Nee, geen sollicitatie, puur een puntje om wat reacties te ontlokken, kijken wat de mensen denken.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:11 schreef Khadgar het volgende:
Dit is een open sollicitatie, B?
Maar ik zit me ook wel te verbazen over het lage niveau op G.Fok. Maar ik ben dan ook een techie, ik wil zien hoe mensen zelf games bouwen, consoles repareren en flash carts solderen voor de Vectrex.
Wat isquote:Op zondag 1 mei 2005 17:14 schreef _Administr8or_ het volgende:
De polls op games.fok.nl zijn inderdaad erg triest.
Verder vind ik games.fok.nl.
Het punt dat ik op de hoogte ben van nieuws, reageren (en reacties lezen) doe ik daar nauwelijks.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat is.. het punt dat je op de hoogte bent van nieuws? Of is het om je status te verhogen aan korte reacties?
Goed puntquote:Op zondag 1 mei 2005 17:36 schreef YourMaster het volgende:
Wat misschien een meer realistische oplossing is dan Fok!Games sluiten, is om het beter te integreren met GAM. Met op Fok!Games bijvoorbeeld vaste links naar de belangrijkste reeksen, de tracker van GAM wat prominenter. En met vaker een link naar een topic. En natuurlijk vice versa.
Mee eens (qua polls dan)quote:Op zondag 1 mei 2005 18:09 schreef Bastard het volgende:
Liever geen polls als deze vaagheid... doe de onderwerpen die echt boeien of leuk zijn.
Maar er mist dan misschien inderdaad interactiviteit naar GAM zelf.. vanuit GAM lokt de site niet.. maar andersom heb je ook het gevoel niet meer te hoeven posten op het forum.
quote:Op zondag 1 mei 2005 19:16 schreef MrSubtle het volgende:
Weet je al dat iedere schrijver van een userreview momenteel al een kleinigheidje krijgt opgestuurd thomper?
Van het sluiten van FOK!games zal dus uiteraard geen sprake zijn maar het is goed om samen eens de mogelijkheden te onderzoeken hoe FOK!games beter kan en hoe we wederzijds van elkaar kunnen profiteren qua bezoekers. (aangezien er een hoop bezoekers zijn die we blijkbaar ook met het forum kennis kunnen laten maken)quote:Hoe ben jij hier terecht gekomen?
Frontpage
57.57% (270)
Forum
16.84% (79)
Ik weet niet meer hoe ik hier terecht kwam
12.15% (57)
Vrienden / Collega's
7.46% (35)
2.77% (13)
Weblog.fok.nl
2.13% (10)
Via een andere gamessite
0.64% (3)
Sport.fok.nl
0.43% (2)
Via een prijsvragensite
0% (0)
Volgens mij hebben users die functie niet, zo ook een beetje vreemd zijn met gesponsorde lay-outsquote:Op zondag 1 mei 2005 19:56 schreef Thomas B. het volgende:
Kleine praktische toevoeging op de layoutkwestie. Onder Settings is inmiddels een vrij flinke lijst ontstaan van mogelijke layouts. Ik kan me niet voorstellen dat er niet eentje onderzit die jou goed bevalt. Kijk ze 's door anders.
Wat V_H al zegt; games.fok is een reactiemedium en het forum is een discussiemedium. Dat moet gewoon zo blijven. Het is niet logisch dat discussies zich van het forum naar games.fok gaan verplaatsen. Discussies moeten zo veel mogelijk op het forum blijven en het zou juist leuk zijn als het nieuws op games.fok meer als inspiratie zou dienen voor nieuwe discussies.
Dit zie je ook af en toe in NWS, een reactie als "staat al op de FP". En zowel NWS als GAM hebben hun bestaansrecht toch echt wel bewezen niet waar?quote:Op zondag 1 mei 2005 20:14 schreef Tain het volgende:
Of je nu je nieuws van IGN, Gamespot of van games.fok haalt en er hier over discussieert moet geen verschil maken en op 1 of andere manier zien mensen dat anders, die hebben dan het idee: "Het staat al op games.fok dus het is nutteloos om er hier over te beginnen".
Probleem is ook dat het meeste nieuws toch uit Amerika komt, de paar primeurtjes die je in Nederland krijgt op gamesgebied zijn op 1 hand te tellen. Ik ben zelf redelijk fanatiek met zoeken naar nieuws voor MMORPG's, ook 1 van lievelingsgenres sinds een jaar ongeveer, maar het is idd gewoon moeilijk om geen 'oud' nieuws op de site te plaatsenquote:Op zondag 1 mei 2005 20:09 schreef Chocobo het volgende:
Ik noem hier maar wat hoor. Ik gebruik games.fok nu meestal gewoon even om het laatste nieuws te checken (wat ik het beste onderdeel van de site vind) maar vaak merk ik dat het nieuws al oud is. Ik geef toe..... het is moeilijk bij te houden. Bijna onmogelijk, maar voor die zaken kom ik wel eens op games.fok. Reviews alleen als ik ze op de frontpage zie... ga er niet naar op zoek zeg maar.
Ja dat merk ik dus ook.. centrale topics lopen leeg, jammer is dat gewoon.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:14 schreef Tain het volgende:
Het forum is sowieso niet druk de laatste paar maanden, degene die het meeste nieuws post hier is Chocobo en als er iets gepost is dan worden er hoogstens 3 replies op gemaakt en het is weer over. Het Playstation 2 topic is wat dat betreft nog veel teleurstellender waar Chocobo af en toe de enige is die er in post. Per centraal console topic is er zo'n terugloop van het aantal actieve users, zodat je echt alleen maar dezelfde mensen ziet posten.
De discussies voeren op het forum, tja ik zou niet weten waarom ze naar games.fok zouden moeten verdwijnen en hier niet meer plaats mogen vinden. Of je nu je nieuws van IGN, Gamespot of van games.fok haalt en er hier over discussieert moet geen verschil maken en op 1 of andere manier zien mensen dat anders, die hebben dan het idee: "Het staat al op games.fok dus het is nutteloos om er hier over te beginnen".
Dus geen poll, maar een stelling en dan een knopje dat dan doorverwijst naar een topic alhier?quote:Op zondag 1 mei 2005 20:49 schreef Bastard het volgende:
Poll uit.. het geeft een algeheel kiddy uiterlijk, maak in de plaats daarvan een discussie punt aan, en koppel die aan een topic. Kijken hoe dat werkt?
Is maar een idee he.. maar beter dan een poll, kennelijk vind niemand die cool.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:04 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dus geen poll, maar een stelling en dan een knopje dat dan doorverwijst naar een topic alhier?
Blijf vooral ideeen spuien zou ik zeggen.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is maar een idee he.. maar beter dan een poll, kennelijk vind niemand die cool.
Poll is cool. Alleen moet het beter kunnen.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is maar een idee he.. maar beter dan een poll, kennelijk vind niemand die cool.
Helemaal mee eens Gijs.... wordt een hoop tijd in gestoken en er zitten erg goede mensen tussen. Het is ook absoluut niet dat ik de site afkraak.... ik bedoel... wie ben ikquote:Op zondag 1 mei 2005 20:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Overigs wel respect voor de mensen die er toch altijd weer hun best voor doen hoor, tijd vrij maken en dedicated bezig zijn. Das knap, en dat mag ook gezegd worden.
En vlgs mij is een topic als dit alleen maar vruchtbaar voor de toekomst.
Nou als je een goede vraag hebt, horen we dat absoluut graag.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Poll is cool. Alleen moet het beter kunnen.
Kan ff geen poll herinneren, maar als ik kijk naar sites als gamer.nl en gamecom.nl.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:51 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nou als je een goede vraag hebt, horen we dat absoluut graag.
Wat vond je bijvoorbeeld wel een leuke poll? Zover je je dat nog kunt herinneren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |