Ohw, hij was ook eigenlijk alleen maar bedoeld voor het 'wall of fame topic':quote:Op maandag 2 mei 2005 13:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Is dat niet een slecht idee?
!! Lees deze mededeling !! (zie onderaan: "En omdat de slowchattopics voor iedereen zijn, zullen de avatarblokjes in de OP afgeschaft worden")
Er is dan het gevaar van kliekjesvorming.
Je hebt op zich helemaal gelijk Shark... maar iig voor het eerste deeltje mag het eventjes... en daarna ga ik er even over nadenken en bespreken met Tinkerbell.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:38 schreef Shark.Bait het volgende:
Is dat niet een slecht idee?
!! Lees deze mededeling !! (zie onderaan: "En omdat de slowchattopics voor iedereen zijn, zullen de avatarblokjes in de OP afgeschaft worden")
Er is dan het gevaar van kliekjesvorming.
Dan hoeven we niet meer te overleggen. Dan mag hij in dit topic blijven en dan gaat hij er bij de volgende gewoon niet meer op...quote:Op maandag 2 mei 2005 14:15 schreef Kluupkluup het volgende:
Ohw, hij was ook eigenlijk alleen maar bedoeld voor het 'wall of fame topic':
De KLU >>Eregalerij<<
![]()
Op naar het volgende droompaleis. Al is elk huisje, al was het een krot, een liefdesnest, zolang ik maar bij Arty benquote:Op maandag 2 mei 2005 14:10 schreef Oblivion het volgende:
Zo leuke huizen, BE en dude!!
Ik lees net dathet huis van dude niet doorgaat, jammer...![]()
[afbeelding] maar!!![]()
Jeutje! Ik vind het idd wel een heleboel geld voor dat huis. Ondanks de details en ligging.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:07 schreef Duderinnetje het volgende:
En ik hoor net dat het voor ver over de twee ton is verkocht![]()
Niet aan ons dus (gelukkig! Dat is écht te veel geld voor dat huis)
Nou, hier kunnen we mee leven. Stel dat de makelaar zegt: 'ja het hing om duizend euro'![]()
De makelaar zei dat het het gesprek van de dag was in makelaarsland in Grun. Zo'n absurd bod had niemand verwacht. Wel onwijs gaaf voor de verkoper natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2005 14:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jeutje! Ik vind het idd wel een heleboel geld voor dat huis. Ondanks de details en ligging.
Maar goed, beter met zo'n enorm verschil dan dat het idd om een- of tweeduizend euro ging...
Op naar het echte droomhuis!
Na het slikken heeft Arty altijd liever dat ik even stop.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Hoe zeggen ze dat ook al weer? Even 'slikken' en weer doorgaan!
Pun intended.
Dat kan ik me voorstellen, het is ook wel een heel eind boven de vraagprijs!quote:Op maandag 2 mei 2005 14:26 schreef Duderinnetje het volgende:
De makelaar zei dat het het gesprek van de dag was in makelaarsland in Grun. Zo'n absurd bod had niemand verwacht. Wel onwijs gaaf voor de verkoper natuurlijk![]()
Ow, maar dat is ook precies genoeg om even op adem te komen.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Na het slikken heeft Arty altijd liever dat ik even stop.
Tien minuutjes of zo![]()
En dat is dan de vraagprijs, dus dan kan het voor nog lager weg (in 'normale' gevallen). Spannend Bequote:Op maandag 2 mei 2005 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, het is ook wel een heel eind boven de vraagprijs!
En dat in dit klimaat...
[..]
Ow, maar dat is ook precies genoeg om even op adem te komen.
Zag trouwens net pas dat de vraagprijs van dat huis 'van mij' naar beneden gegaan is. In Feb vroegen ze nog 163.000... Dat biedt perspectieven... Vanavond nog maar eens even over hebben.
Als je het zelf maar gelooft....quote:Op maandag 2 mei 2005 14:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Op naar het volgende droompaleis. Al is elk huisje, al was het een krot, een liefdesnest, zolang ik maar bij Arty ben![]()
Klinkt wel geloofwaardig toch?![]()
dat zuigtquote:Op maandag 2 mei 2005 14:07 schreef Duderinnetje het volgende:
En ik hoor net dat het voor ver over de twee ton is verkocht![]()
Niet aan ons dus (gelukkig! Dat is écht te veel geld voor dat huis)
Nou, hier kunnen we mee leven. Stel dat de makelaar zegt: 'ja het hing om duizend euro'![]()
Dat heeft gezogenquote:Op maandag 2 mei 2005 14:20 schreef Brighteyes het volgende:Hoe zeggen ze dat ook al weer? Even 'slikken' en weer doorgaan!
Pun intended.
Die is leukquote:
Yep, het zijn de kutten die het wel doen, en afmaken...quote:
Jij begrijpt het!quote:Op maandag 2 mei 2005 18:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Yep, het zijn de kutten die het wel doen, en afmaken...![]()
![]()
Hoiquote:Op maandag 2 mei 2005 19:12 schreef clauwheee het volgende:
Duderinnetje! Dat huis was erg mooi!! En vlakbij onsMaar dat ie zo ver boven de vraagprijs is verkocht zeg
Ik ben niet helemaal ingelezen maar zoek je echt in Groningen?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 06:38 schreef Shark.Bait het volgende:
Hup Hup...iedereen vroeg uit de veren, en lekker klussen
Dat zei iemand op Fok radioquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:45 schreef Brighteyes het volgende:
Huh? What did I miss?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |