nat of droog?quote:Op zondag 1 mei 2005 12:13 schreef creno het volgende:ik heb zooo waaa waaa waaa waanzinnig gedroomd !
hard maar droog !quote:
Dat zijn niet de beste...quote:
goed genoeg hoorquote:
Jij bent snel tevreden zeg....quote:
je weet niet wat er na die droom is gebeurd hahahaquote:
Voeg me ffies toe danquote:Op zondag 1 mei 2005 12:36 schreef DennisMoore het volgende:
Die heb ik niet! Stuur 's?
quote:Op zondag 1 mei 2005 12:30 schreef creno het volgende:
ik ga eens even een fotootje van gisterenavond plaatsen !
tja foto laat nog even op zich wachten, is een fotootje van keizerpinguin, kugari-ken en ik, maar de bluetooth werkt hier even niet zoals het moet werken !quote:Op zondag 1 mei 2005 12:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Doet ook maar vertellen over je date met de meneer met de armen..
en ja, inclusief alle gore en vunzige details. Like duh!
Waarom deed je dan zo nerveus ende verlegen gisteravond? He? Nou? Hmm? Hoe zit dat?quote:Op zondag 1 mei 2005 12:42 schreef creno het volgende:
[..]
tja foto laat nog even op zich wachten, is een fotootje van keizerpinguin, kugari-ken en ik, maar de bluetooth werkt hier even niet zoals het moet werken !
De date was niet echt een date hoor, we gingen gewoon op stap. Het was heel gezellig !
Nu heb je 'm weggejaagd, met je derdegraads verhoor!quote:Op zondag 1 mei 2005 12:45 schreef beaverhausen het volgende:
Waarom deed je dan zo nerveus ende verlegen gisteravond? He? Nou? Hmm? Hoe zit dat?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |