quote:Op maandag 2 mei 2005 00:21 schreef Dagobert het volgende:
De echte doe-het-zelvert kan niet zonder de frituur
inclusief deuk van vallende onderdelenquote:Op maandag 2 mei 2005 00:21 schreef Dagobert het volgende:
De echte doe-het-zelvert kan niet zonder de frituur
quote:Op maandag 2 mei 2005 00:27 schreef Ruis het volgende:
ik had echt een andere foto van Stinkie verwacht
\quote:Op maandag 2 mei 2005 00:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
dat gereedschap is niet voor dit 'klus' forum bedoeld
hmm als ik hier mijn huis mee had moeten opknappen dan was ik nu nog sago.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:15 schreef stinkie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Boor met assorti boortjes. Onmisbaar bij het betere schuur-verbouw-werk en voor een paar centen bij de Gamma te vinden. Inclusief doppensetje voor de boor
Pfah. Meeste van die zooi is draadloos. Echte mannen gaan voor een 8kg hamerboor.quote:Op maandag 2 mei 2005 01:37 schreef whitebully het volgende:
hmmm net toch maar eff een foto van het electrische gereedschap gemaakt.
[afbeelding]
heb nog wel wat meer maar dit is toch het meest gebruikte
over het algemeen maar niet vragen naar de kwaliteit van daar soort setjes want das neit al te denderendquote:Op maandag 2 mei 2005 00:15 schreef stinkie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Boor met assorti boortjes. Onmisbaar bij het betere schuur-verbouw-werk en voor een paar centen bij de Gamma te vinden. Inclusief doppensetje voor de boor
Verschil tussen pro en klusser, wij mogen die snuitjes niet meer gebruikenquote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 23:41 schreef Brighteyes het volgende:
Er kan natuurlijk altijd een 'pimp hier met je gereedschap-verzameling'-topic geopend worden!
* Brighteyes kan niet wachten tot er iemand zo'n plank laat zien met van die potjes met schroefjes eronderaan!
ik ookquote:Op zondag 1 mei 2005 23:29 schreef Oblivion het volgende:
En verder heb ik veel oud gereedschap van mijn opa...![]()
Daar was ik dus ook bang voor toen ik het kocht, maar er is nog niks gesneuveld in de strijd (op imiddels wat ontbrekende zaken na dan)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:39 schreef kaashema het volgende:
[..]
over het algemeen maar niet vragen naar de kwaliteit van daar soort setjes want das neit al te denderend![]()
Wij boren de gaten altijd met zo'n machinequote:Op donderdag 5 mei 2005 18:45 schreef _Arthur het volgende:
Niet weg te denken bij de klussert:
De diamantboor, water gekoelt en water gekoelde slipkoppeling:
[afbeelding]
(Boor is voor 50mm gaten van ~40cm diep).
Krijg je dit soort gaten mee:
[afbeelding]
Ik hoop niet dat je dat soort dingen in je huis gebruiktquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:54 schreef Cavemania het volgende:
[..]
Wij boren de gaten altijd met zo'n machine
[afbeelding]
Krijg je dit soort gaten mee:
[afbeelding]
Ik heb een zaag geerfd van mijn opa. Hij heeft hem zelf gemaakt en zijn initialen staan er in. Heel blij meequote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:53 schreef TimberWolf het volgende:
Ik moet er bij zeggen dat ik nog al wat gereedschap van wijlen mijn pa geerfd hebIk denk tenminste de helft van het gereedschapsbord.
Heey die ken ik, heb hem hier ook liggen, superhandig voor kleine dingen. Zoals een PC oidquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:20 schreef Oblivion het volgende:
WOW, ziet er goed uit, Timberwolf!!!![]()
![]()
Kijk mijn poepsie nou...![]()
[afbeelding]
Met een lichtje...![]()
[afbeelding]Stoer he?
die heb ik ook, was na 12 schroeven al afgebrand, nu dus dood. Doet me er aan denken, zal Bosch eens vragen om een nieuwequote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:20 schreef Oblivion het volgende:
WOW, ziet er goed uit, Timberwolf!!!![]()
![]()
Kijk mijn poepsie nou...![]()
[afbeelding]
Met een lichtje...![]()
[afbeelding]Stoer he?
Denk dat niemand z'n shit wil pimpenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:51 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Zo netjes opgeruimd ook allemaal.
hoort daar geen halve meter zooi bovenop te liggen?![]()
Ligt er soms ook, maar als ik dan FF geen projekt heb ruim op, en maak ik een foto, die kan ik dan weer hier spammenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:51 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Zo netjes opgeruimd ook allemaal.
hoort daar geen halve meter zooi bovenop te liggen?![]()
Eens. De laatste keer dat ik mijn Sandstorm uitleende kwam ie stuk en helemaal vies terugquote:Op zondag 15 mei 2005 01:47 schreef Sounddragon het volgende:
Eén tip : NIET uitlenen die spullen ! ! ! ! Doe ik echt nooit, dan ga ik het wel FF bij desbetreffende persoon persoonlijk fiksen![]()
Als mijn gereedschap werkt, zit ik eraan vast iig
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:50 schreef NiGeLaToR het volgende:
Sounddragon is hierbij genomineerd voor meest l33t3 klusser, maar hij heeft een kaper als FordXRRS op de kust
Spullen zijn erg duur, ben dus al blij met m'n schroevendraaier en scheiden set gereedschap.
Waar kopen jullie je spullen goedkoop in?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |