Meer respect voor thaleia!quote:Op maandag 2 mei 2005 11:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Je bedoelt hiermee te zeggen dat Audrey en ik de enige leuke foksters zijn he?
Dat. Plus de afwezigheid van vrijgezelle vrouwen in mijn stad en leven.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:05 schreef petitlapin het volgende:
ik denk dat ik lang single ben geweest omdat ik heel verlegen en gesloten was/ben ...
Damn Christine... En ik dan?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Je bedoelt hiermee te zeggen dat Audrey en ik de enige leuke foksters zijn he?
Mijn ex kwam ook uit een andere stad, boeiequote:Op maandag 2 mei 2005 11:07 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat. Plus de afwezigheid van vrijgezelle vrouwen in mijn stad en leven.
Nou ja, het is niet de stad, het is de hele streek. Zeg maar straal van minimaal 100 km is niets. En dan wordt het toch al anders. Mijn exen kwamen ook allemaal uit andere delen van het land, maar dat is verre van ideaal.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:09 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Mijn ex kwam ook uit een andere stad, boeie
Jij moet niet gaan verhuizen. Dan kan je het bovenstaande niet meer als smoes gebruikenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:07 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat. Plus de afwezigheid van vrijgezelle vrouwen in mijn stad en leven.
Hehe dan moet ie wel iets gaan doenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij moet niet gaan verhuizen. Dan kan je het bovenstaande niet meer als smoes gebruiken
Juist wel, ik moet het toeval een handje helpen.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij moet niet gaan verhuizen. Dan kan je het bovenstaande niet meer als smoes gebruiken
Ik ben best wel verlegen als het om het eerste contact gaat. Beetje kat uit de boom kijken en dat is niet ideaal, want het gaat om de eerste indruk. Verder onzeker en dus bang om op mijn bek te gaan. Verder ben ik van mening dat mijn uiterlijk niet echt meespeelt. Al doe ik daar wel het eea voor.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:05 schreef petitlapin het volgende:
weten jullie eigenlijk van jullie zelf waarom jullie single zijn ? denk je dat het ligt het aan jullie uiterlijk/innerlijk? ben je nog niet toe aan een relatie? ben je geen vaste-relatie type ? ben je te veeleisend ? nog een ex, of andere dingen, aan het verwerken ?
ik denk dat ik lang single ben geweest omdat ik heel verlegen en gesloten was/ben ...
En dat verwacht je in 6 wekenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:15 schreef Christine het volgende:
Oja, ik ben single omdat het 6 weken uit is met mijn ex, en ik intussen niet de ware heb ontmoet
- ik leg de lat toch redelijk hoog (een beetje qua uiterlijk, maar ik heb een keer een date gehad met iemand die nog geen eens de Sp!ts leest en dat is eens maar nooit weer);quote:Op maandag 2 mei 2005 11:05 schreef petitlapin het volgende:
weten jullie eigenlijk van jullie zelf waarom jullie single zijn ? denk je dat het ligt het aan jullie uiterlijk/innerlijk? ben je nog niet toe aan een relatie? ben je geen vaste-relatie type ? ben je te veeleisend ? nog een ex, of andere dingen, aan het verwerken ?
Ik zie mezelf wel als leuke jongen, het kon een stuk erger qua uiterlijk en innerlijkquote:Op maandag 2 mei 2005 11:05 schreef petitlapin het volgende:
Nou, tja, ik weet niet of je echt van een reden kunt spreken eigenlijk.. ik zie niet-single zijn ook niet echt als de meest voor de hand liggende standaardsituatie.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:05 schreef petitlapin het volgende:
Ik vind dat ik al lang genoeg wachtquote:Op maandag 2 mei 2005 11:20 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nou, tja, ik weet niet of je echt van een reden kunt spreken eigenlijk.. ik zie niet-single zijn ook niet echt als de meest voor de hand liggende standaardsituatie.
Gewoon nog niet de juiste tegengekomen denk ik.
Dat is bij mij ook de hoofdreden en daarnaast ben ik individualistisch ingesteld en doe ik het "my way" om het zo te zeggen, hetgeen het lastiger maakt om iemand te vinden.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:19 schreef melismay het volgende:
Waarom ik single ben? Ik denk omdat ik er gewoon niet genoeg aan doe om iemand te ontmoeten,
Helemaal mee eensquote:Op maandag 2 mei 2005 11:17 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik zie mezelf wel als leuke jongen, het kon een stuk erger qua uiterlijk en innerlijkIk heb al een lange relatie gehad, even alleen zijn is niet erg. Beetje genieten als single mag ook wel toch?
![]()
Je bent 19 man...de juiste dan tegenkomen is meer middeleeuws...geniet ff van je single zijn.quote:
Je ziet jezelf als leuke jongen?quote:
Je bent nu toch geen single meer?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:24 schreef Metro2005 het volgende:
- Onzeker
- Durf meiden niet zomaar aan te spreken
but working on itheb pas al ontdenkt dat ik mijn houding verander als ik bij leuke meiden in de buurt kom en sinds ik dat weet let ik er op dat ik gewoon normaal blijf doen
leuk hoor een beetje zelfstudie
Ik zeg alleen wat ik vind, niet dat ik er recht op hebquote:Op maandag 2 mei 2005 11:25 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Zeg, geluk is geen recht, al menen mensen dat wel vaak.
Totop zekere hoogte heb je er ook meer recht op dan anderen omdat je het nog nooit gehad hebt. maar als we zo gaan redeneren kunnen we ook stellen dat hongerende negers in Afrika meer recht hebben op voedsel dan wij.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wat ik vind, niet dat ik er recht op heb![]()
Weet ik wel schatquote:
Nja, het komt zoals het komt nietwaar?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wat ik vind, niet dat ik er recht op heb![]()
jaquote:Op maandag 2 mei 2005 11:05 schreef petitlapin het volgende:
weten jullie eigenlijk van jullie zelf waarom jullie single zijn ?
vooral aan uiterlijk. vrouwen zijn daarin echt niet anders dan mannen, denk ik.quote:denk je dat het ligt het aan jullie uiterlijk/innerlijk?
nee, ik ben dus zeker niet aan een relatie toe.quote:ben je nog niet toe aan een relatie?
weet ik niet.. nu in ieder geval niet (meer)quote:ben je geen vaste-relatie type ?
nee hoor, ik eis helemaal niks. zou allang blij zijn als een meisje mij wilquote:ben je te veeleisend ?
niet echt andere dingen. Eigenlijk mag ik niet klagen, (alleen op het relatiegebied dan)...quote:nog een ex, of andere dingen, aan het verwerken ?
dat heb je dan toch nog goed voorelkaar weten te boksen!quote:ik denk dat ik lang single ben geweest omdat ik heel verlegen en gesloten was/ben ...
He bah... Kan dat ergens anders?quote:
Nee, natuurlijk niet, maar ik geloof niet dat we hier met kluizenaars te maken hebben, dus die vlieger gaat niet op.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:32 schreef melismay het volgende:
Als jij nooit buitenkomt moet je niet verwachten dat het alleamal ineens aan komt waaien.
Zo letterlijk bedoelde ik t nou ook weer nietquote:Op maandag 2 mei 2005 11:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, maar ik geloof niet dat we hier met kluizenaars te maken hebben, dus die vlieger gaat niet op.
Snapte ik wel hoor, maar ik ben nou eenmaal een zeurderige mierenneuker die het niet kan nalaten om de puntjes op de i te zetten.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Zo letterlijk bedoelde ik t nou ook weer niet
moet dat dan om je eigen houding te veranderen?quote:
Ah, je slaat je wederhelft?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:32 schreef purplerose het volgende:
Waarom ik single ben?
hmz, op het moment twijfel ik zelf heel erg tussen niet en wel single willen zijn
En daarnaast, heb ik wat issues wat het wat moeilijker maakt om een man te ontmoeten en te houden
Nee maar de vraag was toch waarom ben je single?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
moet dat dan om je eigen houding te veranderen?
Ik ben me gewoon bewuster van mezelf aan het worden en probeer minder verlegen te worden.
Daar hoef je niet perse single voor te zijn lijkt me.
Hahahah, dat slaan zie ik nou juist NIET als een issuequote:
Dat is dus de kern van het probleem: je slaat je partner en vindt dat volstrekt normaal!quote:Op maandag 2 mei 2005 11:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hahahah, dat slaan zie ik nou juist NIET als een issue![]()
![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 11:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is dus de kern van het probleem: je slaat je partner en vindt dat volstrekt normaal!![]()
Goed plan, verzin er es een?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:54 schreef WeirdMicky het volgende:
Beetje erg veel slowchat weer. Een nieuwe stelling een idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |