Als je Het Zelf Doet wel volgens mij...quote:Op maandag 2 mei 2005 01:56 schreef LostFormat het volgende:
Ik weiger consequent en pertinent om te klussen. Mag ik hier nu wel posten?
In bepaalde huwelijken kan alles.quote:Op maandag 2 mei 2005 01:59 schreef Kanjer het volgende:
Wie koopt er dan ook een groen bankstel??
Dat is vragen om ( klus ) problemen.
Je avatar.quote:
Je hebt er zin in, dat zie ik zo.quote:Op maandag 2 mei 2005 02:01 schreef GenesiZ het volgende:
Morgen (vandaag) ga ik een stukje muur verven in de gang, en een ombouw om de gangradiator maken. jippie![]()
En volgens mij zie je er tegen op!quote:Op maandag 2 mei 2005 02:01 schreef GenesiZ het volgende:
Morgen (vandaag) ga ik een stukje muur verven in de gang, en een ombouw om de gangradiator maken. jippie![]()
Ben je vrij? Mag jij het komen doen. Ik geef de kwast wel aan.quote:Op maandag 2 mei 2005 02:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En volgens mij zie je er tegen op!Waarom? Best leuk toch?
![]()
Uit dat topic:quote:
quote:De mod is al bekend, je ziet morgenavond wel wie het wordt
Daar is alweer een slotje opgeklust.quote:
Sorry, heb al verkeringquote:Op maandag 2 mei 2005 02:04 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Ben je vrij? Mag jij het komen doen. Ik geef de kwast wel aan.
Het is overzichtelijker als alle kneuzen hier zitten. Gevangen in een sub-forumpje, een eigen biotoopje.quote:Op maandag 2 mei 2005 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Daar is alweer een slotje opgeklust.
Waarom moet hier een subforum voor komen, al die kneutertopics kunnen toch gewoon in General Chat of Lifestyle
Lifestyle zie ik meer als mode-forum en waar je je huis mee inrichtquote:Op maandag 2 mei 2005 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom moet hier een subforum voor komen, al die kneutertopics kunnen toch gewoon in General Chat of Lifestyle
Post dit kuttopic effe vol dan.quote:Op maandag 2 mei 2005 02:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is overzichtelijker als alle kneuzen hier zitten. Gevangen in een sub-forumpje, een eigen biotoopje.
Dan vallen we er verder geen andere wél coole Fok!kers mee lastig.
Had er dan sowieso niet in gepost, oentjequote:Op maandag 2 mei 2005 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Post dit kuttopic effe vol dan.
Ben ik het kwijt uit mijn AT.![]()
ik vrees voor je dat dat nog wel even kan durenquote:Op maandag 2 mei 2005 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Dan haal je dit forum uit je at en je indexquote:Op maandag 2 mei 2005 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Hup! Vort! Snel!quote:Op maandag 2 mei 2005 02:23 schreef Kluupkluup het volgende:
ik vrees voor je dat dat nog wel even kan duren
Pleur op, ga Tink maar commanderen ofzo.quote:Op maandag 2 mei 2005 02:23 schreef Havoc het volgende:
Dan haal je dit forum uit je at en je index.
Lees MED eens wat vaker danquote:
Ik ben eigenlijk al een uur van plan m'n bed in te klussenquote:Op maandag 2 mei 2005 02:26 schreef DaMook het volgende:
Na al dat (niet) klussen heb ik honger gekregen, alleen nu heb ik het probleem dat ik mijn chessechickenburger al op heb en mijn 2 pizza punten ook
. Wie klust er even nog iets anders voor me in elkaar
.
Daar kan ik niet posten, dus dat staat niet in mijn AT.quote:
Jup dat is meestal wel de gang van zaken. Maar geen vast staan feitquote:Op maandag 2 mei 2005 02:27 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Lees MED eens wat vaker dan
Als het een succes wordt mag ie blijven, toch?!, toch?!![]()
Ik ben het de komende 1,5 uur van plan om nog wat bier naar binnen te werken zoals een echte klusjesman betaamtquote:Op maandag 2 mei 2005 02:28 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk al een uur van plan m'n bed in te klussen![]()
Ik wilde m'n brix topic ook gewoon in GC of Lif posten maar kreeg meteen gejengel dat het in het klusforum moest.quote:Op maandag 2 mei 2005 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
'Klussen' klinkt wel een beetje deprimerent.. alsof je 'werkt'..quote:Op maandag 2 mei 2005 02:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik wilde m'n brix topic ook gewoon in GC of Lif posten maar kreeg meteen gejengel dat het in het klusforum moest.
HEB HELEMAAL GEEN ZIN MEER OM TE KLUSSEN
Terwijl het de helft van de tijd natuurlijk het tevreden kijken naar je bouwwerk is met een biertje in de handquote:Op maandag 2 mei 2005 02:33 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
'Klussen' klinkt wel een beetje deprimerent.. alsof je 'werkt'..
Dat is idd wel het handigstequote:Op maandag 2 mei 2005 02:35 schreef APK het volgende:
EN GATEN IN DE MUREN VULLEN WE GEWOON MET TANDPASTA OF KAUWGOM, JAH!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |