
Helleu klussers,
Ik zit nu nog op m'n werk maar vanaf morgen twee weekjes (klus)vrij
Heeft er iemand ervaring met magneetverf? (hoe sterk magnetisch is dat?) Ik wil dit op de binnenkant van de wc-deur smeren en dan wellicht een ander leuk kleurtje verf er overheen (blijft de magneetkracht dan in tact?)
Bedoeling is om er daarna een doosje van die poezie magneten van de American bookstore op te gooien zodat je kan rijmen tijdens toiletbezoek
Zouden twee lagen dan meer "metaal" geven dan één laag? Voor het verzieken van de deur ben ik op zich niet zo bang, zou het alleen jammer vinden van al die moeite als mijn idee mislukt.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou het je niet durven zeggen eerlijk gezegd, maar als je 2 lagen erover heen doet moet het toch zeker wel lukken...
[.........]
Probeer anders eerst een klein plankje zodat je een idee krijgt van hoe het werkt, dan heb je niet gelijk een hele deur al dan niet verziekt...
En die poezie magneetjes zijn zelf niet heel zwaar, dus die vallen er niet zo snel af denk ik...
Ja, natuurlijk. Het is dan toch een dubbele laag... waardoor de moleculen die erin zitten die de moleculen uit dat andere ding aan moeten trekken met meer zijn, waardoor de kracht groter is.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:13 schreef kantoorslaaf het volgende:
[..]
Zouden twee lagen dan meer "metaal" geven dan één laag? Voor het verzieken van de deur ben ik op zich niet zo bang, zou het alleen jammer vinden van al die moeite als mijn idee mislukt.
Die magneetjes zijn idd niet zwaar dus daar zal het niet zo snel aan liggen, natuurlijk wel altijd de kans dat ik op een gegeven moment ook andere magneetdingen op wil hangen de koelkast is nl. al vol
Is ook wel stoer, een plaatstalen wc-deur, maar dat lijkt me net iets te veel van het goedequote:Op woensdag 4 mei 2005 10:45 schreef Gurb het volgende:
als je echt een goede magneetkracht wilt hebben, kan je misschien beter een stukje plaatstaal nemen, en die met normale verf overschilderen, dat werkt beter als magneetverf, alhoewel ik die verf niet vind tegenvallen qua "kleef"kracht
Oeh, je hebt mijn hersentjes aan het denken gezet........Ik ging er eigenlijk vanuit dat "magneetverf" verf met verschrikkelijk veel ijzer is waardoor je er magneten op kunt "plakken". Als het echt magnetisch is dan stoot het de magneten juist af....quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Het is dan toch een dubbele laag... waardoor de moleculen die erin zitten die de moleculen uit dat andere ding aan moeten trekken met meer zijn, waardoor de kracht groter is.
Althans, dat lijkt mij logisch... Maar ik kan er ook verschrikkelijk naast zitten...
En bevestigd ze op dat geverfde stuk magneten of stukken metaal??quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:46 schreef Shreever het volgende:
[..]
Als het goed is moet dat wel lukken.. een vriendin van me heeft op een muur in haar studeerkamer ook een vlak geschilderd met magneetverf en daarna eroverheen geverft. Werkt perfect
Conflict is een klus-keizert!quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:31 schreef Shark.Bait het volgende:
een serieus topic van conflict.
Het einde van de wereld is ECHT nabij!
Goed bezig!quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:04 schreef Brighteyes het volgende:
ANWB is langs geweest en we zijn toch nog even gegaan. Ik heb het zijkamertje geschuurd en in de grondverf gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |