mét wandhouderquote:Op zondag 1 mei 2005 23:20 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk topic!
Zal ik dan ook maar even voor de heren?
[afbeelding]
en wat kan het (behalve waarschijnlijk een poellie (?) trekken )quote:Op zondag 1 mei 2005 23:23 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]
Omdat een gereedschapkist niet compleet is zonder poelietrekker.
Een poelietrekker is en gereedschap waarmee flenzen, lagers en koppelingen van een as gehaald kunnen wordenquote:Op zondag 1 mei 2005 23:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
en wat kan het (behalve waarschijnlijk een poellie (?) trekken )
erm daar ben ik nog niet over uit .. maar toch is een drevel wel groots toch !quote:Op zondag 1 mei 2005 23:26 schreef Cynic het volgende:
Moet het gereedschap groot zijn, of slaat dat op het topic? Want anders vind ik een drevel nou niet bepaald ontopic
quote:Op zondag 1 mei 2005 23:20 schreef Bruce117 het volgende:
Of je gebruikt een snelschroefautomaat i.p.v. een schroevendraaier, wordt je ook minder moe.
[afbeelding]
quote:
Die ken ik wel hoorquote:Op zondag 1 mei 2005 23:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Er zijn vast allerhande gereedschappen voor de klussen die bij mensen nog onbekend zijn .
Ik wil beginnen met de drevel
[afbeelding]
dit apparaatje is er handig om spijkers er dieper in te slaan om deze zo mooi weg te werken![]()
nou jullie hebben vast veel betere voorbeelden
Dat is wel zo natuurlijk.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
erm daar ben ik nog niet over uit .. maar toch is een drevel wel groots toch !
quote:
uitleg gaarnequote:Op zondag 1 mei 2005 23:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Mag ik dan ook even introduceren de kettingpons
[afbeelding]
De balhoofdpers
[afbeelding]
En natuurlijk de slijptafel
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |