Een -300. De -400's van Delta vliegen de Atlantische Oceaan niet overquote:http://www.kygo.com/home/features_best_seats.html -> die vertelt dat bij een 767-400 de stoel 34A het beste is. Maar ik kan nergens terugvinden of er nu met een -300 of een -400 wordt gevlogen, dus dat zie ik woensdag wel....
Ja, dan mag het zeker. Wacht gewoon totdat iedereen geboard is, en zie dan of je ergens anders kunt gaan zitten.quote:Nope, heb geen e-ticket helaas. Ach, we zien wel. Is het toegestaan om ergens anders te gaan zitten trouwens, als er voldoende plek vrij is?
Mjah je krijgt zo'n voucher ding die je inlevert bij de check-in. Daarmee krijg je dan een boarding pass. Ik vind alleen zo'n a4tje nogal jammer omdat er dan later in het fotoboek niks meer in te plakken valt.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:45 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Je hoeft toch alleen maar je paspoort mee te nemen? Of heb ik het verkeerd begrepen?
Vorig jaar had ik namelijk nog een paper-ticket.
ik ben het niet met je eensquote:Op maandag 16 mei 2005 17:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mjah je krijgt zo'n voucher ding die je inlevert bij de check-in. Daarmee krijg je dan een boarding pass. Ik vind alleen zo'n a4tje nogal jammer omdat er dan later in het fotoboek niks meer in te plakken valt. [afbeelding]
tikfoutjequote:
Oki..quote:Op maandag 16 mei 2005 19:04 schreef komrad het volgende:
[..]
tikfoutje
ik bedoelde dat ik het wel met je eens was
dan ga je alleen.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:26 schreef komrad het volgende:
ik wil dus nog naar NYC dit jaar maar niemand die tijd en geld heeft om mee te gaan.
neeuh. Ik ben er al 2x geweest en dat was erg kicken, maar wel samen met tenminste 1 ander iemand. Ik ben niet zo'n ik ga alleen op vakantie ganger. Ik wacht liever tot volgend jaar om dan weer met een paar vrienden te gaan dan dat ik nu in mijn eentje daar naartoe te gaan. Ik ga dan liever dit jaar low budget met vrienden en volgend jaar met vrienden brassen daarquote:
Als je meewil, mag je mee.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:16 schreef komrad het volgende:
is dat een hint jaguarized?
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:24 schreef komrad het volgende:
sorry jaguarized ik ga tochn liever volgend jaar en dit jaar met wat vrienden low budget. Trouwens is nog niets zeker hoor.
Als ik je nu ook irl zou kennen lag het anders maar ik ga niet zo maar met iemand die ik amper ken op vakantie, sorry
dat moet je zelf beslissen. NY is eigenlijk vrij duaal, you love it of you hate it. I love itquote:Op maandag 16 mei 2005 20:32 schreef _wie het volgende:
Ik ga ook eindelijk naar NYC. 31 augustus - 12 sept. 2 dagen NYC --->USopen, weekend in Toronto, dan 3 dagen nog geen idee en vanaf donderdag-maandag weer in NYC. Misschien in de 3 dagen waar ik nog geen plan voor heb Wachington bezoeken, misschien iemand nog andere suggesties?
Zijn ruim 4 dagen NYC te doen, of zal ik er meer dagen aan vastplakken?
Met vrienden is ook leuk!quote:Op maandag 16 mei 2005 21:27 schreef komrad het volgende:
mooi dus nu zijn er 2 opties
pre vakantie, NY topic meet (ik denk jij, ik, JeroenUS, dizzie enzo)
of optie 2 (en de meest waarschijnlijke) low budget vakantie of iemand die ik ken regelen
Ik ben heel gezellig.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:31 schreef komrad het volgende:
trouwens Jaguarized, waarschijnlijk is het met jou ook erg leuk maar ik wil wat meer zekerheid
Ik verzaak deze zomer want ik ga hoogstwaarschijnlijk 6 weken naar SF.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:27 schreef komrad het volgende:
mooi dus nu zijn er 2 opties
pre vakantie, NY topic meet (ik denk jij, ik, JeroenUS, dizzie enzo)
of optie 2 (en de meest waarschijnlijke) low budget vakantie of iemand die ik ken regelen
afvalligequote:Op maandag 16 mei 2005 21:39 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Ik verzaak deze zomer want ik ga hoogstwaarschijnlijk 6 weken naar SF.![]()
weekje NY aan plakke moet kunnen toch.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:39 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Ik verzaak deze zomer want ik ga hoogstwaarschijnlijk 6 weken naar SF.![]()
Voor deze trip moet ik al een hoop reserves aanspreken dus het zit er waarschijnlijk niet inquote:
ga je daar werken of 6 weken helemaal vrij?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:43 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Voor deze trip moet ik al een hoop reserves aanspreken dus het zit er waarschijnlijk niet in![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:43 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Voor deze trip moet ik al een hoop reserves aanspreken dus het zit er waarschijnlijk niet in![]()
Summer School aan University of California, Berkeley. Gewoon 6 weken studeren en ECTS oppikken. Ik kan daar mooi twee vakken afsluiten en tegelijk van de omgeving genieten want ik heb maar 4 dagen les.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:43 schreef komrad het volgende:
[..]
ga je daar werken of 6 weken helemaal vrij?
jij gaat dik lappen om te kunnen studeren, je doet iets niet goed JeroenUSquote:Op maandag 16 mei 2005 21:48 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Summer School aan University of California, Berkeley. Gewoon 6 weken studeren en ECTS oppikken. Ik kan daar mooi twee vakken afsluiten en tegelijk van de omgeving genieten want ik heb maar 4 dagen les.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |