Ja inderdaad.. gooi maar dicht.
![]()
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar voor-games.fok was het allemaal leuker hier.
Topics waren druk, allerlei nieuwtjes kon je vinden, discussies door elkaar. En.. veel meer users per topic.
Nu word ergens op kinderlijke nieuwssite "gamenieuws: gepost, als je zin hebt reageer je er op. Maar struikel niet over de hoeveelheid onnodige reacties als "cool
![]()
" of " Kan niet wachten" .
Nee, neem dan de oude xbox topics, mijzelf wat beter bekend als xbox liefhebber, daar werd nieuws gepost en gezegd waarom het cool was, of waarom je niet kon wachten. Er werd meer geluld over games, over toekomstige games, over levels, etcetera.
In vergelijking met toen was er ook een grotere diversiteit aan posters, mensen leerde elkaar daar een beetje kennen, nieuwe friends maken voor LIVE. Nu zit er zon beetje dezelfde kliek, altijd klaar voor een goede mening ergens over. Nieuwe mensen denken al snel, "laat maar mijn reaktie, ik ken ze niet".
Laten we wel wezen, het XBOX topic is zo'n beetje dood!
Niet bedoeld als schenenschopperij voor de mensen die zoveel tijd besteden aan games.fok hoor, leuk bedacht verder, je steekt er tijd in enzo.
Maar zeg zelf, die polls bijvoorbeeld.. wie verzint godverdomme die polls?? De meest onzinnige vragen lees je als eerste als je op de site komt, gevolgd door de meeste hersenloze reakties als keuze.
De kleuren.. ja lachen hoor, iedere week heb ik een compleet andere kleurensite, zet uit die rommel! Maak een vertrouwde indruk.. niet dat je denkt.. hee ben ik hier wel eens geweest??
En dan die collums.. als je al de moeite neemt om die merendeel flauwe hersenspinsels te lezen, kom je tot de conclusie dat je niet veel geprikkeld werd. Stuk nietszeggende stukjes! "Kun je tikken? , Weet je iets over games" -"ja" "Oh plemp maar neer dan op games.fok" Sorry hoor, maar daar lijkt het veel op.
Leuk dat iedereen zn mening mag schrijven, maar qua nivo is het een drama!
Dus... conclusie, serieus. Slotje op Games.fok
GAM is lang niet meer zo gezellig of intressant, en daar voor in de plaats een gekke games site.
Benieuwd of ik wat reacties kan triggeren.