Jammer dat het niet gelukt is Baris!!!quote:
Idd.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jammer dat het niet gelukt is Baris!!!
gelijkspel tussen 2 van mijn spitsen, dubbele bonus!quote:08-05-2005 Een speler uit je team werd topscorer van een competitie. Je club krijgt 10,000 ¤ als bonus.
08-05-2005 Een speler uit je team werd topscorer van een competitie. Je club krijgt 10,000 ¤ als bonus.
Als Komrad en ik nou eens bij jou komenquote:Op zondag 8 mei 2005 23:20 schreef -Raffie- het volgende:
alle kampioenen en gepromoveerde teams gefeliciteerd. Alle teams die nog een P/D wedstrijd moeten spelen veel succes. Ik blijf nog een jaartje in VII
dat zou wel leuk zijnquote:Op maandag 9 mei 2005 00:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als Komrad en ik nou eens bij jou komen
Vorige wedstrijd had ik Mythisch ( oude stats vind ik nog steeds duidelijk! kan niet wennen aan die stats die in het leven zijn geroepen voor die paar bovenste teams )quote:Op zondag 8 mei 2005 12:13 schreef komrad het volgende:
Tim_G middenvelder zeker? Wat voor MF ratings haal je?
als je bij je instellingen kijkt kan je kiezen hoe je je stats wilt zien. De oude stats zijn:quote:
nee eigenlijk niet. Kwam ik ook pas achter toen ik het gepaste hadquote:Op maandag 9 mei 2005 10:14 schreef DeHovenier het volgende:
o ok. Ik dacht dat ipv 'bovennattuurlijk' een andere synoniem werd verzonnen ofzo
jij ook alquote:Op maandag 9 mei 2005 13:19 schreef DeHovenier het volgende:
Dit is nu mn 2e promotie in mn 2e seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |