18 mei dusquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:02 schreef pekel het volgende:
Is de Fok!Cup finale woensdag 11 mei, of 18 mei?
kansloosquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:10 schreef sir_daIord het volgende:
hofdr, wat is WoW tof...
Ik ben er maar druk mee... Hoe kom ik ooit aan een sociaal leven?
Maar goed... een van mijn laatste posts hier...
Ik voel me een soort Co en krijg niet de waardering waar ik recht op heb. Nee geintje, ik stop wel met hattrick. Een maat van me neemt mn team over
Later... ff WoW spelen!
Vandaag laatste wedstrijd van het seizoen, heb nog een minieme kans om kampioen te worden. Nummer 1 moet tegen de nummer laatst, ik tegen de nummer 3.quote:Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 120
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Forza Fiasco
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
voor mij idem.... alleen ik heb voor het eerst een speler met een TSI boven de 80.000quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:56 schreef One_conundrum het volgende:
kut update. Enige noemenswaardige is dat ik voor het eerst 2 spelers boven de 8000 tsi heb
Hoezo? ik tel nu per miljoen.... gaat trouwens wel steeds sneller... en kom steeds dichterbij de 10 miljoen.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:30 schreef Grumpey het volgende:
voor het eerst een speler boven de 8000? wat is dat voor rare grens? Niet echt logische grens in mijn ogen
Ik schrijf wel eens wat transfers op, en de meeste 19 jarige uitstekend/goed gaan er voor rond de 4 ton uit, de 1 wat minder, de ander wat meer, maar ik denk dat dat wel een aardige richtprijs is. Matig conditie is ook prettig natuurlijkquote:Op zondag 8 mei 2005 11:27 schreef Jonks het volgende:
mijn YP,
mijn eerste goed yp
mijn eerste uitstekend yp
mijn eerste yp met een tsi meer dan 600
alles in een!:
Mathieu Vreeburg
TSI = 1 810, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Jammer van zijn leeftijd, komt vanavond op de list en zal meespelen in mijn friendly! yeuh!
JJ, Assprine, wat kan zo een opleveren btw?
Mijn jeugd staat al het hele seizoen op uitstekend maar tis elke week weer een teleurstelling, alleen in de 2e week uitstekend kwam er iets verkoopbaars voor meer dan 3 ton uit, verder alles ontslagen geloof ik, op een enkele 50.000 euro verkoop naquote:Op zondag 8 mei 2005 15:04 schreef ASSpirine het volgende:
18 jaar TSI 140
beter dan de meesten hier
vandaag is mijn jeugd naar redelijk gegaan
ssssstquote:Op zondag 8 mei 2005 15:23 schreef JJHelder het volgende:
[..]
Mijn jeugd staat al het hele seizoen op uitstekend maar tis elke week weer een teleurstelling, alleen in de 2e week uitstekend kwam er iets verkoopbaars voor meer dan 3 ton uit, verder alles ontslagen geloof ik, op een enkele 50.000 euro verkoop na
quote:
je krijgt vrijstelling van mequote:Op zondag 8 mei 2005 16:48 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Het is dat ik niet meer mag kicken}:|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |