Ik bedoelde Zyban-pillen. Nicotinepillen zou ik zelf niet zo snel doen. Het lijkt me zo 'uitstel van executie'. Maargoed, als het werkt voor sommigen is dat hartstikke goed natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:49 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer gestopt met pillen, nou ja zuigtabletten. Ik vond het vreselijk. Elke keer als ik er een innam kreeg ik enorme last van boeren en hikken en kreeg ik enorme hartkloppingen. Dan had ik weliswaar geen zin in een sigaret, maar voelde ik me zo kut dat het nu niet echt fijn was allemaal.
Mijn twee meest succesvolle pogingen vooralsnog zijn gebaseerd op enkel wilskracht.![]()
Dit weekend was ik voor het eerst weer even op vakantie in Barcelona sinds ik ben gestopt en dat was wel het moeilijkste tot nu toe. Ik betrapte mezelf toch weer op de gedachte dat 'alleen roken op vakanties best kan'. Gelukkig heb ik het niet gedaan.![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:49 schreef KonnieKipke het volgende:
[afbeelding]
Wat een gejank dit topic.
Je kan roken ook zien als een delicatesse. Zo rook ik 4-5 sigaretten per week, en dan alleen nog in het weekend na het eten of bij de whiskey.
Verslaafd? Nee! Lekker? Ja!
Hier hetzelfde, bij mij is het ook een pakje per dag of helemaal niks.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik bedoelde Zyban-pillen. Nicotinepillen zou ik zelf niet zo snel doen. Het lijkt me zo 'uitstel van executie'. Maargoed, als het werkt voor sommigen is dat hartstikke goed natuurlijk.
En die gedachte waar je je op betrapte herken ik zeer. Wat me nu helpt is dat ik al zó vaak weer ben begonnen na 'een paar sigaretjes' dat ik nu weet dat het, bij mij althans, niet werkt. Of niet roken, óf als een schoorsteen roken is het bij mij
Nooit last gehad van 'enorme bijwerkingen' en zelfs niet van kleine bijwerkingen. Ten eerste is kritiek op een goed anti-roken-middel te verwachten door partijen die daar niet zo van gediend zijn. Ten tweede wil je niet weten welke vermeende bijwerkingen een willekeurige keeltablet heeft.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:54 schreef LuQas het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, bij mij is het ook een pakje per dag of helemaal niks.
Hoe is die zyban bevallen? Het is toch van origine een anti-depressivum met enorme bijwerkingen enzo?
Nou wat heerlijk voor je! Ik kan het niet. Maar ik gun het je van hartequote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:49 schreef KonnieKipke het volgende:
[afbeelding]
Je kan roken ook zien als een delicatesse. Zo rook ik 4-5 sigaretten per week, en dan alleen nog in het weekend na het eten of bij de whiskey.
Knuppel, dat is precies dezelfde naiviteit die ik had voordat ik verslaafd raaktequote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:49 schreef KonnieKipke het volgende:
[afbeelding]
Ik ga zo al 7 jaar om met roken, waarvan 2 jaar een half jaar geen peuk aangeraakt.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Knuppel, dat is precies dezelfde naiviteit die ik had voordat ik verslaafd raakte![]()
Neeee!!!!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben 5,5 jaar gestopt. Heb soms nog wel momenten dat ik zin had in een sigaretje.
En nu, out of the blue, loop ik al 2 weken te vechten. Ik wee tniet of ik het ga redden hoor...ik heb er zooon zin in
Ja. dat vind ik nou ookquote:Op zondag 12 juni 2005 01:17 schreef anoukforza het volgende:
Alle mensen die gestopt zijn zijn toppers
Vanaf volgende week doe ik met je mee!quote:Op zondag 1 mei 2005 21:46 schreef Sirr het volgende:
Ben dan wel niet zo actiefmaar vanaf morgen stop ik er ook mee...
Nog 2 peuken en dan is me pakkie op. En ik verdom het om een nieuwe te kopen.
Heb over 2 maanden een keuring voor me nieuwe beroep, en ze letten vooral op me longen (moet ook foto's laten maken) weet ik gelijk hoe het eraan toe is. Dus een mooier moment om te stoppen is er niet.
quote:Two months, two days, 5 hours, 27 minutes and 31 seconds. 1580 cigarettes not smoked, saving ¤ 290,21. Life saved: 5 days, 11 hours, 40 minutes.
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:33 schreef Herkauwer het volgende:
Brennie en Duderinnetje pas maar op! Ik ga jullie inhalen![]()
[..]
Nice, gaat het lekker?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:45 schreef Litso het volgende:
Hier ook, 12 dagen en 18 uur gestopt.
(na de examens laatste peuk gerookt)
Volwassen!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:08 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb trouwens weleens heel stoer in deze reeks aangekondigd dat ik ging stoppen. Drie dagen later begon ik weer en heb ik snel mijn posts weggepleurt en de OP aangepast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |