Ach gut, wat is er, vertel het eens tegen ome wonderer...quote:
OME?quote:Op maandag 2 mei 2005 00:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ach gut, wat is er, vertel het eens tegen ome wonderer...
Ik moet nog even afkicken van die droomquote:
Laten we het er gezellig NIET over hebben, ok?quote:Op maandag 2 mei 2005 00:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ach gut, wat is er, vertel het eens tegen ome wonderer...
OK t is je vergevenquote:Op maandag 2 mei 2005 00:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moet nog even afkicken van die droom![]()
Als je van plan bent om van geslacht te veranderen, post het dan hier NIET aub.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moet nog even afkicken van die droom![]()
Als je wil praten... ik kan je mijn MSN wel geven...quote:Op maandag 2 mei 2005 00:36 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Laten we het er gezellig NIET over hebben, ok?
Wat is jullie favoriete muziek?
Als ik van geslacht zou veranderen, zou ik noch een travo, noch een shemale, noch een gothic zijn, dus wat is je punt?quote:Op maandag 2 mei 2005 00:38 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Als je van plan bent om van geslacht te veranderen, post het dan hier NIET aub.
Er zijn een paar groepen mensen waar ik niet tegen kan.
Namelijk: travo's, shemales en gothics![]()
Wat ben je danquote:Op maandag 2 mei 2005 00:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ik van geslacht zou veranderen, zou ik noch een travo, noch een shemale, noch een gothic zijn, dus wat is je punt?
Een transseksueel.quote:
Ik WIL er wel over praten, maar (sorry) niet met jou.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:38 schreef wonderer het volgende:
Als je wil praten... ik kan je mijn MSN wel geven...
Fair enoughquote:Op maandag 2 mei 2005 00:46 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ik WIL er wel over praten, maar (sorry) niet met jou.
Een transseksueel is toch hetzelfde als een shemale?quote:Op maandag 2 mei 2005 00:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een transseksueel.
Maar dat ben ik niet. Ik had als jongen geboren moeten worden, da's alles.
Nee, een shemale is (voor zover ik weet) een man die borsten heeft laten implanteren. Kweenie of dat is omdat ie daarop geilt of omdat ie de tweede operatie niet kan betalen... maar goed. Dat kan ik dus sowieso al nooit worden.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:48 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Een transseksueel is toch hetzelfde als een shemale?
Laat maar, ik wil het niet weten.
Ooh, heel verschillend:quote:
Precies. De generatie van tegenwoordig houdt van Pop.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ooh, heel verschillend:
Punkrock a la Simple Plan vind k erg goed
maar ik ben ook een total POP addict:
Sugababes, Kylie en bijna alle engelse pop.
Ook singer/songwriters zoals Lucie Silvas, Natasha + Dan Bedingfield mag ik er graag...
pff de generatie is een groot woord...meeste tegenwoordig is urbanquote:Op maandag 2 mei 2005 01:01 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Precies. De generatie van tegenwoordig houdt van Pop.
Ik ook af en toe. Maar ik luister vooral naar Dance. Dat motiveert mij.
Dat had ik met QaFquote:Op maandag 2 mei 2005 01:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Godver..nu heb ik CSI NY 1 t/m 16 en 18 t/m 20 binnen... tot aan 17 heb k gezien, maar 17 is nog niet binnen en weiger ik dus 18 en de rest te kijken
83.3 % dat word dus pas morgenochtendquote:Op maandag 2 mei 2005 01:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat had ik met QaFKlote is dat.
Succes ermee.
quote:
nee..quote:
Ik vergeet ze toch altijdquote:Op maandag 2 mei 2005 02:55 schreef wonderer het volgende:
Als je niet slaapt kun je ook niet fijn dromen...
Bij t wakker worden alquote:Op maandag 2 mei 2005 02:58 schreef wonderer het volgende:
Zonde. Moet je ze opschrijven.
Vertellen tegen je bedpartner?quote:
Mn kussen onthoud ze ook niet ben k bangquote:
ik weet ze al niet meer als ik wakker wordquote:Op maandag 2 mei 2005 02:58 schreef wonderer het volgende:
Zonde. Moet je ze opschrijven.
Same here hahaquote:Op maandag 2 mei 2005 03:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik weet ze al niet meer als ik wakker word
mwjah of k moet al een x wakker zijn geweest,en weer in gedommeld zijn..dan beleef k ze soms wel echt...quote:
Ja, snooze is geweldig. Vreemd hoe je hele avonturen kan beleven in maar 9 minutenquote:Op maandag 2 mei 2005 03:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
mwjah of k moet al een x wakker zijn geweest,en weer in gedommeld zijn..dan beleef k ze soms wel echt...
Helemaal waarquote:Op maandag 2 mei 2005 03:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, snooze is geweldig. Vreemd hoe je hele avonturen kan beleven in maar 9 minuten
Ik onthou ook niet alles hoor. Maar genoeg voor leuke verhalen. Hoewel ik sommige het liefst weer zou vergeten, maar dat is de prijs, hè...
Die groepsverkrachting tot de dood erop volgde wil ik liever vergeten (toeschouwer, gelukkig). De kreten waarmee die man om zijn moeder riep, zingen nou nog door mijn hoofdquote:
riiight/./....quote:Op maandag 2 mei 2005 03:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die groepsverkrachting tot de dood erop volgde wil ik liever vergeten (toeschouwer, gelukkig). De kreten waarmee die man om zijn moeder riep, zingen nou nog door mijn hoofd
hahah word je oud of ik?quote:Op maandag 2 mei 2005 03:29 schreef wizarddragon het volgende:
Hehhe de tijden dat ik als laatste naar bed ging zijn echt voorbij hier![]()
Truste peepz..
peace & respect![]()
Naja t scheelt niet veel want ik ga ookquote:
Veel succesquote:Op maandag 2 mei 2005 03:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja t scheelt niet veel want ik ga ook![]()
Moet morgen nog een heel powerpoint dingin elkaar flunsen denk
Trustequote:Op maandag 2 mei 2005 03:37 schreef creno het volgende:
hallooooo
ik ben weer thuis ! en ik duik meteen mijn bedje in !
fijne nacht allemaal
Ik wil je riemencollectie weleens zien hoor....quote:Op maandag 2 mei 2005 03:34 schreef Excess_All het volgende:
[..]
oh wat een leuke riem, die heb ik in het bruin![]()
*koffie slurp*quote:***************************************
WARMTE WORDT VANDAAG VERDREVEN
Gisteren werd in het zuiden van ons
land de tropische 30 graden bereikt.
Vandaag al wordt de warmte verdreven en
later in de week wordt het zelfs vrij
koel met een temperatuur van 12 -C.
Vandaag kan het in het oosten van het
land nog 25 -C worden.Eerst is er nog
wat zon,maar al snel trekken van het
zuidwesten uit enkele (onweers)buien
over het land,mogelijk met hagel.
Na vandaag blijft het erg wisselvallig.
En daarbij doet de temperatuur dus een
flinke stap terug.
was dat zo rond een uur of 2????quote:Op maandag 2 mei 2005 08:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Goedemorgen
Ik haat het als je 's nachts gebeld wordt en je weet niet wie het is.
Oh ik ben net van mn snot-neus af..3 weken verkouden geweestquote:Op maandag 2 mei 2005 12:41 schreef Jerruh het volgende:
zo, morgen tentamen, en god wat een goed weekend!
alleen vanochtend kwam er wel errug veel snot uit mijn neus
ik maar 1dag echt, maar door de diepe dreunen van het technofeest kwam alles losquote:Op maandag 2 mei 2005 12:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh ik ben net van mn snot-neus af..3 weken verkouden geweest
och komt goed haha, is mijn laatste vak van de bachelorquote:Op maandag 2 mei 2005 12:43 schreef Dark_Killah het volgende:
Succes morgen Jerruh.
Oh relaxed..ik heb echt 3 weken lopen snotterenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik maar 1dag echt, maar door de diepe dreunen van het technofeest kwam alles los.
maar vanochtend was het echt enorm, ff mijn neusl flink leeggesnoten met alles wat er nog in zat, dus nu is alles weg hahaha.
gezelligquote:Op maandag 2 mei 2005 12:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bree en Lynette(naja Marcia Cross en Felicity Huffman) hebben lopen bekken op een awardshow
[afbeelding]
Als t goed is heeft RTL Boulevard beelden vanavond..tenminste ik heb t van hun website afquote:Op maandag 2 mei 2005 13:37 schreef Jerruh het volgende:
zoenende vrouwen zijn ook mooi, alleen het ziet er een beetje klunzig uit op die foto...
dan moet je in Lyon gaan werken, daar is het nu zonnig en 29 gradenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:44 schreef Blubberzwijn het volgende:
just another manic monday..
Dat was dus tijdens de GLAAD* Media Awards.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bree en Lynette(naja Marcia Cross en Felicity Huffman) hebben lopen bekken op een awardshow
[afbeelding]
U bekent schuld aan het sturen van een sms zonder naam?quote:
Zonder naam? Dat betekent dus dat ik niet meer in je telefoon sta. Waar ik dus wel vanuit ging.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
U bekent schuld aan het sturen van een sms zonder naam?
(zo ja, dan heb je opzich nog redelijk geluk gehad, ik had het er met een collega over, en de bedoeling was eigenlijk pas rond 4 uur vanacht te bellen)
dat is inmiddels verholpen!quote:Op maandag 2 mei 2005 14:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zonder naam? Dat betekent dus dat ik niet meer in je telefoon sta. Waar ik dus wel vanuit ging.
je staat er zelfs met een Hoofdletter in!quote:Op maandag 2 mei 2005 14:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
en terecht trouwens.
Nou had je me gerust om 4 uur kunnen bellen. Ik was dat nog van je gewend en had mijn toestel daarom op trillen staan.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
je staat er zelfs met een Hoofdletter in!
pure luxealleen merk jij er dan weer weinig van...
nou ff laatste 15 min Peking kijken, en dan maar weer de video voor vanavond (mirror mission) programeren...
tot zo
quote:.....trokken de eersten naar dé feestlocatie om een start te maken aan het traditionele ‘frühshoppen’. Dat is vakjargon voor een gedoogde aanslag op je lever.
Yupquote:Op maandag 2 mei 2005 13:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat was dus tijdens de GLAAD* Media Awards..
* GLAAD (Gay and Lesbian Alliance Against Defamation) is an organization intended to promote and ensure fair, accurate, and inclusive representation of gay and lesbian people and events in the media as a means of eliminating homophobia and discrimination based on gender identity and sexual orientation.
The organization annually hosts the GLAAD Media Awards to honor members of the media who have made a significant difference in promoting equal rights for LGBT people.
ik vond hem al verdacht lang overgaan...quote:Op maandag 2 mei 2005 14:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou had je me gerust om 4 uur kunnen bellen. Ik was dat nog van je gewend en had mijn toestel daarom op trillen staan.
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 mei 2005 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]de 2 desperate houswives zijn ECHT desperate zo te zien
*Sla MacDad knock out* Kappe eens met dat gespring!quote:
Het LEVEN is een speeltuin!quote:Op maandag 2 mei 2005 16:34 schreef Semisane het volgende:
[..]
*Sla MacDad knock out* Kappe eens met dat gespring!Tsk....tis geen speeltuin hiero.
Idd jaquote:Op maandag 2 mei 2005 16:31 schreef Ang3l het volgende:
Ja kun je beter woensdga komen opdraven voor een paar uur DansSalon he
Hmmmmzquote:Op maandag 2 mei 2005 12:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Ik heb al de hele dag pijn in mijn buikquote:Op maandag 2 mei 2005 16:38 schreef Andyvie het volgende:
Ik voel me de hele dag al opgefokt en waarom? Geen idee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |