Dan zal het wel Mohammed zijn, toch?quote:Op maandag 2 mei 2005 00:03 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Heet die nou Redouan of Mohammed (de Volkskrant noemt hem consequent Mohammed al I.)?
Mo-kum is dan ook sowieso een mongolenstad, hè.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ze heetten allemaal Mohammed. Als je keihard "Mohammed doe eens gek" roept in Amersterdam, heb je spontaan 100.000 mongolen erbij.
quote:Op maandag 2 mei 2005 00:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mo-kum is dan ook sowieso een mongolenstad, hè.
Da's alleen op zon en feestdagen. Daarna eigenlijk ook, alles is al verrechtstquote:Op maandag 2 mei 2005 00:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mo-kum is dan ook sowieso een mongolenstad, hè.
Fokblock! Wie heb jij allemaal geblokt??quote:Op maandag 2 mei 2005 00:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik heb alleen SCH geblokkeerd. Ik kijk aan of Bleusdude ook op de lijst kan, maar hij houd zich de laatste tijd gelukkig rustig.
van mij wel, maar je hebt nog steeds geen schouderklopjequote:Op maandag 2 mei 2005 00:22 schreef Monidique het volgende:
Wat een slaaouix lul, zeg. Dat mag ik toch wel zeggen, in POL?
Aha betrapt die stonden dus niet op je block listquote:Op maandag 2 mei 2005 00:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het blauwe fascisme heeft het topic al dicht gedaan,.
Nee, maar zulke types kun je niet negeren zelfs als je hun woorden niet ziet.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Aha betrapt die stonden dus niet op je block list
Kijk maar uit, dat soort stigma's worden vanzelf lifestylequote:Op maandag 2 mei 2005 00:28 schreef Monidique het volgende:
Bier, metal en firefox-extensies, het enige wat mist, zijn de pizza's.
Jammer eigenlijk. Mods doen vaak de meest zinloze postsquote:Op maandag 2 mei 2005 00:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nee, maar zulke types kun je niet negeren zelfs als je hun woorden niet ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |