met je exquote:Op maandag 2 mei 2005 09:51 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Toen ik gister op een terrasje zat...o mijn god...wat veel mooie vrouwen. Ik was alleen met mn ex, dus we leken net een stelletje![]()
Bij mij op het terras waren alleen maar 19-jarige meisjes. Toch klein beetje te jong voor deze bejaarde.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:51 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Toen ik gister op een terrasje zat...o mijn god...wat veel mooie vrouwen. Ik was alleen met mn ex, dus we leken net een stelletje![]()
Goede vriendenquote:Op maandag 2 mei 2005 10:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
met je ex
nog goede vrienden dan ofzo?
of hoopvolle poging tot opnieuw proberen?
Ze voelen zich nog zo jong van binnenquote:Op maandag 2 mei 2005 09:53 schreef MouseOver het volgende:
[..]
In msngroups is zelfs een group die zo heet.
Overigens, mbt jongeman: in contactads in kranten zie je dat nog wel eens staan met een forse leeftijd erachter: "jongeman 58 jaar". Ik vraag me dan altijd een beetje af wat zo iemand bezielt.
Wel lief om dat te doenquote:Op maandag 2 mei 2005 10:18 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik heb zelf ook een kansloze move gedaan. Ik at gister met mn ex en een goede vriend in de Griek en er was een hele leuke serveerster. De hele tijd oogcontact etc maken...en ze lachte heel lief. Maar i.p.v. haar aan te spreken (wilde niet afgaan bij mn ex) heb ik onder de rekening mn visitekaartje achtergelatenAls ze hierop reageert dan moet het wel de ware zijn, want veel stommer dan dit kan ik niet overkomen
Misschien, maar wordt lastig he. Er zijn altijd twee mensen nodig voor een relatie.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:58 schreef Beach het volgende:
Stelling: een relatie via Fok vinden zouden meer fokkers moeten doen
Als t klikt, als t IRL ook leuk is, why not? Maar ja, dan maakt t ook niet zo gek veel meer uit WAAR je elkaar dan ontmoet. Er zitten altijd voor- en nadelen aan....quote:Op maandag 2 mei 2005 10:58 schreef Beach het volgende:
Ja daar heb je gelijk in. Wat ik wilde zeggen je kan dan zelf wel een relatie willen met iemand van Fok, maar dat moet die ander ook willen natuurlijk.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:00 schreef melismay het volgende:
[..]
Als t klikt, als t IRL ook leuk is, why not? Maar ja, dan maakt t ook niet zo gek veel meer uit WAAR je elkaar dan ontmoet. Er zitten altijd voor- en nadelen aan....
"Potentieel seriemoordenaar". Dat is pas een aandachtstrekker.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hetgeen niet wegneemt dat ik ook graag visitekaartjes zou willen. En dan het liefst met 'toekomstig genie' of zo eronder.
Ach, je krijgt iig wel een redelijk beeld van een persoon.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:58 schreef Beach het volgende:
Twee keer gedaan, nooit meer. Er lopen hier veel te veel rare mensen rond.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:58 schreef Beach het volgende:
Ik gun iedereen veel geluk, dus van mij mogen ze, maar het lijkt mij niet bepaald ideaal. En tel daarbij nog eens op dat het aantal leuke foksters op de vingers van een vuurwerkslachtoffer na te tellen is.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:58 schreef Beach het volgende:
Ik denk dat je met 'professionaal dateraper' ook wel veel aandacht trekt.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
"Potentieel seriemoordenaar". Dat is pas een aandachtstrekker.
En bij die mensen wordt het fotoboek elke keer tot de rand toe volgespamdquote:Op maandag 2 mei 2005 11:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik gun iedereen veel geluk, dus van mij mogen ze, maar het lijkt mij niet bepaald ideaal. En tel daarbij nog eens op dat het aantal leuke foksters op de vingers van een vuurwerkslachtoffer na te tellen is.
Je bedoelt hiermee te zeggen dat Audrey en ik de enige leuke foksters zijn he?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik gun iedereen veel geluk, dus van mij mogen ze, maar het lijkt mij niet bepaald ideaal. En tel daarbij nog eens op dat het aantal leuke foksters op de vingers van een vuurwerkslachtoffer na te tellen is.
Nou ja, mijn smaak wijkt vast wel af van die van de gemiddelde fokker, maar echt uniek wordt het toch nooit.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:04 schreef Beach het volgende:
[..]
En bij die mensen wordt het fotoboek elke keer tot de rand toe volgespamd![]()
Er staat niet echt een beroep op, voornamelijk mn naam, adresgegevens, telefoon en mn email .... @ debestemarketeers.nlquote:Op maandag 2 mei 2005 10:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat je überhaupt een visitekaartje hebt!
En wat voor beroep staat er dan op?
Verschillende oorzaken denk ik, zo ben ik een beetje verlegen en zijn er vast wel meer dingen.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:05 schreef petitlapin het volgende:
weten jullie eigenlijk van jullie zelf waarom jullie single zijn ? denk je dat het ligt het aan jullie uiterlijk/innerlijk? ben je nog niet toe aan een relatie? ben je geen vaste-relatie type ? ben je te veeleisend ? nog een ex, of andere dingen, aan het verwerken ?
ik denk dat ik lang single ben geweest omdat ik heel verlegen en gesloten was/ben ...
Meer respect voor thaleia!quote:Op maandag 2 mei 2005 11:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Je bedoelt hiermee te zeggen dat Audrey en ik de enige leuke foksters zijn he?
Dat. Plus de afwezigheid van vrijgezelle vrouwen in mijn stad en leven.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:05 schreef petitlapin het volgende:
ik denk dat ik lang single ben geweest omdat ik heel verlegen en gesloten was/ben ...
Damn Christine... En ik dan?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Je bedoelt hiermee te zeggen dat Audrey en ik de enige leuke foksters zijn he?
Mijn ex kwam ook uit een andere stad, boeiequote:Op maandag 2 mei 2005 11:07 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat. Plus de afwezigheid van vrijgezelle vrouwen in mijn stad en leven.
Nou ja, het is niet de stad, het is de hele streek. Zeg maar straal van minimaal 100 km is niets. En dan wordt het toch al anders. Mijn exen kwamen ook allemaal uit andere delen van het land, maar dat is verre van ideaal.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:09 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Mijn ex kwam ook uit een andere stad, boeie
Jij moet niet gaan verhuizen. Dan kan je het bovenstaande niet meer als smoes gebruikenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:07 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat. Plus de afwezigheid van vrijgezelle vrouwen in mijn stad en leven.
Hehe dan moet ie wel iets gaan doenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij moet niet gaan verhuizen. Dan kan je het bovenstaande niet meer als smoes gebruiken
Juist wel, ik moet het toeval een handje helpen.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij moet niet gaan verhuizen. Dan kan je het bovenstaande niet meer als smoes gebruiken
Ik ben best wel verlegen als het om het eerste contact gaat. Beetje kat uit de boom kijken en dat is niet ideaal, want het gaat om de eerste indruk. Verder onzeker en dus bang om op mijn bek te gaan. Verder ben ik van mening dat mijn uiterlijk niet echt meespeelt. Al doe ik daar wel het eea voor.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:05 schreef petitlapin het volgende:
weten jullie eigenlijk van jullie zelf waarom jullie single zijn ? denk je dat het ligt het aan jullie uiterlijk/innerlijk? ben je nog niet toe aan een relatie? ben je geen vaste-relatie type ? ben je te veeleisend ? nog een ex, of andere dingen, aan het verwerken ?
En dat verwacht je in 6 wekenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:15 schreef Christine het volgende:
Oja, ik ben single omdat het 6 weken uit is met mijn ex, en ik intussen niet de ware heb ontmoet
- ik leg de lat toch redelijk hoog (een beetje qua uiterlijk, maar ik heb een keer een date gehad met iemand die nog geen eens de Sp!ts leest en dat is eens maar nooit weer);quote:Op maandag 2 mei 2005 11:05 schreef petitlapin het volgende:
Ik zie mezelf wel als leuke jongen, het kon een stuk erger qua uiterlijk en innerlijkquote:Op maandag 2 mei 2005 11:05 schreef petitlapin het volgende:
Nou, tja, ik weet niet of je echt van een reden kunt spreken eigenlijk.. ik zie niet-single zijn ook niet echt als de meest voor de hand liggende standaardsituatie.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:05 schreef petitlapin het volgende:
Ik vind dat ik al lang genoeg wachtquote:Op maandag 2 mei 2005 11:20 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nou, tja, ik weet niet of je echt van een reden kunt spreken eigenlijk.. ik zie niet-single zijn ook niet echt als de meest voor de hand liggende standaardsituatie.
Gewoon nog niet de juiste tegengekomen denk ik.
Dat is bij mij ook de hoofdreden en daarnaast ben ik individualistisch ingesteld en doe ik het "my way" om het zo te zeggen, hetgeen het lastiger maakt om iemand te vinden.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:19 schreef melismay het volgende:
Waarom ik single ben? Ik denk omdat ik er gewoon niet genoeg aan doe om iemand te ontmoeten,
Helemaal mee eensquote:Op maandag 2 mei 2005 11:17 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik zie mezelf wel als leuke jongen, het kon een stuk erger qua uiterlijk en innerlijkIk heb al een lange relatie gehad, even alleen zijn is niet erg. Beetje genieten als single mag ook wel toch?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |