abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 mei 2005 @ 17:09:14 #1
8372 Bastard
Persona non grata
pi_26643842
Ja inderdaad.. gooi maar dicht.

Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar voor-games.fok was het allemaal leuker hier.

Topics waren druk, allerlei nieuwtjes kon je vinden, discussies door elkaar. En.. veel meer users per topic.
Nu word ergens op kinderlijke nieuwssite "gamenieuws: gepost, als je zin hebt reageer je er op. Maar struikel niet over de hoeveelheid onnodige reacties als "cool " of " Kan niet wachten" .

Nee, neem dan de oude xbox topics, mijzelf wat beter bekend als xbox liefhebber, daar werd nieuws gepost en gezegd waarom het cool was, of waarom je niet kon wachten. Er werd meer geluld over games, over toekomstige games, over levels, etcetera.
In vergelijking met toen was er ook een grotere diversiteit aan posters, mensen leerde elkaar daar een beetje kennen, nieuwe friends maken voor LIVE. Nu zit er zon beetje dezelfde kliek, altijd klaar voor een goede mening ergens over. Nieuwe mensen denken al snel, "laat maar mijn reaktie, ik ken ze niet".
Laten we wel wezen, het XBOX topic is zo'n beetje dood!

Niet bedoeld als schenenschopperij voor de mensen die zoveel tijd besteden aan games.fok hoor, leuk bedacht verder, je steekt er tijd in enzo.
Maar zeg zelf, die polls bijvoorbeeld.. wie verzint godverdomme die polls?? De meest onzinnige vragen lees je als eerste als je op de site komt, gevolgd door de meeste hersenloze reakties als keuze.
De kleuren.. ja lachen hoor, iedere week heb ik een compleet andere kleurensite, zet uit die rommel! Maak een vertrouwde indruk.. niet dat je denkt.. hee ben ik hier wel eens geweest??

En dan die collums.. als je al de moeite neemt om die merendeel flauwe hersenspinsels te lezen, kom je tot de conclusie dat je niet veel geprikkeld werd. Stuk nietszeggende stukjes! "Kun je tikken? , Weet je iets over games" -"ja" "Oh plemp maar neer dan op games.fok" Sorry hoor, maar daar lijkt het veel op.
Leuk dat iedereen zn mening mag schrijven, maar qua nivo is het een drama!

Dus... conclusie, serieus. Slotje op Games.fok
GAM is lang niet meer zo gezellig of intressant, en daar voor in de plaats een gekke games site.
Benieuwd of ik wat reacties kan triggeren.
The truth was in here.
  zondag 1 mei 2005 @ 17:10:30 #2
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_26643868
Begin bij je zelf zou ik zeggen
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_26643892
vind de nieuwtjes wel aardig en de rest lees ik niet eigenlijk.
  zondag 1 mei 2005 @ 17:11:43 #4
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_26643901
Dit is een open sollicitatie, B?

Maar ik zit me ook wel te verbazen over het lage niveau op G.Fok. Maar ik ben dan ook een techie, ik wil zien hoe mensen zelf games bouwen, consoles repareren en flash carts solderen voor de Vectrex.
  zondag 1 mei 2005 @ 17:13:56 #5
8372 Bastard
Persona non grata
pi_26643957
quote:
Op zondag 1 mei 2005 17:11 schreef Khadgar het volgende:
Dit is een open sollicitatie, B?

Maar ik zit me ook wel te verbazen over het lage niveau op G.Fok. Maar ik ben dan ook een techie, ik wil zien hoe mensen zelf games bouwen, consoles repareren en flash carts solderen voor de Vectrex.
Nee, geen sollicitatie, puur een puntje om wat reacties te ontlokken, kijken wat de mensen denken.
The truth was in here.
pi_26643965
De polls op games.fok.nl zijn inderdaad erg triest.

Verder vind ik games.fok.nl .
pi_26643989
ik ben niet zo'n hardcore gamer, maar het lijkt me idd makkelijker om 1 centraal subfora te hebben
dus misschien GAM wat meer uitbreiden?
-
  zondag 1 mei 2005 @ 17:18:30 #8
8372 Bastard
Persona non grata
pi_26644064
quote:
Op zondag 1 mei 2005 17:14 schreef _Administr8or_ het volgende:
De polls op games.fok.nl zijn inderdaad erg triest.

Verder vind ik games.fok.nl .
Wat is .. het punt dat je op de hoogte bent van nieuws? Of is het om je status te verhogen aan korte reacties?

Het waarom je iets vind, is er uit gehaald nu.
Het topic doorlezen met nieuws, en de reacties er op lezen, daarna zelf je reactie formuleren is toch veel leuker? Beter dan de 20e poster te zijn op een nieuws topic met "ik ook".

Daarbij, persoonlijk trekt me die hele site niet, ik mis dus een hoop nieuws, daar waar ik eerder maar het vertrouwd GAM knopje hoefde te klikken op mn adresbalk, om op de hoogte te zijn.
The truth was in here.
pi_26644118
quote:
Op zondag 1 mei 2005 17:18 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wat is .. het punt dat je op de hoogte bent van nieuws? Of is het om je status te verhogen aan korte reacties?
Het punt dat ik op de hoogte ben van nieuws, reageren (en reacties lezen) doe ik daar nauwelijks.
  zondag 1 mei 2005 @ 17:28:02 #10
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_26644255
Mmmmm.... ben zelf redactie lid geweest... Het begon leuk, maar ik vind mezelf niet goed terug in games.fok. Het is leuk voor een bepaalde doelgroep maar niet voor mij. Kan de review niet serieus nemen en vind het nieuws voornamelijk copy paste werk van de grotere sites.... veel kan je daar niet aan doen want dat doet het gros van de game-sites. Merk wel dat ik de navigatie vind zuigen !

Voor nieuws ga ik naar IGN en Gamespot... de grotere.... voor objectieve reviews lees ik Eurogamer en Edge !

Die polls idd.... zo slecht en WTF is Girl talk

Het enige wat ik lees soms zijn Strol's colums die verrassend goed zijn voor de rest hoeft het van mij ook niet... post liever mijn nieuws op FOK!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_26644287
daarom ben ik ook voor om een bepaald topic hier neer te zetten, maar dan net als in MED, waar nieuws gepost wordt, en vervolgens users NIET op kunnen reageren

die starten dan vanzelf wel een topic op, waar de users uitbundig in kunnen reageren
dus gewoon de modjes met het nieuws door de slotjes heen laten posten zeg maar
-
  zondag 1 mei 2005 @ 17:33:32 #12
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_26644380
Sinds games.fok.nl online is, ben ik hier veel minder. Ik kwam hier meer voor het nieuws, dan voor de discussies, dan is het logisch dat ik hier wat minder te zoeken heb. Wel ben ik het eens, dat games.fok.nl nog in de kinderschoenen staat. Er zou nog een hoop dingen beter kunnen, maar dat komt vanzelf wel met de tijd.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_26644433
Wat misschien een meer realistische oplossing is dan Fok!Games sluiten, is om het beter te integreren met GAM. Met op Fok!Games bijvoorbeeld vaste links naar de belangrijkste reeksen, de tracker van GAM wat prominenter. En met vaker een link naar een topic. En natuurlijk vice versa.
  zondag 1 mei 2005 @ 17:39:39 #14
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_26644488
quote:
Op zondag 1 mei 2005 17:36 schreef YourMaster het volgende:
Wat misschien een meer realistische oplossing is dan Fok!Games sluiten, is om het beter te integreren met GAM. Met op Fok!Games bijvoorbeeld vaste links naar de belangrijkste reeksen, de tracker van GAM wat prominenter. En met vaker een link naar een topic. En natuurlijk vice versa.
Goed punt
  zondag 1 mei 2005 @ 17:42:51 #15
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_26644575
* Sharkdoggie wacht totdat iemand van de crew reageert
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_26644614
Hmmmm ik volg eigenlijk geen van beide. Nieuwe games interresseren mij voor geen meter. De hele games industrie vervalt de laatste jaren in herhaling. Grafisch spectakel moet daarbij het gebrek aan inhoud compenseren. Het Games forum is af en toe nog wel grappig, als er bijvoorbeeld weer eens een Diablo topic boven komt drijven, maar verder?
Voor een doelgroep van 12 tot 17 jarigen zal het allemaal wel leuk zijn, maar ik heb er zelf echt geen boodschap aan, ook al game ik wel al gauw 30-40 uurtjes in de week.
If you can't beat them: beat harder next time.
pi_26644866
tvp
  zondag 1 mei 2005 @ 17:59:05 #18
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_26644910
Ik zie nu dat een hoop mensen kritiek hebben op van alles en nog wat op de site. En wat zou er beter kunnen en hoe zou je dat willen zien? Dat is iets constructiever dan het roepen dat het niks is.

Wij hadden bijvoorbeeld zelf het vermoeden dat de polls wel leuk waren, maar dat wisten we niet zeker, omdat de mogelijkheid om te reageren ontbreekt. Waar zouden jullie dan graag polls over willen zien?
pi_26644959
Ook bij mij is Fok!Games niet echt een site die ik per se iedere dag wil bezoeken. Waar sites als IGN en Eurogamer dagelijks verrassend nieuws en goede artikelen hebben, is Fok!Games wat laat met de reviews (ja, ik weet de reden), en het nieuws is verre van compleet. Zo zie ik wel "Creatief met Knollen", maar niet iets de vertraging van Scarface. En ik zie wel een blurt van elk klein stukje gehype van de Xbox 360 plaatjes van OurColony, maar niet de Zelda scans van vrijdag en donderdag (overigens wel die van woensdag.) Dan kan je zeggen: 'er is toch een submitknop?', maar het is niet de verantwoordelijkheid van de bezoekers om nieuws te posten, daar is de crew voor. Bij andere sites is er bijvoorbeeld helemaal geen ledensubmit, en daar staat het wel.

En de polls... tsja, als je geen goede ideeen hebt stel dan geen poll? Want als er wordt gevraagd of ik liever een game heb met konijntjes, of met de zus van Zelda, dan heb ik toch eigenlijk geen keuze met een rotpoll als dat?

Laat ik eerlijk wezen: Fok!Games is niet de slechtste site. Het is zoiezo niet echt slecht. Maar er zijn gewoon zoveel sites die iets beter zijn, en FoK!Games heeft niet echt een voornamelijk punt waarin het uitblinkt. Iedere week een prijsvraag, top! Maar hetzelfde zie je op InsideGamer, en XboxWorld, om maar enkele sites te noemen. Reviews? Wat later dan de meesten en soms helemaaal niet in-depth. Previews? De laatste tijd weer wat meer, daarvoor tijdeeeen niks. Columns? Soms prima, soms stinkers. Nieuws? De helft van het nieuws is prima, maar de andere helft is weer van dat nutteloos Fok!nieuws als creatief met knollen. Userreviews? MEER AANDACHT ERVOOOOR!

Niet flamend bedoeld
  zondag 1 mei 2005 @ 18:08:12 #20
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_26645095
Heel even een tvp zodat ik later kan reageren. Goed topic
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
  zondag 1 mei 2005 @ 18:09:43 #21
8372 Bastard
Persona non grata
pi_26645122
Liever geen polls als deze vaagheid... doe de onderwerpen die echt boeien of leuk zijn.

Maar er mist dan misschien inderdaad interactiviteit naar GAM zelf.. vanuit GAM lokt de site niet.. maar andersom heb je ook het gevoel niet meer te hoeven posten op het forum.
The truth was in here.
  zondag 1 mei 2005 @ 18:11:32 #22
8372 Bastard
Persona non grata
pi_26645160
user reviews inderdaad uitbuiten, hang er een prijsvraag aan desnoods. Maar reviews van de users zijn inderdaad wel leuk om te lezen.
The truth was in here.
pi_26645295
Dat er af en toe een stomme poll tussen zit kan me echt niks boeien. Als er een interssante poll bij zit is het fijn, maar wat maakt het nou uit als je een poll niet interessant vind. Dan stem je een keer een weekje niet.
  zondag 1 mei 2005 @ 18:18:26 #24
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26645309
Hmm games.fok hoeft van mij helemaal niet dicht! Ik zie soms leuke geruchten en nieuwtjes staan die ik nog niet ergens anders had gelezen, en geloof me ik check regelmatig de andere gamesites. De columns zijn ook leuk, en ik erger me totaal niet aan de korte reacties of vage polls, daar ga ik zowieso niet naar een gamesite voor .
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_26645482
quote:
Op zondag 1 mei 2005 18:09 schreef Bastard het volgende:
Liever geen polls als deze vaagheid... doe de onderwerpen die echt boeien of leuk zijn.

Maar er mist dan misschien inderdaad interactiviteit naar GAM zelf.. vanuit GAM lokt de site niet.. maar andersom heb je ook het gevoel niet meer te hoeven posten op het forum.
Mee eens (qua polls dan)

Wat ook lichtelijk irritant is, is dat games.fok.nl logo op de plaatjes, zeker als de screens maar klein zijn, en het logo echt huge is
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_26645745
Even een korte reactie op de polls.
Zoals je ziet hebben we veel "onzin-polls". Die moet je ook niet serieus nemen, zeker niet zolang het niet mogelijk is om te reageren op de polls. Je moet de polls (op dit moment) zien als een leuke bijzaak, maar zolang je een mening op een poll niet kan onderbouwen is het idd niet echt boeiend.
Zeer belangrijk voor games.fok is de input van de users. Hoemeer input, hoe beter. Daarom zijn topics als deze ook goed en belangrijk voor ons. Kritiek is ook altijd goed, in mijn ogen. Wij zijn voor nieuws nou eenmaal sterk afhankelijk van wat de grote, amerikaanse sites te melden hebben. Die zijn altijd sneller, hebben grotere invloed en hebben daardoor zelf meer bronnen.
De bedoeling van games.fok is het op een leuke, objectieve manier brengen van zaken omtrent de gameswereld. Colums zijn daar erg belangrijk voor en dat maakt van games.fok ook een veel persoonlijkere site dan van IGN of Gamespot etc... imo.
  zondag 1 mei 2005 @ 18:53:47 #27
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26646103
Tsja, wat zal ik over die games site melden. Ik ben nooit zo van de FP(klonen), en zit liever hier. Ik denk echter niet dat je http://games.fok.nl/ moet verwijten dat ze de sfeer in GAM beinvloeden. Die verantwoordelijkheid ligt bij de users zelf. De Xbox zelf leeft gewoon al een tijdje niet zo als langer geleden. De oude stroom users is minder actief (zowel op 't forum als op de Xbox, te merken aan Live).

Over de http://games.fok.nl/ site zelf, het is gewoon geen bijzondere site. Het lijkt mij gewoon een goede zaak om er iets unieks aan te maken, heel erg veel meer content door de users te laten brengen. Kom er later wel op terug als ik wat bedenk, maar veel handige of leuke dingen zijn al wat weggemoffeld (zoals de userreviews inderdaad). En meer linken van daar naar hier zou ook leuk zijn.
pi_26646246
Nog even over userreviews stimuleren: ik zie dat jullie meestal van een rechterbalkprijs meerdere exemplaren hebben (toevallig deze week bij Area 51 niet). Als jullie nou iedere week 1 exemplaar of 1 pakket van de prijs afzijdig houden en iedere week weggeven aan de beste userreview, heb je gelijk meer mensen die userreviewen. En als er een week alleen maar onzin verschijnt, dan gewoon niks.
  zondag 1 mei 2005 @ 19:16:10 #29
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_26646506
Weet je al dat iedere schrijver van een userreview momenteel al een kleinigheidje krijgt opgestuurd thomper?
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
pi_26646571
Dat weet ik ja, een TS3 demo. Die demo heb ik echter vorige week al gehad voor het reageren op de TS3 review, bovendien heb ik ook geen PS2. Dus heb ik toch niks aan.
  zondag 1 mei 2005 @ 19:21:42 #31
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_26646613
Gelukkig hebben we meer kleinigheidjes voor mensen die hem al hebben .

Helaas kunnen we uiteraard niet de prijzen persoonlijk gaan afstemmen op de mogelijke winnaars overigens, maar ik denk dat we hiermee wel voldoen aan je verzoek toch? Volledige games zit er voorlopig voor userreviews nog niet in, maar wie weet
pi_26646631
quote:
Op zondag 1 mei 2005 19:16 schreef MrSubtle het volgende:
Weet je al dat iedere schrijver van een userreview momenteel al een kleinigheidje krijgt opgestuurd thomper?

Dat wist ik nieteens
Wij zijn goeeed

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2005 19:23:21 ]
pi_26646778
Ik wil aftrappen met een resultaat van een recente zo door jou verfoeide poll:
quote:
Hoe ben jij hier terecht gekomen?
Frontpage
57.57% (270)
Forum
16.84% (79)
Ik weet niet meer hoe ik hier terecht kwam
12.15% (57)
Vrienden / Collega's
7.46% (35)
Google
2.77% (13)
Weblog.fok.nl
2.13% (10)
Via een andere gamessite
0.64% (3)
Sport.fok.nl
0.43% (2)
Via een prijsvragensite
0% (0)
Van het sluiten van FOK!games zal dus uiteraard geen sprake zijn maar het is goed om samen eens de mogelijkheden te onderzoeken hoe FOK!games beter kan en hoe we wederzijds van elkaar kunnen profiteren qua bezoekers. (aangezien er een hoop bezoekers zijn die we blijkbaar ook met het forum kennis kunnen laten maken)

Je stelt dat het voor de launch van FOK!games druk was in GAM. Mijn persoonlijke indruk is dat het al langer aan het inzakken was (vanaf half 2004 ongeveer). Maar dat is persoonlijk. Dat GAM ingezakt is kan aan FOK!games liggen, maar een andere mogelijkheid is natuurlijk dat je in het richting van het forum zelf moet zoeken. Is het wel toegankelijk genoeg, wordt er misschien te veel gecentraliseerd waardoor er een te hoge drempel is om te posten of ligt het misschien aan de users die te veel incrowd zijn en niet open staan voor externe meningen (er niet op reageren)? Ik weet het niet maar beperk de analyse van het probleem dat je ervaart vooral niet tot FOK!games. Een suggestie die ik je sowieso wil geven is om als user mensen actief bij het forum te betrekken en - net zoals crew dat heeft - een hogere tolerantie opbrengen naar users die de mores in GAM niet kennen. Ik denk dan bv. aan doodsverwensingen et al. Ik heb verder goede herinneringen aan de discussietopics die Strolie vroeger startte en dat zijn wat mij betreft nog steeds de hoogtijdagen van GAM. Naast het communitygevoel ligt daar hét sterke punt van het forum en dat sterke punt wordt tegenwoordig te weinig benut m.i.

Wat betreft het soort reacties dat gegeven wordt moet je denk ik realistisch zijn: FOK!games is een reactiemedium terwijl het forum een discussiemedium is en je zult dat soort reacties altijd op gamessites zien (ik ken geen enkele gamessite met reactiemedium waar dat niet zo is). Het is een inherente situatie dus. Overigens zie ik dat soort reacties ook vaak terug op het forum dus wat dat betreft vind ik je wat overtrokken reageren. De polls missen vanwege een developmentkwestie vooralsnog helaas een reactiemogelijheid dus we hadden eerlijk gezegd geen idee dat de polls zo slecht ontvangen werden. We zijn daarom ook erg blij met dit topic en we horen graag wat voor soort polls jullie wel graag zien (en ook wat voor soort polls jullie natuurlijk nooit meer terug willen zien!).

De kleurthema's zijn een bewuste keuze. Willen we de users namelijk iedere week prijzen kunnen bieden dan moet je daar iets tegenover stellen richting de publishers. Het is echter niet iets wat zal veranderen want we willen onze users natuurlijk gratis games blijven bieden. Ook wat betreft de thema's waarderen we echter de feedback dus laat vooral horen welke kleuren(combinaties) het meest bevallen.

Je mening over de columns is tenslotte duidelijk. Heb je misschien concrete verbetersuggesties? (soorten onderwerpen bv.)

Afrondend: een slotje zit er helaas dus niet in maar ik ben samen met jou erg benieuwd naar de feedback over hoe FOK!games en de samenwerking tussen het forum en FOK!games verbeterd kunnen worden zodat er op beide onderdelen meer mensen zullen komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vagere_Hein op 01-05-2005 19:44:10 (Thomper, bedankt voor het melden v/d spelfout ;)) ]
pi_26647367
Wat V_H al zegt; games.fok is een reactiemedium en het forum is een discussiemedium. Dat moet gewoon zo blijven. Het is niet logisch dat discussies zich van het forum naar games.fok gaan verplaatsen. Discussies moeten zo veel mogelijk op het forum blijven en het zou juist leuk zijn als het nieuws op games.fok meer als inspiratie zou dienen voor nieuwe discussies.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2005 21:27:37 (nvt :+) ]
  zondag 1 mei 2005 @ 19:56:48 #35
70110 peristilius
High times
pi_26647384
GA NIET WEG, GA NIET WEG!!!
Veel mensen hebben interesse in games, en er is dus terecht een plek voor op FOK! ook voor de mensen die niet de hele dag op het forum rondhangen.

Ik vind dat jullie op de goede weg zitten, als je ziet dat FOK!games nog maar een aantal maandjes online is. Leuke prijsvragen en leuke specials, op het moment nog wat weinig (de specials dan, prijsvragen zijn er in overvloed ), maar ik ben ervan overtuigd dat dit meer gaat worden.

Mijn kritiek punten liggen vooral bij de columns en polls, net zoals bij de meeste mensen. Over het algemeen vind ik de polls wel grappig, maar ze voegen momenteel niet zoveel toe aan de site. Ik weet dat een reactie mogelijkheid in de planning staat, dus dit zal ook wel goed komen.
De columns vind ik het ergste, het zijn wel aardige verhaaltjes om te lezen, maar veel meer ook niet (met uitzondering van de columns van strolie, die vind ik erg leuk om te lezen )

Ik zeg, blijf gewoon doorgaan, voer alles uit wat op de planning staat, blijf groeien, maak alles groter en meer, dan komt het vanzelf goed. Dit zijn allemaal dingen waar tijd voor nodig is, dus ik wacht geduldig af.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_26647400
quote:
Op zondag 1 mei 2005 19:56 schreef Thomas B. het volgende:
Kleine praktische toevoeging op de layoutkwestie. Onder Settings is inmiddels een vrij flinke lijst ontstaan van mogelijke layouts. Ik kan me niet voorstellen dat er niet eentje onderzit die jou goed bevalt. Kijk ze 's door anders.

Wat V_H al zegt; games.fok is een reactiemedium en het forum is een discussiemedium. Dat moet gewoon zo blijven. Het is niet logisch dat discussies zich van het forum naar games.fok gaan verplaatsen. Discussies moeten zo veel mogelijk op het forum blijven en het zou juist leuk zijn als het nieuws op games.fok meer als inspiratie zou dienen voor nieuwe discussies.
Volgens mij hebben users die functie niet, zo ook een beetje vreemd zijn met gesponsorde lay-outs . Maar ik dacht dat het meestal wel mogelijk is om te kiezen tussen verschillende versies.
  zondag 1 mei 2005 @ 20:09:23 #37
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_26647699
Mogelijk opties voor games.fok naar mijn mening

- Ik heb soms moeite met navigeren. Reviews zoeken gaat naar mijn mening te moeilijk. Veel met searches enzo. Tevens kan ik niet echt een onderscheid in machines vinden. Er zijn bv geen PS2 of DS secties. Als ik iets of alles zou willen weten van bv. de DS kan ik dat niet omdat games.fok geen DS sectie heeft om een voorbeeld te geven.

- De bovenste balk: index | overzichten | search | my active items | active items | online | faq/policy | contact | reset sessie | profiel | settings gebruik ik bv nooit.

- User review eindscore bij de conclusie page laten zien.

- Downloads zoals wallpapers, music (voor zover mogelijk) en guides (FAQ's zelf of laten schrijven).

- Special sectie is moeilijk te vinden. Pages speciaal voor bv E3 of maken.

- User page aanmaken waar je bv je gamelijst kan samenstellen.

- Geen polls,......... serieus.... waarom wil je eigenlijk polls?

- Betere screenshots,... geen tv card shots bv. en het logo wat kleiner maken.

- De Games Courant en Girls Game talk zuigen

- Eventuele interactie met FOK! (GAM)

Ik noem hier maar wat hoor. Ik gebruik games.fok nu meestal gewoon even om het laatste nieuws te checken (wat ik het beste onderdeel van de site vind) maar vaak merk ik dat het nieuws al oud is. Ik geef toe..... het is moeilijk bij te houden. Bijna onmogelijk, maar voor die zaken kom ik wel eens op games.fok. Reviews alleen als ik ze op de frontpage zie... ga er niet naar op zoek zeg maar.

Nogmaals... het zijn mijn eigen bevindingen.... andere gamers zullen vast iets anders opmerken. Bedoeld als positieve feedback want het is veel en hard werken om zo'n grote gamesite running te houden !

[ Bericht 4% gewijzigd door Chocobo op 01-05-2005 21:45:37 ]
pi_26647774
Uitstekende suggesties. Ga door mensen.
pi_26647835
Het forum is sowieso niet druk de laatste paar maanden, degene die het meeste nieuws post hier is Chocobo en als er iets gepost is dan worden er hoogstens 3 replies op gemaakt en het is weer over. Het Playstation 2 topic is wat dat betreft nog veel teleurstellender waar Chocobo af en toe de enige is die er in post. Per centraal console topic is er zo'n terugloop van het aantal actieve users, zodat je echt alleen maar dezelfde mensen ziet posten.

De discussies voeren op het forum, tja ik zou niet weten waarom ze naar games.fok zouden moeten verdwijnen en hier niet meer plaats mogen vinden. Of je nu je nieuws van IGN, Gamespot of van games.fok haalt en er hier over discussieert moet geen verschil maken en op 1 of andere manier zien mensen dat anders, die hebben dan het idee: "Het staat al op games.fok dus het is nutteloos om er hier over te beginnen".
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 1 mei 2005 @ 20:21:11 #40
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_26648010
quote:
Op zondag 1 mei 2005 20:14 schreef Tain het volgende:
Of je nu je nieuws van IGN, Gamespot of van games.fok haalt en er hier over discussieert moet geen verschil maken en op 1 of andere manier zien mensen dat anders, die hebben dan het idee: "Het staat al op games.fok dus het is nutteloos om er hier over te beginnen".
Dit zie je ook af en toe in NWS, een reactie als "staat al op de FP". En zowel NWS als GAM hebben hun bestaansrecht toch echt wel bewezen niet waar?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_26648709
quote:
Op zondag 1 mei 2005 20:09 schreef Chocobo het volgende:

Ik noem hier maar wat hoor. Ik gebruik games.fok nu meestal gewoon even om het laatste nieuws te checken (wat ik het beste onderdeel van de site vind) maar vaak merk ik dat het nieuws al oud is. Ik geef toe..... het is moeilijk bij te houden. Bijna onmogelijk, maar voor die zaken kom ik wel eens op games.fok. Reviews alleen als ik ze op de frontpage zie... ga er niet naar op zoek zeg maar.
Probleem is ook dat het meeste nieuws toch uit Amerika komt, de paar primeurtjes die je in Nederland krijgt op gamesgebied zijn op 1 hand te tellen. Ik ben zelf redelijk fanatiek met zoeken naar nieuws voor MMORPG's, ook 1 van lievelingsgenres sinds een jaar ongeveer, maar het is idd gewoon moeilijk om geen 'oud' nieuws op de site te plaatsen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 1 mei 2005 @ 20:49:23 #42
8372 Bastard
Persona non grata
pi_26648787
quote:
Op zondag 1 mei 2005 20:14 schreef Tain het volgende:
Het forum is sowieso niet druk de laatste paar maanden, degene die het meeste nieuws post hier is Chocobo en als er iets gepost is dan worden er hoogstens 3 replies op gemaakt en het is weer over. Het Playstation 2 topic is wat dat betreft nog veel teleurstellender waar Chocobo af en toe de enige is die er in post. Per centraal console topic is er zo'n terugloop van het aantal actieve users, zodat je echt alleen maar dezelfde mensen ziet posten.

De discussies voeren op het forum, tja ik zou niet weten waarom ze naar games.fok zouden moeten verdwijnen en hier niet meer plaats mogen vinden. Of je nu je nieuws van IGN, Gamespot of van games.fok haalt en er hier over discussieert moet geen verschil maken en op 1 of andere manier zien mensen dat anders, die hebben dan het idee: "Het staat al op games.fok dus het is nutteloos om er hier over te beginnen".
Ja dat merk ik dus ook.. centrale topics lopen leeg, jammer is dat gewoon.
Maar ik zie wel de rede bij games.fok liggen, wat je zegt, het staat al daar, dus laat het posten maar. Ook omdat je soms de enige bent die post, heb je zoiets van, nu mag een ander eens.
Er moet iets zijn dat die topics gewoon weer lekker gaan lopen..

De punten die Chocobo noemt zijn inderdaad erg goede punten, vooral qua overzicht. Het surft er nu niet lekker op een of andere manier. Zoek je dood om zaken te vinden, dat moet wel beter kunnen toch?

En jammer van die kleuren dan ook.. ik snap dat het soms wel moet van een uitgever.. maar hou het leesbaar.

Poll uit.. het geeft een algeheel kiddy uiterlijk, maak in de plaats daarvan een discussie punt aan, en koppel die aan een topic. Kijken hoe dat werkt?

Verder de kwaliteit van reviews of collums.. misschien persoonlijke smaak, en ik weet dat de site voor gamers/door gamers is, en we zijn heus niet allemaal een journalist. Maar we hoeven niet alles klakkeloos te plaatsen misschien.

Overigs wel respect voor de mensen die er toch altijd weer hun best voor doen hoor, tijd vrij maken en dedicated bezig zijn. Das knap, en dat mag ook gezegd worden.
En vlgs mij is een topic als dit alleen maar vruchtbaar voor de toekomst.
The truth was in here.
  zondag 1 mei 2005 @ 21:04:21 #43
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_26649197
quote:
Op zondag 1 mei 2005 20:49 schreef Bastard het volgende:

Poll uit.. het geeft een algeheel kiddy uiterlijk, maak in de plaats daarvan een discussie punt aan, en koppel die aan een topic. Kijken hoe dat werkt?
Dus geen poll, maar een stelling en dan een knopje dat dan doorverwijst naar een topic alhier?
  zondag 1 mei 2005 @ 21:21:00 #44
8372 Bastard
Persona non grata
pi_26649598
quote:
Op zondag 1 mei 2005 21:04 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Dus geen poll, maar een stelling en dan een knopje dat dan doorverwijst naar een topic alhier?
Is maar een idee he.. maar beter dan een poll, kennelijk vind niemand die cool.
The truth was in here.
  zondag 1 mei 2005 @ 21:23:50 #45
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_26649664
quote:
Op zondag 1 mei 2005 21:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

Blijf vooral ideeen spuien zou ik zeggen.
Maar de poll blijft, al is het maar vanwege de vele stemmers
  zondag 1 mei 2005 @ 21:31:26 #46
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_26649869
quote:
Op zondag 1 mei 2005 21:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

Poll is cool. Alleen moet het beter kunnen.
  zondag 1 mei 2005 @ 21:43:06 #47
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_26650206
quote:
Op zondag 1 mei 2005 20:49 schreef Bastard het volgende:

[..]

Overigs wel respect voor de mensen die er toch altijd weer hun best voor doen hoor, tijd vrij maken en dedicated bezig zijn. Das knap, en dat mag ook gezegd worden.
En vlgs mij is een topic als dit alleen maar vruchtbaar voor de toekomst.
Helemaal mee eens Gijs.... wordt een hoop tijd in gestoken en er zitten erg goede mensen tussen. Het is ook absoluut niet dat ik de site afkraak.... ik bedoel... wie ben ik maar ik weet uit bronnen dat ze feedback prettig vinden.

Ik zou zelf als de navigatie beter zou worden en er machine (console/handheld) related secties komen zeker meer gaan kijken ! Respect ook voor het luisteren naar de meningen van anderen !!
  zondag 1 mei 2005 @ 21:51:39 #48
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_26650439
quote:
Op zondag 1 mei 2005 21:31 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Poll is cool. Alleen moet het beter kunnen.
Nou als je een goede vraag hebt, horen we dat absoluut graag.
Wat vond je bijvoorbeeld wel een leuke poll? Zover je je dat nog kunt herinneren
pi_26650833
Mja, vooral meer gamesgerelateerde serieuze onderwerpen. Volgens mij hadden jullie ooit een poll over of je de PSP/DS/Allebei kiest, zoiets vind ik nog interessant. Misschien iets als "Welk platform houd je het meest in de gaten op de E3", of "Welk bedrijf...", vind ik nog wel interessant.
  zondag 1 mei 2005 @ 22:07:51 #50
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_26650873
quote:
Op zondag 1 mei 2005 21:51 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Nou als je een goede vraag hebt, horen we dat absoluut graag.
Wat vond je bijvoorbeeld wel een leuke poll? Zover je je dat nog kunt herinneren
Kan ff geen poll herinneren, maar als ik kijk naar sites als gamer.nl en gamecom.nl.
Welk spel gaat de E3 veroveren?
Heeft Half-Life 2 aan jouw verwachtingen voldaan?
Dat soort polls vind ik wel boeiend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')