Ik zeg alleen wat ik vind, niet dat ik er recht op hebquote:Op maandag 2 mei 2005 11:25 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Zeg, geluk is geen recht, al menen mensen dat wel vaak.
Totop zekere hoogte heb je er ook meer recht op dan anderen omdat je het nog nooit gehad hebt. maar als we zo gaan redeneren kunnen we ook stellen dat hongerende negers in Afrika meer recht hebben op voedsel dan wij.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wat ik vind, niet dat ik er recht op heb![]()
Weet ik wel schatquote:
Nja, het komt zoals het komt nietwaar?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wat ik vind, niet dat ik er recht op heb![]()
jaquote:Op maandag 2 mei 2005 11:05 schreef petitlapin het volgende:
weten jullie eigenlijk van jullie zelf waarom jullie single zijn ?
vooral aan uiterlijk. vrouwen zijn daarin echt niet anders dan mannen, denk ik.quote:denk je dat het ligt het aan jullie uiterlijk/innerlijk?
nee, ik ben dus zeker niet aan een relatie toe.quote:ben je nog niet toe aan een relatie?
weet ik niet.. nu in ieder geval niet (meer)quote:ben je geen vaste-relatie type ?
nee hoor, ik eis helemaal niks. zou allang blij zijn als een meisje mij wilquote:ben je te veeleisend ?
niet echt andere dingen. Eigenlijk mag ik niet klagen, (alleen op het relatiegebied dan)...quote:nog een ex, of andere dingen, aan het verwerken ?
dat heb je dan toch nog goed voorelkaar weten te boksen!quote:ik denk dat ik lang single ben geweest omdat ik heel verlegen en gesloten was/ben ...
He bah... Kan dat ergens anders?quote:
Nee, natuurlijk niet, maar ik geloof niet dat we hier met kluizenaars te maken hebben, dus die vlieger gaat niet op.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:32 schreef melismay het volgende:
Als jij nooit buitenkomt moet je niet verwachten dat het alleamal ineens aan komt waaien.
Zo letterlijk bedoelde ik t nou ook weer nietquote:Op maandag 2 mei 2005 11:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, maar ik geloof niet dat we hier met kluizenaars te maken hebben, dus die vlieger gaat niet op.
Snapte ik wel hoor, maar ik ben nou eenmaal een zeurderige mierenneuker die het niet kan nalaten om de puntjes op de i te zetten.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Zo letterlijk bedoelde ik t nou ook weer niet
moet dat dan om je eigen houding te veranderen?quote:
Ah, je slaat je wederhelft?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:32 schreef purplerose het volgende:
Waarom ik single ben?
hmz, op het moment twijfel ik zelf heel erg tussen niet en wel single willen zijn
En daarnaast, heb ik wat issues wat het wat moeilijker maakt om een man te ontmoeten en te houden
Nee maar de vraag was toch waarom ben je single?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
moet dat dan om je eigen houding te veranderen?
Ik ben me gewoon bewuster van mezelf aan het worden en probeer minder verlegen te worden.
Daar hoef je niet perse single voor te zijn lijkt me.
Hahahah, dat slaan zie ik nou juist NIET als een issuequote:
Dat is dus de kern van het probleem: je slaat je partner en vindt dat volstrekt normaal!quote:Op maandag 2 mei 2005 11:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hahahah, dat slaan zie ik nou juist NIET als een issue![]()
![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 11:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is dus de kern van het probleem: je slaat je partner en vindt dat volstrekt normaal!![]()
Goed plan, verzin er es een?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:54 schreef WeirdMicky het volgende:
Beetje erg veel slowchat weer. Een nieuwe stelling een idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |