Jammer dat het niet gelukt is Baris!!!quote:
Idd.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jammer dat het niet gelukt is Baris!!!
gelijkspel tussen 2 van mijn spitsen, dubbele bonus!quote:08-05-2005 Een speler uit je team werd topscorer van een competitie. Je club krijgt 10,000 ¤ als bonus.
08-05-2005 Een speler uit je team werd topscorer van een competitie. Je club krijgt 10,000 ¤ als bonus.
Als Komrad en ik nou eens bij jou komenquote:Op zondag 8 mei 2005 23:20 schreef -Raffie- het volgende:
alle kampioenen en gepromoveerde teams gefeliciteerd. Alle teams die nog een P/D wedstrijd moeten spelen veel succes. Ik blijf nog een jaartje in VII
dat zou wel leuk zijnquote:Op maandag 9 mei 2005 00:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als Komrad en ik nou eens bij jou komen
Vorige wedstrijd had ik Mythisch ( oude stats vind ik nog steeds duidelijk! kan niet wennen aan die stats die in het leven zijn geroepen voor die paar bovenste teams )quote:Op zondag 8 mei 2005 12:13 schreef komrad het volgende:
Tim_G middenvelder zeker? Wat voor MF ratings haal je?
als je bij je instellingen kijkt kan je kiezen hoe je je stats wilt zien. De oude stats zijn:quote:
nee eigenlijk niet. Kwam ik ook pas achter toen ik het gepaste hadquote:Op maandag 9 mei 2005 10:14 schreef DeHovenier het volgende:
o ok. Ik dacht dat ipv 'bovennattuurlijk' een andere synoniem werd verzonnen ofzo
jij ook alquote:Op maandag 9 mei 2005 13:19 schreef DeHovenier het volgende:
Dit is nu mn 2e promotie in mn 2e seizoen
Die speelt WoWquote:Op maandag 9 mei 2005 21:27 schreef The_Hives het volgende:
gefeliciteerd kampioenen. Wat heeft qyn eigenlijk gedaan? Directe promo?
Hij is zelfs niet op skype... Zoals wel meer uit onze fed...quote:Op maandag 9 mei 2005 21:31 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Die speelt WoW
Daarna nooit meer iets van hem vernomen....
Zelfs zn werk zoekt hem al een paar dagen
1e promotie in mijn 2de seizoenquote:Op maandag 9 mei 2005 13:19 schreef DeHovenier het volgende:
Dit is nu mn 2e promotie in mn 2e seizoen
quote:Op maandag 9 mei 2005 21:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jij ook al![]()
Ik heb mijn teamnaam gewijzigd van Moonsquad naar Wurdsje
kan je doen.......alleen blijf je dan de kans houden dat je hem zelf terugkooptquote:Op dinsdag 10 mei 2005 07:47 schreef ArTiC het volgende:
ok..ik heb per ongeluk een speler op de TL gezet voor veel te weinig
wat kan ik doen? zelf een bod doen van het bedrag wat ik wil?
quote:Op maandag 9 mei 2005 21:31 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Die speelt WoW
Daarna nooit meer iets van hem vernomen....
Zelfs zn werk zoekt hem al een paar dagen
Qyn... je gaat eraan... dat spel vreet je op.... iedereen die het is gaan spelen, heeft al zijn taken voor dat ie begon met spelen verwaarloosd. Clans vallen uit elkaar omdat mensen WoW gaan spelen. Mensen verdwijnen gewoon in dat spel... stop er alsjeblieft meequote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:35 schreef qyn het volgende:
[..]
Een substantieel gedeelte van m'n tijd wordt wel verzwelgd jah door dat spel... Nu even kijken of ik vandaag ook nog vrij kan hebben..
Maar goed; whoo hoo! Heb niet gemotst tegen de kampioen van vorig seizoen, ivm PD gewoon PIC gespeeld. Had niet verwacht dat ik zou winnen, hoefde ook niet, want 5 punten voor op de nummer 2. In de eerste helft stond ik echter al 4-0 voor. Wat wel 4-2 werd in de tweede helft, maar dat is door conditie, enzo.
En de tegenstander in de PD ziet eruit alsof hij te verslaan is. Alleen de divisie waar ik heen zou gaan zal zwaar worden. Fikse middenvelden enzo.
Ben benieuwd..
stop je team vol met negersquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:31 schreef Mokkaboon het volgende:
als er nog nuttige tips zijn hoor ik ze graag![]()
Niks mis met de transfermarkt hoor! Er zijn gewoon weinig mensen die geld uitgeven aan een vleugelspeler zonder bijstats. Een vleugelspeler bij mij moet minimaal ook matig of redelijk positiespel hebben zodat hij daarin ook groeit en passen op redelijk is ook een must. Spelers met alleen vleugelspel presteren nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:09 schreef ASSpirine het volgende:
bah, vleugelspeler niet verkocht
wat is er toch mis met de transfermarkt
mijn technische 19 jarige uitmuntende vleugel zonder bijstats voor 750 k...
nog een keer proberen maar dan op 700 k
Kheb gisteravond een 18 jarige formidabel + goed passen voor 765k verkocht en een 19 jarige formidabel zonder bijstats vor 320k, dus mijn avond was goedquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:09 schreef ASSpirine het volgende:
bah, vleugelspeler niet verkocht
wat is er toch mis met de transfermarkt
mijn technische 19 jarige uitmuntende vleugel zonder bijstats voor 750 k...
nog een keer proberen maar dan op 700 k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |