abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 mei 2005 @ 17:09:14 #1
8372 Bastard
Persona non grata
pi_26643842
Ja inderdaad.. gooi maar dicht.

Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar voor-games.fok was het allemaal leuker hier.

Topics waren druk, allerlei nieuwtjes kon je vinden, discussies door elkaar. En.. veel meer users per topic.
Nu word ergens op kinderlijke nieuwssite "gamenieuws: gepost, als je zin hebt reageer je er op. Maar struikel niet over de hoeveelheid onnodige reacties als "cool " of " Kan niet wachten" .

Nee, neem dan de oude xbox topics, mijzelf wat beter bekend als xbox liefhebber, daar werd nieuws gepost en gezegd waarom het cool was, of waarom je niet kon wachten. Er werd meer geluld over games, over toekomstige games, over levels, etcetera.
In vergelijking met toen was er ook een grotere diversiteit aan posters, mensen leerde elkaar daar een beetje kennen, nieuwe friends maken voor LIVE. Nu zit er zon beetje dezelfde kliek, altijd klaar voor een goede mening ergens over. Nieuwe mensen denken al snel, "laat maar mijn reaktie, ik ken ze niet".
Laten we wel wezen, het XBOX topic is zo'n beetje dood!

Niet bedoeld als schenenschopperij voor de mensen die zoveel tijd besteden aan games.fok hoor, leuk bedacht verder, je steekt er tijd in enzo.
Maar zeg zelf, die polls bijvoorbeeld.. wie verzint godverdomme die polls?? De meest onzinnige vragen lees je als eerste als je op de site komt, gevolgd door de meeste hersenloze reakties als keuze.
De kleuren.. ja lachen hoor, iedere week heb ik een compleet andere kleurensite, zet uit die rommel! Maak een vertrouwde indruk.. niet dat je denkt.. hee ben ik hier wel eens geweest??

En dan die collums.. als je al de moeite neemt om die merendeel flauwe hersenspinsels te lezen, kom je tot de conclusie dat je niet veel geprikkeld werd. Stuk nietszeggende stukjes! "Kun je tikken? , Weet je iets over games" -"ja" "Oh plemp maar neer dan op games.fok" Sorry hoor, maar daar lijkt het veel op.
Leuk dat iedereen zn mening mag schrijven, maar qua nivo is het een drama!

Dus... conclusie, serieus. Slotje op Games.fok
GAM is lang niet meer zo gezellig of intressant, en daar voor in de plaats een gekke games site.
Benieuwd of ik wat reacties kan triggeren.
The truth was in here.
  zondag 1 mei 2005 @ 17:10:30 #2
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_26643868
Begin bij je zelf zou ik zeggen
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_26643892
vind de nieuwtjes wel aardig en de rest lees ik niet eigenlijk.
  zondag 1 mei 2005 @ 17:11:43 #4
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_26643901
Dit is een open sollicitatie, B?

Maar ik zit me ook wel te verbazen over het lage niveau op G.Fok. Maar ik ben dan ook een techie, ik wil zien hoe mensen zelf games bouwen, consoles repareren en flash carts solderen voor de Vectrex.
  zondag 1 mei 2005 @ 17:13:56 #5
8372 Bastard
Persona non grata
pi_26643957
quote:
Op zondag 1 mei 2005 17:11 schreef Khadgar het volgende:
Dit is een open sollicitatie, B?

Maar ik zit me ook wel te verbazen over het lage niveau op G.Fok. Maar ik ben dan ook een techie, ik wil zien hoe mensen zelf games bouwen, consoles repareren en flash carts solderen voor de Vectrex.
Nee, geen sollicitatie, puur een puntje om wat reacties te ontlokken, kijken wat de mensen denken.
The truth was in here.
pi_26643965
De polls op games.fok.nl zijn inderdaad erg triest.

Verder vind ik games.fok.nl .
pi_26643989
ik ben niet zo'n hardcore gamer, maar het lijkt me idd makkelijker om 1 centraal subfora te hebben
dus misschien GAM wat meer uitbreiden?
-
  zondag 1 mei 2005 @ 17:18:30 #8
8372 Bastard
Persona non grata
pi_26644064
quote:
Op zondag 1 mei 2005 17:14 schreef _Administr8or_ het volgende:
De polls op games.fok.nl zijn inderdaad erg triest.

Verder vind ik games.fok.nl .
Wat is .. het punt dat je op de hoogte bent van nieuws? Of is het om je status te verhogen aan korte reacties?

Het waarom je iets vind, is er uit gehaald nu.
Het topic doorlezen met nieuws, en de reacties er op lezen, daarna zelf je reactie formuleren is toch veel leuker? Beter dan de 20e poster te zijn op een nieuws topic met "ik ook".

Daarbij, persoonlijk trekt me die hele site niet, ik mis dus een hoop nieuws, daar waar ik eerder maar het vertrouwd GAM knopje hoefde te klikken op mn adresbalk, om op de hoogte te zijn.
The truth was in here.
pi_26644118
quote:
Op zondag 1 mei 2005 17:18 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wat is .. het punt dat je op de hoogte bent van nieuws? Of is het om je status te verhogen aan korte reacties?
Het punt dat ik op de hoogte ben van nieuws, reageren (en reacties lezen) doe ik daar nauwelijks.
  zondag 1 mei 2005 @ 17:28:02 #10
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_26644255
Mmmmm.... ben zelf redactie lid geweest... Het begon leuk, maar ik vind mezelf niet goed terug in games.fok. Het is leuk voor een bepaalde doelgroep maar niet voor mij. Kan de review niet serieus nemen en vind het nieuws voornamelijk copy paste werk van de grotere sites.... veel kan je daar niet aan doen want dat doet het gros van de game-sites. Merk wel dat ik de navigatie vind zuigen !

Voor nieuws ga ik naar IGN en Gamespot... de grotere.... voor objectieve reviews lees ik Eurogamer en Edge !

Die polls idd.... zo slecht en WTF is Girl talk

Het enige wat ik lees soms zijn Strol's colums die verrassend goed zijn voor de rest hoeft het van mij ook niet... post liever mijn nieuws op FOK!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_26644287
daarom ben ik ook voor om een bepaald topic hier neer te zetten, maar dan net als in MED, waar nieuws gepost wordt, en vervolgens users NIET op kunnen reageren

die starten dan vanzelf wel een topic op, waar de users uitbundig in kunnen reageren
dus gewoon de modjes met het nieuws door de slotjes heen laten posten zeg maar
-
  zondag 1 mei 2005 @ 17:33:32 #12
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_26644380
Sinds games.fok.nl online is, ben ik hier veel minder. Ik kwam hier meer voor het nieuws, dan voor de discussies, dan is het logisch dat ik hier wat minder te zoeken heb. Wel ben ik het eens, dat games.fok.nl nog in de kinderschoenen staat. Er zou nog een hoop dingen beter kunnen, maar dat komt vanzelf wel met de tijd.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_26644433
Wat misschien een meer realistische oplossing is dan Fok!Games sluiten, is om het beter te integreren met GAM. Met op Fok!Games bijvoorbeeld vaste links naar de belangrijkste reeksen, de tracker van GAM wat prominenter. En met vaker een link naar een topic. En natuurlijk vice versa.
  zondag 1 mei 2005 @ 17:39:39 #14
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_26644488
quote:
Op zondag 1 mei 2005 17:36 schreef YourMaster het volgende:
Wat misschien een meer realistische oplossing is dan Fok!Games sluiten, is om het beter te integreren met GAM. Met op Fok!Games bijvoorbeeld vaste links naar de belangrijkste reeksen, de tracker van GAM wat prominenter. En met vaker een link naar een topic. En natuurlijk vice versa.
Goed punt
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zondag 1 mei 2005 @ 17:42:51 #15
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_26644575
* Sharkdoggie wacht totdat iemand van de crew reageert
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_26644614
Hmmmm ik volg eigenlijk geen van beide. Nieuwe games interresseren mij voor geen meter. De hele games industrie vervalt de laatste jaren in herhaling. Grafisch spectakel moet daarbij het gebrek aan inhoud compenseren. Het Games forum is af en toe nog wel grappig, als er bijvoorbeeld weer eens een Diablo topic boven komt drijven, maar verder?
Voor een doelgroep van 12 tot 17 jarigen zal het allemaal wel leuk zijn, maar ik heb er zelf echt geen boodschap aan, ook al game ik wel al gauw 30-40 uurtjes in de week.
If you can't beat them: beat harder next time.
pi_26644866
tvp
  zondag 1 mei 2005 @ 17:59:05 #18
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_26644910
Ik zie nu dat een hoop mensen kritiek hebben op van alles en nog wat op de site. En wat zou er beter kunnen en hoe zou je dat willen zien? Dat is iets constructiever dan het roepen dat het niks is.

Wij hadden bijvoorbeeld zelf het vermoeden dat de polls wel leuk waren, maar dat wisten we niet zeker, omdat de mogelijkheid om te reageren ontbreekt. Waar zouden jullie dan graag polls over willen zien?
pi_26644959
Ook bij mij is Fok!Games niet echt een site die ik per se iedere dag wil bezoeken. Waar sites als IGN en Eurogamer dagelijks verrassend nieuws en goede artikelen hebben, is Fok!Games wat laat met de reviews (ja, ik weet de reden), en het nieuws is verre van compleet. Zo zie ik wel "Creatief met Knollen", maar niet iets de vertraging van Scarface. En ik zie wel een blurt van elk klein stukje gehype van de Xbox 360 plaatjes van OurColony, maar niet de Zelda scans van vrijdag en donderdag (overigens wel die van woensdag.) Dan kan je zeggen: 'er is toch een submitknop?', maar het is niet de verantwoordelijkheid van de bezoekers om nieuws te posten, daar is de crew voor. Bij andere sites is er bijvoorbeeld helemaal geen ledensubmit, en daar staat het wel.

En de polls... tsja, als je geen goede ideeen hebt stel dan geen poll? Want als er wordt gevraagd of ik liever een game heb met konijntjes, of met de zus van Zelda, dan heb ik toch eigenlijk geen keuze met een rotpoll als dat?

Laat ik eerlijk wezen: Fok!Games is niet de slechtste site. Het is zoiezo niet echt slecht. Maar er zijn gewoon zoveel sites die iets beter zijn, en FoK!Games heeft niet echt een voornamelijk punt waarin het uitblinkt. Iedere week een prijsvraag, top! Maar hetzelfde zie je op InsideGamer, en XboxWorld, om maar enkele sites te noemen. Reviews? Wat later dan de meesten en soms helemaaal niet in-depth. Previews? De laatste tijd weer wat meer, daarvoor tijdeeeen niks. Columns? Soms prima, soms stinkers. Nieuws? De helft van het nieuws is prima, maar de andere helft is weer van dat nutteloos Fok!nieuws als creatief met knollen. Userreviews? MEER AANDACHT ERVOOOOR!

Niet flamend bedoeld
  zondag 1 mei 2005 @ 18:08:12 #20
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_26645095
Heel even een tvp zodat ik later kan reageren. Goed topic
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
  zondag 1 mei 2005 @ 18:09:43 #21
8372 Bastard
Persona non grata
pi_26645122
Liever geen polls als deze vaagheid... doe de onderwerpen die echt boeien of leuk zijn.

Maar er mist dan misschien inderdaad interactiviteit naar GAM zelf.. vanuit GAM lokt de site niet.. maar andersom heb je ook het gevoel niet meer te hoeven posten op het forum.
The truth was in here.
  zondag 1 mei 2005 @ 18:11:32 #22
8372 Bastard
Persona non grata
pi_26645160
user reviews inderdaad uitbuiten, hang er een prijsvraag aan desnoods. Maar reviews van de users zijn inderdaad wel leuk om te lezen.
The truth was in here.
pi_26645295
Dat er af en toe een stomme poll tussen zit kan me echt niks boeien. Als er een interssante poll bij zit is het fijn, maar wat maakt het nou uit als je een poll niet interessant vind. Dan stem je een keer een weekje niet.
  zondag 1 mei 2005 @ 18:18:26 #24
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26645309
Hmm games.fok hoeft van mij helemaal niet dicht! Ik zie soms leuke geruchten en nieuwtjes staan die ik nog niet ergens anders had gelezen, en geloof me ik check regelmatig de andere gamesites. De columns zijn ook leuk, en ik erger me totaal niet aan de korte reacties of vage polls, daar ga ik zowieso niet naar een gamesite voor .
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_26645482
quote:
Op zondag 1 mei 2005 18:09 schreef Bastard het volgende:
Liever geen polls als deze vaagheid... doe de onderwerpen die echt boeien of leuk zijn.

Maar er mist dan misschien inderdaad interactiviteit naar GAM zelf.. vanuit GAM lokt de site niet.. maar andersom heb je ook het gevoel niet meer te hoeven posten op het forum.
Mee eens (qua polls dan)

Wat ook lichtelijk irritant is, is dat games.fok.nl logo op de plaatjes, zeker als de screens maar klein zijn, en het logo echt huge is
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')