Bedoel je Hammerrite?quote:Op maandag 2 mei 2005 00:06 schreef Logitik het volgende:
Ik weet dat er spuitbussen bestaan die je zo over roest kan spuiten. Maar ik ben de naam kwijt ! Iemand.. ?
gheghe succes, vind het heel moedig van jequote:Op maandag 2 mei 2005 13:53 schreef -Carioca- het volgende:
Op mijn Gazelle van 13 jaar zit een Sturmey Archer drieversnellings-en remnaaf. Nou trapte ik laatst die hele versnelling naar de donder (vastzittende versnelling, heel veel gekraak). Nou heb ik inmiddels een nieuw achterwiel kunnen regelen, en wil die oude naaf reviseren. Via google vond ik al een basishandleiding hoe dat te doen, maar zijn er hier meer die zo´n revisie wel eens gedaan hebben?
Ik heb toch al een ander wiel, dus geen haast. En veel kapotter kan het niet, alleen maar beterquote:Op maandag 2 mei 2005 14:15 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
gheghe succes, vind het heel moedig van je![]()
![]()
Dat is het zou er wel eerst de lose roest of borstelen met een staalborstelquote:
gewoon zo mooi mogelijk opschuren. hammerite kan wel over roest, maar het resultaat is gewoon mooier als er zo veel mogelijk roest verwijderd isquote:Op maandag 2 mei 2005 21:34 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat is het zou er wel eerst de lose roest of borstelen met een staalborstel
In Handigheidjes, tips en trucs! heb ik een aantal handigheidjes met schroeven en roest zien staan.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:59 schreef Lempicka het volgende:
Ik wil graag het achterwiel van mijn fiets vervangen. maar de bouten zijn zo erg doorgeroest dat ik ze niet los krijg, is er iets (ja, cola al gebrobeerd) waarmee ik ze toch nog los zou kunnen krijgen?
Veel geweld en je gewicht op die steeksleutel zetten? En natuurlijk die bouten eerst volspuiten met IMAL. en dan een tijdje in laten trekken.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:59 schreef Lempicka het volgende:
Ik wil graag het achterwiel van mijn fiets vervangen. maar de bouten zijn zo erg doorgeroest dat ik ze niet los krijg, is er iets (ja, cola al gebrobeerd) waarmee ik ze toch nog los zou kunnen krijgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |