Als het goed is moet dat wel lukken.. een vriendin van me heeft op een muur in haar studeerkamer ook een vlak geschilderd met magneetverf en daarna eroverheen geverft. Werkt perfectquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:31 schreef kantoorslaaf het volgende:
Helleu klussers,
Ik zit nu nog op m'n werk maar vanaf morgen twee weekjes (klus)vrij
Heeft er iemand ervaring met magneetverf? (hoe sterk magnetisch is dat?) Ik wil dit op de binnenkant van de wc-deur smeren en dan wellicht een ander leuk kleurtje verf er overheen (blijft de magneetkracht dan in tact?)
Bedoeling is om er daarna een doosje van die poezie magneten van de American bookstore op te gooien zodat je kan rijmen tijdens toiletbezoek
Zouden twee lagen dan meer "metaal" geven dan één laag? Voor het verzieken van de deur ben ik op zich niet zo bang, zou het alleen jammer vinden van al die moeite als mijn idee mislukt.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou het je niet durven zeggen eerlijk gezegd, maar als je 2 lagen erover heen doet moet het toch zeker wel lukken...
[.........]
Probeer anders eerst een klein plankje zodat je een idee krijgt van hoe het werkt, dan heb je niet gelijk een hele deur al dan niet verziekt...
En die poezie magneetjes zijn zelf niet heel zwaar, dus die vallen er niet zo snel af denk ik...
Ja, natuurlijk. Het is dan toch een dubbele laag... waardoor de moleculen die erin zitten die de moleculen uit dat andere ding aan moeten trekken met meer zijn, waardoor de kracht groter is.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:13 schreef kantoorslaaf het volgende:
[..]
Zouden twee lagen dan meer "metaal" geven dan één laag? Voor het verzieken van de deur ben ik op zich niet zo bang, zou het alleen jammer vinden van al die moeite als mijn idee mislukt.
Die magneetjes zijn idd niet zwaar dus daar zal het niet zo snel aan liggen, natuurlijk wel altijd de kans dat ik op een gegeven moment ook andere magneetdingen op wil hangen de koelkast is nl. al vol
Is ook wel stoer, een plaatstalen wc-deur, maar dat lijkt me net iets te veel van het goedequote:Op woensdag 4 mei 2005 10:45 schreef Gurb het volgende:
als je echt een goede magneetkracht wilt hebben, kan je misschien beter een stukje plaatstaal nemen, en die met normale verf overschilderen, dat werkt beter als magneetverf, alhoewel ik die verf niet vind tegenvallen qua "kleef"kracht
Oeh, je hebt mijn hersentjes aan het denken gezet........Ik ging er eigenlijk vanuit dat "magneetverf" verf met verschrikkelijk veel ijzer is waardoor je er magneten op kunt "plakken". Als het echt magnetisch is dan stoot het de magneten juist af....quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Het is dan toch een dubbele laag... waardoor de moleculen die erin zitten die de moleculen uit dat andere ding aan moeten trekken met meer zijn, waardoor de kracht groter is.
Althans, dat lijkt mij logisch... Maar ik kan er ook verschrikkelijk naast zitten...
En bevestigd ze op dat geverfde stuk magneten of stukken metaal??quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:46 schreef Shreever het volgende:
[..]
Als het goed is moet dat wel lukken.. een vriendin van me heeft op een muur in haar studeerkamer ook een vlak geschilderd met magneetverf en daarna eroverheen geverft. Werkt perfect
Conflict is een klus-keizert!quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:31 schreef Shark.Bait het volgende:
een serieus topic van conflict.
Het einde van de wereld is ECHT nabij!
Goed bezig!quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:04 schreef Brighteyes het volgende:
ANWB is langs geweest en we zijn toch nog even gegaan. Ik heb het zijkamertje geschuurd en in de grondverf gezet.
quote:Op maandag 2 mei 2005 01:59 schreef Kanjer het volgende:
Wie koopt er dan ook een groen bankstel??
Mooi werk is dat he? Een van de dankbaarste klussen die er zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:09 schreef Shreever het volgende:
Ik heb mijn eerste laminaatvloertje gelegt
*helemaal trots is![]()
Foto's moeten nog gemaakt wordenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:21 schreef Conflict het volgende:
[..]
Mooi werk is dat he? Een van de dankbaarste klussen die er zijn
Heb je een foto?
Moet je er iets tussen zetten, schroevendraaier en een blokje houtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:24 schreef Shreever het volgende:
[..]
Foto's moeten nog gemaakt worden
Wat was het laatste stuk moeilijk om te leggen zeg.. die dingen wouden echt niet klikken![]()
Dat lukte niet.. ik heb de laatste rij met een koevoet erin gekregenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
Moet je er iets tussen zetten, schroevendraaier en een blokje hout![]()
Bij de eerste vloer die ik maakte kwam ik uit met een laatste rij van 5 CM. Dat is lelijk, moeilijk en lullig.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:29 schreef Shreever het volgende:
[..]
Dat lukte niet.. ik heb de laatste rij met een koevoet erin gekregen
Al met al zit het er wel keurig in nu
Bellen kan geen kwaadquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:09 schreef Brighteyes het volgende:
De keuze tussen activiteiten van vandaag is Klussen of Shoppen... Mijn voorkeur gaat uit naar het eerste.
Oh, en ik ben al anderhalf uur aan het twijfelen of ik toch niet de makelaar zal bellen over dat ene hele leuke huis...
Ja, maar ik weet al dat ik het leuk vind, en dat ik het eigenlijk wel wil hebben.quote:
True!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:18 schreef Oblivion het volgende:
Tja, je kan wachten, dan is het huis weg. En je relatie nog goed.
Relaties kunnen over 5 jaar ook uit elkaar spatten.
De bla bla story...
Doe nou maar gewoon, jullie hebben niks te verliezen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:28 schreef Oblivion het volgende:
Hebbie al gedaan, zie ik net!Het bellen...
En als je vent niet mee wil doen als mede-eigenaar, so be it.
Als dan je ralatie naar de klote gaat, heb jij nog je huis...![]()
Win-win...![]()
Neequote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:31 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en de deurkrukken zijn nog origineel enzo!
Granieten vloer in de gang, openslaande deuren naar de tuin, openslaande deuren naar het balkon boven...
Need I say more?
Ik ga vanavond foto's makenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:27 schreef Tinkerbell het volgende:
Yup!
Ben alleen slecht in rekenen, dat moet eerst iemand voor me doen
Ben benieuwd Shreever.
En?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:37 schreef Joana het volgende:
Ik heb ook geklust afgelopen week!
Ik heb de plafond gelatext en deuren geverfd.
Voor het eerst allemaal en dat in een week!
Het was hartstikke leuk, alles is mooi egaal geworden. Geen strepen op de plafond en muren en gisteren had ik 4 deuren gedaan. Ik had ook het een en ander afgetaped, dus ik moet nog zien of ik binnen de lijntjes heb gekleurd. Maar het zag er goed uit.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:05 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
En?
Vond je het leuk?
Is het leuk geworden?![]()
Ja ik duim zeker meis!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:49 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk! Ik ga zeker voor je duimen!
Duim je dan ook voor mij? Morgen om 13.15 gaan we dat huis bekijken!en nu maar hopen dat stinkie het net zo leuk vindt als ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |